Jana, 2/07+10/08+5/11 |
|
(3.1.2014 18:42:43) Ahoj, loni jsem se rozhodla, že si koupím lepší zimní boty a koupila jsem si kozačky Rieker za asi 1.700,- Kč. Teď jsem zjistila, že jsou vevnitř vzadu prodřené na patě, tlačí. Myslíte, že mi uznají reklamaci? Děkuji za názory. J.
|
Abigail* |
|
(3.1.2014 18:50:59) Jani, jestli reklamaci uznají netuším, ale taky se s kozačky této značky chystám reklamovat. A jsem naštvaná. Mám je 3 měsíce a začínají se loupat, dítě mi šláplo na nohu a promáčklo mi špičku a ještě se mi začínají párat. Jak já byla nadšená, že jsou pohodlný a dokonce i teplý, ale za na to, jak byly drahý, tak nejsem vůbec spokojená s kvalitou.
|
|
Cimbur |
|
(3.1.2014 18:51:38) Ja uz si Riekerky nekoupim. Lonske letely na jare do popelnice a letosni poleti taky. Ale ony se prorte rozlepily. Prodrena pata je spis nevhodne zvolena velikost.
|
Eva + Klárka2/07 |
|
(3.1.2014 19:10:37) já reklamovala boty, kterým se prodřela podrážka a nešla opravit. a neuznali mi to, že to je opotřebením. boty byly rok staré.
|
|
Cimbur |
|
(3.1.2014 19:11:29) Jsem bordelar, nemela jsem paragon.
|
2 sluníčka |
|
(3.1.2014 22:11:20) Bílá paní, pokud jsi platila kartou, není problém. Je to dohledatelné. Taky jsem reklamovala dětské Santé (prodřená podrážka po 2 měsících a rozpárané zapínání), neměla jsem účtenku, tak si to dohledali a boty jsem vyreklamovala.
|
|
|
|
kambala pláááckááá |
|
(3.1.2014 19:43:16) Mně se zase rozpadly jejich kožený mokasíny. peníze samozřejmě vrátili až po měsíci, takže jsem půlku léta neměla v čem chodit (čekala jsem, jestli to půjde opravit - nešlo)
|
|
|