Senedra |
|
(23.4.2014 14:49:57) Reklamovala jsem zimní sněhulky, po dvou měsících měly úplně ošlapanou patu. Nejdřív se mě snažila vedoucí prodejny přesvědčit, že dítě muselo brzdit patami při bobování ( v botech se v letošní zimě na sníh ani nedostalo), tak jsem nasadila poměrně ostrý ton a nepřipouštěla diskuzi. Ještě se mě snažila paní vedoucí přesvědčit, že je vlastně děsně hodná, když mi peníze vrací. Na to jsem jí odvětila, že to, že jsou boty zničené dva měsíce po zakoupení, když je dítě ani nenosilo denně, naprosto jasně vypovídá o "kvalitě" obuvi. Myslím, že na vracení peněz kvůli reklamaci nekvalitní obuvi je poměrně zvyklá a jen se snaží zákazníky ukecat.
|
karku |
|
(23.4.2014 14:56:11) Chachá, v Humanicu mě kdysi paní doslova seřvala, že nemám dítěti kupovat tak levné boty, že mi musí být jasné, že to bude šmejd, a že nemám na dětech tak šetřit. Asertivně jsem teda trvala na tom, ať mi ten levný šmejd opraví, že na dražší nemáme:)
|
|
|