| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Nakolik mohu věřit recenzím a hodnocením zákazníků?

 Celkem 24 názorů.
 Lúthien 


Téma: Nakolik mohu věřit recenzím a hodnocením zákazníků? 

(5.2.2014 9:36:03)
Před pár dny se mi stala taková "zajímavá" příhoda ... ~;)

Nakupuji často přes internet a chodím na jeden server, který je založený na prodeji svých vlastních výrobků.
Parkrát jsem již nakoupila, vždy spokojená a dala jsem i kladné ohodnocení.

Bohužel jsem se podívala na profil jedné prodávající a zvažovala nákup. Po prohlédnutí jsem velmi slušně napsala připomínku, že výrobek s názvem příliš neodpovídá realitě.
Pravda, nepřipojila jsem spoustu tleskajících a objímajícícg se smajlíků, zřejmě jsem tím pádem působila příliš "stroze"... ~t~
No, byl mi zablokován přístup k nákupu (?) a napsáno, proč jsem tam komentář vkládala ... mimochodem, ten byl odstraněn.

Mrzelo mě, že jsem zřejmě někoho urazila, napsala jsem tedy slušně, že se omlouvám, nechtěla jsem se nikoho dotknout...

No pointa žádná, jenom jsem teď trochu zapochybovala o tom, zda všechny ty nadšené komentáře jsou opravdu pravdivé, když nepříjemná připomínka je vymazána a uživatel zablokován....~7~ Já hodně dám na názory těch, co si už u prodávajícího nakoupili, jejich zkušenost mě zajímá a myslím, že to tak dělá spousta lidí na netu - přečtou recenze apod..

Co si myslíte, je to tedy jenom ojedinělé a obchodníci si na svých stránkách nechávají i negativní hodnocení nebo je to "obvyklé" a já žila celé roky v bludu ? ~t~
Nakolik mohu věřit recenzím a hodnocením zákazníků ? Já vím, že to není jediný aspekt při výběru a nákupu, ale určitě jeden z důležitých - spokojenost zákazníků. Jaký je Vás názor ?
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 9:47:29)
taky si dost vybírám podle recenzí, ale je mi jasné, že hodně recenzí si obchodník "objedná" aby prodal, proto beru v úvahu jen takové aspoň trochu reálně vypadající recenze
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:02:51)
aha, když sis to nekoupila, tak to by si mě taky asi naštvala, protože si myslím, že z logiky věci komentáře náleží jen těm co zboží koupí, brala bych tě jako zbytečného prudiče
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:13:50)
Už jsem psala níže, že na tom serveru je hodnocení uvedeno jinde, tam jsem nepsala...
Jsou tam jakoby "komentáře" pod zbožím, kde jsou většinou oslavné a chválící smajlíky a výkřiky.. nejsou to komentáře od kupujících.

Ale zamyslím se nad sebou a příště se radši plácnu po ruce, než něco napíši...~;)
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:17:58)
aha, tak to myslíš jako je třeba na Fleru, kde návštěvníci píší, jak se jim zboží/výrobek líbí ale nemusí ho koupit, hm tak to se paní vytočila zbytečně, holt neunesla tíhu kritiky, to se stává...
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:19:36)
Jo, přesně tak to je ...
Mě právě zarazilo, že si negativní dotaz smaže a nechá si jenom pochvalné + mě zablokuje přístup ?
Asi jsem prudič...~f~

 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:21:05)
tak měla blbý den, snažila bych se jí kontaktovat a napsat, blbě pochopila nebo něco na ten způsob...
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:19:47)
tak si to s ní vyjasni přes mail nebo z jiného pc...
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:22:22)
já už jí psala zprávu a omluvila se.
Tím jsem to ukončila a nechci se v tom nějak dál anagažovat.

Jenom trochu pochybuji o hodnověrnosti recenzí (nejenom na tomhle konkrétním serveru ) - ale když píšete že negativní hodnocení by se nemělo dát jen tak smazat, tak snad je to o.k.
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:27:36)
ale tohle není přeci negativní hodnocení, to je jen tvůj názor na výrobek, který nevidíš live, ale jen na monitoru, kdyby si napsala, že jsi paní poslala peníze a ona ti neposlala výrobek nebo ti místo toho poslala něco jiného tak by to tam mělo zůstat a zřejmě zůstalo
jinak samozřejmě je to nepřiměřená reakce
 dajula 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 9:49:06)
Nevím jak na tebou zmíněném obchodě, ale já chodím na jeden, kde je rubrika "hodnocení" určená k ohodnocení nákupu. Pokud žádný neproběhl a v hodnocení se objevují jen něčí dojmy, je správcem smazáno. Pro komunikaci s prodávajícím se dá využít jeho mail a tak mu své dojmy sdělit. Přijde mi to celkem logické. A to zablokování nákupu, s tím nemám zkušenost, ale hlavu bych si z toho nedělala. Vlastně bych možná takovou možnost uvítala, některé specialistky opakovaně vyžadují nesmyslné míry a detailní fotky a stejně nikdy nic nekoupí.
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 9:54:22)
Tohle nebylo hodnocení nákupu, to byly komentáře ke zboží - samé tleskající smajlíky bez nějaké relevantní připomínky. Hodnocení nákupu je zobrazeno jinde a jinak... ~;)

Pokud zablokuješ někoho, kdo se SLUŠNĚ zeptá a napíše připomínku, nepřijde mi to úplně košer....
No, nehroutím se z toho, jenom je to pro mě zvláštní jednání, no...

 Papillon 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 9:51:46)
A jak jsi dosla k tomu, ze vyrobek neodpovida realite, kdyz jsi ho nekoupila? Nebo si ho nekde navic videla v realu?

Ja pisu hodnoceni jen u veci, ktere jsem si koupila.
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 9:55:46)
Nechci být moc konkrétní, ale napsla jsem něco ve smyslu, že na obrázku je napsán pejsek, ale ona je to spíš kočka... no..~;)

Jenom zdůrazňuji, že to nebylo hodnocení nákupu, jenom tam lidé píší, jak se mu zboží líbí či ne, zdaleka všichni to nekoupili...
snad to vysvětluji dobře.
 Judy+2 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:05:38)
Tak ja bych rekla, ze na zablokovani ma pravo. Muze prodavat, komu chce. Tak bud rada, ze od ninic nekoupis, treba by pak byla protivna pri dalsim vyrizovani.
Jinak ja mam obchudek na MMB. Zadna hodnoceni na objednavku nemam, ani nevim, jak bych je ziskala. Negativni hodnoceni se maze po dohode nebo na zadost ohodnoceneho, pokud dolozi, ze je nespravedlive. Ja si nechala jedine negativni snazat - uplnecizi pani, ktera mi predtim ani nenapsala,mi dala spatne hodnoceni: psala tam za doprovodu rozcilenych smajliku, ze jedno me zbozi videla v kamennem obchode levneji a jak si muzu dovolit chtit tolik penez. Tak jsem napsala spravci, ze zadny obchod neprobehl a ani menikdo nekontaktoval. A oni to hned smazali.
 Kreaty 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:07:17)
Judy, jak by si získala hodnocení na objednávku? Třeba že by si řekla kamarádce nebo známé, že by ti tam napsala, že zboží bylo úžasné a připojila tunu smajlíků?
 Judy+2 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:14:22)
No jo, tak ja takove kamosky nemam, u kterych by se za to nestydela :-©
Par kladnych hodnoceni navic snad uplneho podvodnika nezakryje.
Ale tak nejak doufam, ze negativni hodnoceni nespokojenych zakazniku umazat nejde.
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:17:42)
Judy, no mě to trochu zamrzelo, protože jsem u ní chtěla jedno zboží koupit ( jiné teda ~t~ ) , te´d už bohužel nebudu mít příležitost.

Ale opravdu tam má záplavu tleskajících smajlíků a výkřiků... můj ovšem ne..~;)

Hodnocení je jasné, tam hodnotíš nákup a to jsem si nedovolila vkládat..

 Paradox 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:18:40)
Takže ty jsi nevkládala hodnocení, ale komentář k výrobku, který sis nekoupila, jen jsi měla potřebu upozornit na chybu? To jsi měla udělat v soukromé zprávě. Zablokování je nepřiměřená reakce, ale ráda bych taky nebyla.
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:20:27)
Ano, asi jsem udělala chybu, že jsem vložila "veřejně"...
to uznávám...

ale prostě mě pořád přijde nepřiměřené mě bloknout, no... ~;)
 Paradox 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 10:23:35)
Nepřiměřené to je. To rozhodně.
 Lída+2 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 12:01:28)
Lúthien, jestli to bylo na fleru, tak Ti snad šerif sdělil, proč Ti to zablokoval ne?
 Lúthien 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 12:18:58)
6ádná zpráva o zablokování mě nepřišla, všimla jsem si toho sama, když jsem se po té zprávě podívala znovu na profil prodávajícího.
Tam bylo jenom info, že jsem zablokována a nemůžu u tohoto prodejce nakupovat...

Ale to je v pohodě, už to mám ujasněné, že příště negativní názory psát spíše do mejlu či soukromý dotaz přes interní poštu, ne veřejně pod výrobek...~;)
 Yhec 


Re: Nechtěná urážka ? 

(5.2.2014 18:25:20)
Pokud ma nekdo nastaveno, ze mu muzou lidi posilat smejici se smajliky, jak je vsechno uzasne, tak by mel prezit, ze se to nekomu uzasne nezda ~d~
Zakladatelka ji nedala zaporne hodnoceni, nic podle ceho by se nekdo v budoucnu orientoval. Napsala ke komentarum co si o vyrobku mysli, coz nema s prodejem nic spolecneho - kazdy si muze udelat usudek sam.

Kdyz to prezenu, tak je obrovsky rozdil, napisu-li pod obrazek "to na tom tricku neni pejsek, ale kocicka" a tim, napisu-li do hodnoceni "prodejce mi poslal neco uplne jineho, nez jsem chtela"
Pri tom prvnim si ja, jako budouci zakaznik prohlidnu obrazek a sama posoudim, jestli je to kocka nebo pes. Od nakupu me to nijak neodradi.
Ten druhy bude znamenat, ze nic nekoupim.

Ja bych rekla, ze pani byla proste precitlivela.

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.