Jája | •
|
(26.2.2014 8:59:02) Ač nám bylo doporučeno (2.třída), nerealizovali jsme. Dítě 2.třídu viditelně protrpělo a od 3.třídy bylo přijato na náročnější typ školy. Tam bylo mezi svými.
|
Etea |
|
(26.2.2014 9:09:12) Prosím, mně by moc zajímalo, co je náročnější druh školy? Mám čtyřleté dítě, umí docela obstojně číst a solidně počítat, řekla bych, že i znalosti má mnohem větší než např. děti ve třetí třídě. Pokud by se naučil i obstojně psát, tak klasická první třída by byla asi nuda. Neuvažuji o přeskočení první třídy (to je zatím předčasné), ale zaujala mě tato diskuze.
|
Etea |
|
(26.2.2014 9:13:21) opr. mě
|
|
Venavella |
|
(26.2.2014 9:27:16) já dala kluka do soukromé, umí vše kromě psaní, ale AJ mají tři hodiny týdně, i s rodilým mluvčím, mívá práci navíc. Líbí se mu tam. Ono hodně záleží na učitelce, jestli je ochotná dát dítěti práci navíc. Tady je třeba škola, kde mají jazyk opravdu intenzivně (tam Vl. není), snad pět hodin týdně, to bych považovala za náročnější školu. Potom s různým zaměřením - matematickou, jazykovou a tak.
|
Etea |
|
(26.2.2014 9:53:50) Díky moc, nemám o tom zatím ponětí.
|
|
|
Inka | •
|
(26.2.2014 9:30:09) Třeba jazykovka.
|
|
Jana, Terezka 5/03, Miška 1/06 |
|
(26.2.2014 10:41:00) mladší dcera taky četla zhruba od těch pěti let potichu sama v posteli, počítala s přechodem přes desítku a přes stovku (to tedy zjistil psycholog, to jsem nevěděla ), byla nám doporučena třída pro mimořádně nadané děti, nakonec jsme do toho šli. Přeskočit třídu by ale nemohla, protože psala jenom tiskacím a musím přiznat, že i teď ve druhé třídě je pro ni psaní náročnou disciplínou (škrábe otřesně dle mého). Jinak třeba už teď v prvním pololetí druhé třídy zvládli malou násobilku. Je v kolektivu, do kterého se jí podařilo zapadnout a je spokojená. Za mě to byla dobrá volba, i když ji tam musím denně vozit.
|
Venavella |
|
(26.2.2014 10:47:29) to by seč mi taky líbilo, ale u nás nic takového nenabízí:-(
|
|
|
Jája | •
|
(26.2.2014 18:54:28) Dítě šlo z normální základy na základku s rozšířeným vyučováním jazyků. Po absolvování tak uměla ne jeden, ale dva jazyky. V plánu měli ještě třetí, ale píučka jim odešla na mateřskou, takže se nekonalo. Sousedův kluk šel na základku s rozšířeným vyučováním matiky.
|
|
|
|