| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Česká pošta aneb Jak rozlítit zákazníky

 Celkem 50 názorů.
 Mlada 


Téma: Česká pošta aneb Jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:07:47)
Už jsem si zvykla, že balíky Česká pošta vlastně nedoručuje. U předvánočních zásilek to došlo tak daleko, že už ani nedostáváme lístky do schránky, informace o "pokusu o doručení" přichází pouze na sms a email.
Ale co předvádí dnes, to je fakt na ránu mezi oči.
V 10,23 mi přišla SMS, že dnes budou doručovat zásilku, kterou čekám.
Smířila jsem se s tím, že zítra půjdu na poštu, ale trochu doufala, že dcera, která je od poledne doma, bude mít štěstí a zásilku převezme.
Celé odpoledne samozřejmě nic.
V 17,53 přišla další SMS,že "pokus o doručení" nebyl úspěšný a zásilka je uložena na poště.
Naše pošta zavírá v 18,00.
V 18,55 přišla třetí SMS: "Vážený zákazníku, dosud jste si nevyzvedl zásilku....."
Tytéž zprávy zhruba s tříhodinovým zpožděním přicházejí mailem.
~q~~q~
 Mlada 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:15:20)
Nezbývá než si držet palce.
No, mi máme naštěstí přátelskou otevírací dobu. Jen v těch obvykle vytížených chvílích, tedy když jdou lidé z práce, je tam fronta i na hodinu.
 J. 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:16:19)
A můžu se zeptat, proč nevyužijete služby jiného přepravce?
O Poště je tohle přeci známo, je to každý rok stejný..bohužel:(
 Mlada 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:18:22)
J. když můžu, využiju. Ale tohle mi vyšlo na poštu. Já jsem smířená s tím, jak to bude, ale vytočila mě ta poslední smska. ~o~
 Inka 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:22:46)
Já třeba, protože na poště si to můžu vyzvednout kdy chci.
 Suza007 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:31:07)
já si na poštu stěžovat nemůžu, naopak u jiných dopravců mi vadí, že když nejsem dopoledne, kdy u nás rozvážejí, doma, nemám si balík kde vyzvednout
 Girili 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 23:18:21)
Kdyby to slo, vyuziju. Tohle neni kazdy rok stejne, tohle je - alespon u nas, stejne CELY rok!
 Pole levandulové 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 10:56:56)
Mile J., sluzby jineho prepravce jsem vyuzila dnes - balik privezlo PPL a jednani toho ridice bylo tak drze, ze jsem si na nej na jejich centrale ihned stezovala. Takze ono to je o lidech - u nas naopak dobre funguje zrovna ta Ceska posta.
 Líza 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 13:25:27)
Pole, přesně tak. Loni už mě u PPL tak dožrali, že v e-shopech, které nenabízejí jiné formy doručení, prostě nenakupuju.
 Epepe 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:16:06)
Ten balík tam už určitě dávno leží.
Mně se to teď v poslední době stalo 3x, nepřišlo oznámení, balík byl hozenej někde v koutě. Ale naštěstí se vždy našel.
 Martina, 3 synové 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:19:58)
Nechávám si všechno posílat "na poštu" - nemusím hrát s balíkem na jukanou, jestli je v nějakém autě nebo připraven k vyzvednutí. ~t~

PPL stejně vždycky přijelo v nejnevhodnější chvíli. ~k~
 Inka 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:24:44)
U nás zase nikdy nikdo není doma a v práci se mi taky pokaždý nehodí odběhnout, když se ozvou.
 fisperanda 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:23:29)
No já jsem zase teďka byla mile překvapená, balík mi doručili v sobotu ~R^
 Snoopik + Viky 9/2013 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:27:53)
Jsem stejný případ - psali mi, že dnes přivezou balík, takže celý den tvrdnu doma s miminem a večer mi píší, že jsem nebyla doma!! Přitom tu nikdo nezvonil ani nevolali. A pak sms, že jsem si dosud balík nevyzvedla.
 Lída+4 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:30:18)
Po podobnejch (i míň vyhrocenejch) extempore obvykle při vyzvednutí zásilky mívám vážnej rozhovor s vedoucí doručovatelek... Většinou to tak na měsíc nebo dva pomůže, znovu se obtěžujou zvonit a neházejí rovnou oznámení. Ale je to přece jen docela únavný. ~Rv~Rv~Rv Proto si většinu věcí nechávám posílat do práce - buď na podatelnu, nebo do "spřátelenýho" obchodu, kterej máme v budově, tam případně jsou ochotni převzít i dobírku, když u nich nechám peníze.
 Girili 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 23:20:31)
U nas nepomaha nic. Tyhle rozhovoru jsem mela nespocet, i pisemnych stiznosti jsem napsala nespocet. Marnost, marnost, nic nez marnost!
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:40:06)
Tak já si letos nemůžu stěžovat, přišli mi tři balíky, e-mail od pošty, že pro mně mají zásilku přišel skoro ve stejný čas jako od odesilatele, že to posílá, pak pošta poslala info, že se druhý den bude doručovat. Druhý den ráno volali z pošty, že se zásilka bude doručovat tehdy a tehdy, jestli se mi to hodí, posunuli mi čas na 17 - 19 hodin, v tom čase přesně přijel balíkář a pohoda. Jeden balík mi chtěli doručit v nevhodném čase pro mně, takže jsme se domluvili, že mi ho nechají na poště, taky žádný problém. Výzvu jsem na něj normálně dostala, jinak žádná zbytečná komunikace. ~R^
 Mlada 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:41:38)
Jano, tak tak nějak bych si to představovala.
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:42:39)
Jo, byla jsem mile překvapená.
 Girili 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 23:21:24)
A byla to fakt ceska posta? Zni mi to jako sci-fi.
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 8:28:48)
Fakt, během listopadu a prosince, tři balíky, takže to asi není náhoda.
 Kšandička 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:50:40)
To samý!!! Jsem myslela, že vylítnu z kůže!! Odpoledne jsem volala vedoucímu k nám na poštu, prý mám mít trpělivost přes Vánoce, ale řikám ti, ještě jednou ta čúza nezazvoní a budu si stěžovat písemně a na vedení do Prahy ..
 Lída+2 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(22.12.2013 8:17:24)
Proč to neudělaš hned já myslím,že právě stížnosti tam provetrali naší pobočku a začala fungovat.
 Lillu+B&J 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:57:25)
Dneska už se mi z pošty chtělo vzteky brečet,čekám na balík,kde je samozřejmě jeden vánoční dárek,paní ho odesílala 11.12. a od 13.12. je u něj pouze,že vystoupil z uzlu a je na cestě k dodací poště.Tak jsem nevydržela čekat a volala jsem na místní DEPO,tam byla paní celkem ochotná,hledala a ejhle,můj balík,který má dorazit do KV,poslali z uzlu(Plzeň) do depa v Domažlicích,tak volám do Domažlic,tam mi paní řekla,že balík už poslali zpět do Plzně a tam to nikdo celý den nebral.Tak už se pomalu smiřuji s tím,že do Vánoc nedorazí.~n~
 x x 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 21:59:57)
Mně letos přišlo všechno včas, to bude tím, že jsem skoro vše kupovala už v říjnu. ~t~
 Martina, 3 synové 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 22:08:05)
Já jsem kupovala v prosinci - před dvěma týdny: večer objednáno, ráno SMS, že poslali, odpoledne SMS z pošty, tak jsem si pro to šla - docela jsem čuměla. ~z~
 angrešt 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 22:07:26)
Tohle bych třeba ještě pochopila kolem Vánoc. Ale nám tohle dělá pošta celoročně pátek svátek, prostě na to prděj a balíky sem nedovezou.
Už jsem si stěžovala na poště, zabírá to jen krátkodobě. Bohužel některé obchode nenabízejí jinou možnost poslání než poštou. Jinak kde to lze, volím jiné doručení.

Ale měli jsme tu i doručovatelku, která na vše kálela a nejen, že nenosila doporučené a modropruhové zásilky, ale ani neházela oznámení, takže jsme se o nich dovídali (se sousedy jsme to řešili, tkaže vím, že se to v naší ulici dělo všem) od odesílatele, když mu byly vráceny. Podali jsme řadu stížností a nakonec tu máme jinou doručovatelku, která je v pohodě a fajn.
 januska.1 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 22:22:19)
Nám to nedoručují běžně.Pokud i trčíme celý den doma,máme na stránkách pošty -pokus o doručení nebyl úspěšný.Když chci aby mi ho přivezli musím volat na depo o číslo doručovatele,zavolat mu,že čekám na balík a on ho dodá.Jinak máme smolíka~d~
 růžové autíčko 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 22:18:43)
Nečetla jsem diskusi jestli to tu někdo psal, bylo mi zděleno po několika stížnostech,že sms rozesílá depo a na místní pobočce ani nemusí vědět že vám nějaký balík doručují. Nám balíky začali vozit až potom co je muž opakovaně seřval,a on umí řvát ~k~
 Horama 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 22:47:31)
No, to nas... U nás zrovna pošta funguje fakt dobře, poslední balík mi doručovali včera a normálně doručili, žádné avizo. Ale firma GLS je na pěst. Za poslední dva měsíce mi vezli dvě zásilky (nebylo jiné možnosti) a v obou případech jsem myslela, že se uzoufám. V prvním případě doručovali 7 pracovních dní, v druhém jen 5. V obou případech jsem absolvovala telefonáty na centrálu, abych se k balíčkům vůbec dostala, protože teprve, když jsem po nich začala pátrat a dostala od odesílatelů čísla balíků, zjistila jsem, že GLS udělalo jeden "neúspěšný pokus" (v obou případech jsem byla doma, na mobil nic nepřišlo, nikdo nevolal, žádný mail) a pak to na pár dní nechali v depu. Pak po mém zavolání to následující den doručovali, ale žádný kontakt až do okamžiku, kdy stáli před domem, člověk netušil, jestli doručují nebo na něj kašlou.
 Zd a tři 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 23:15:46)
Mě dneska přišly už 3 maily (že přijdeou, že nemohly doručit a že je na poště) a celý den byl někdo v baráku doma. Mám chuť dát někomu ránu..
 Girili 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(20.12.2013 23:16:48)
U nas take CP nedorucuje vubec, na pobocce fronta na vic jak na hodinu a dovolas se leda na lamparnu. Na pobocku se dovolat nelze, do depa se dovolat nelze, na linky stiznosti se dovolat nelze. Jedine, kam se dovolat lze, je placena zakaznicka linka, odkud nemuzou vubec nikam prepojit, jen ti opakovane nadiktuji cisla, ktera uz znas a na kterych to nikdo nebere. Na opakovane pismene stiznosti, ani na ty pres webovy formular nereaguji, ackoliv pry na to reagovat musi. Osobne jsem je na pobocce servala nescetnekrat, dosahla jsem jenom toho, ze mi teda vydali zasilku prednostne, nicmene me to nijak zvlast neuspokojuje, zvlast kdyz priste ji nedoruci zas. Proste CP absolutne nefunguje a navic je nedobytna. Jsem uz trochu zoufala. Na generalniho reditele pry na infolince cislo nemaji... Je to k :-©
 Venice+3 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 0:32:04)
Kamarád je pošťák. Zrovna dnes mi říkal, že v běžném provozu má 1500 zásilek/balíčků k předání za den. V tomto předvánočním režimu má 2500 na den. Kdyby měl u každého zvonit, tak ty lidi do půlnoci ani nestihne objet. Takže ano, skutečně na některých adresách jen cinkne na zvonek, lístek hodí do schránky a uhání dál...
Co na to říct? Že jim tu práci vedení prostě blbě plánuje a není v lidských silách to zvládnout správným postupem. Toť realita.
 Girili 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 0:46:50)
No to je verejne tajemstvi, ze to takhle funguje. Ale co my s tim? Mame to jako zakaznici omlouvat? My si tu sluzbu platime.
 Nella+2 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 8:23:53)
Bud ráda že je aspon na postě. Mně paní poslala v pondělí balík a on je stále na té poště kde ho podala!!!!!!!!! Už jsem tam volala a řekli mi že cenné balíky( je to křehké) nemají garantováno doručení do druhého dne tudíž je ted před Vánoci nechávají bokem, až na ně bude čas!!!!!!!!!!!!!!!!!! Takže vánoční dárek dostanu snad v lednu nebo co. Mám chut někomu rozbít ústa a brečet zároven.
 Tchibo 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 9:50:16)
Já mám dobrý zížitek objednávala jsem něco v eschopu 19.prosince a ještě ten den mi přišla sms že balík přebzala ČP a bude doručen následující den,následující den tedy 20 sms že balík bude doručen domů,byla jsemv práci a následovala sms že zásilka nebyla úspěšná a balík uložen na poště...běžná praxe v pořádku.
Ale kolem poledne telefon volal nějaký pán že se stala chyba a že on obdržel na svou adresu balík kde mělo být něco za 1000 Kč a on v tom má fakturu s mojí adresou a telefonem s věcmi za 250Kč.Tudíř ssi dovolil mi zavolat jestli já náhodou nemám jeho balík.To jsem v ten moment netušila co v balíku je když je na poště odpoledne jsem pro něj šla a hle balík na mé jméno ale v něm věci pánovi.Každý balík byl odesílán z jiného eshopu,tak chyba nastala asi na poště kde jej odesílali,prostě přehodili lístečky ty co lepí na pioště s adresou a odesílatelem.Naštěstí pán bydlí jen 30 km od nás tak sedl večer do auta a balíček přivezl já mu za odmenu dala ten jeho:))
Jsme lidé ne roboti,důležité je se domluvit.Určitě to neudělal nikdo schválně a řeknu vám jsem ráda za svou práci a práci na poště bych nechtěla ani za zlaté prase.doručovatelky jsou nechtěně hromosvod.
 Jana, 2/07+10/08+5/11 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 11:37:50)
Tak asi před šesti lety se stalo, že pošta vydala můj balík paní se stejným příjmením (hodně běžné jméno) a více balíky, volala mi, dali jsme si sraz, já jí dala peníze, ona mně balík a bylo, na poštu jsem ani nemusela. ~:-D
 Žžena 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 10:26:32)
ČP by potřebovala nějakej audit a srovnat do latě. Protože jsou pobočky, kde to šlape hladce a bez problémů, jsou pobočky, kde je to na přeshubu. Takže ne, že by to fungovat nemohlo (když někde to funguje dobře), ono se někde fungovat nechce. A to "se nechce" by mělo jít z kola ven...
 tacka 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 11:12:44)
já mám s českou poštou většinou špatnou zkušenost, ačkoli jsem většinou doma v den, kdy má přijít balík, hlídám si to, málokdy se rozvážející pošťák obtěžuje zastavit a zazvonit.2x jsem si stěžovala a je to prd platné. A často se to stává v pátek.
před týdnem jsem posílala balík a visel u nás na poště 5 dní, než ho odeslali. Pošta by měla mít konečně nějakou konkurenci, aby se vzpamatovala.
 Termix 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 11:23:58)
Jj, všude stejné. Je to 3 dny, přišla sms, že mi bude doručený balík, na který jsem čekala, ale jako aspoň nějaký orientační čas? Já fakt nemůžu sedět doma od rána do večera. Navíc sms dorazila odpoledne, od té doby byl doma pořád někdo, pak přišla sms, že balík nemohl být doručený. Nechtěla jsem řvát na všechny na poště, ale vztek jsem měla šílený. Takže včera jsem si vzala knížku a skoro dvě hodiny jsem si na poště četla. Manžel to dnes vyřešil tak, že si vzal lístek, zaběhl nakoupit, odvezl nákup domů a došel zpátky na poštu a vyšlo mu to akorát :-), měl štěstí. I já chápu, že toho mají hodně, ale tak mohli to očekávat, že. Pořád nechápu, proč nenaberou brigádníky, máme u nás 10 přepážek, ale věčně funguje max. 7.
No nic, dobře mi tak, měla jsem objednávat dřív.
 propiska 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 11:40:45)
LEtos se mi ztratil poštou jen jeden balík, naštěstí to bylo 3.12. a tak se to stihlo objednat a poslat znovu. Teď v pondělí jsem posílala poštou golfky, balík opravdu velký a podle sledování zásilek je celý týden uvedeno jen 16.12. zásilka podána v XX...nevím, zda se ztratil a nebo někde leží na hromadě.
 angrešt 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 12:12:29)
Tak právě totéž - jsem doma od rána, protože přišla SMS, a tvrdnu tu a nešli jsme ven, i kdysž je krásně. A teď SMS, že jsem nebyla zastižena.
To je tak ohavná debilní instituce, ta pošta!! Kdyby mi nic ráno neposlali a pak prostě jen oznámili balík k vyzvednutí (klidně po Vánocích), tak to vezmu. Ale tohle je od nich taková sviňárna. Jestli jsem doteď měla jakýs takýs soucit s poštou před Vánoci, tak už ho nemám, je to vyloženě schválnost. ~:(
 Líza 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 13:09:53)
Nechávám si posílat balík na poštu, tím se tomuhle zklamání vyhnu (koneckonců stejně bych většinou doma být nemohla). Poslední dva roky mám výrazně lepší zkušenosti s Českou poštou, než s PPL.
 jedna poštačka 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 13:13:04)
Je super, jak všichni nadáváte na pošťačky, kvůli nedoručeným balíkům a výzvám.
Jste poněkud mimo, milé dámy.Pracuji jako pěší poštovní doručovatelka a věřte, nebo ne, ale s vašima balíkama nemáme vůůůůbec co do činění!!!!!!!!!!
Mě ráno přivezou pytle a bedny s poštou, je tam i pár balíčků, které se dají posílat jako rekomando.Ty jsou omezené velikostí a hmotností, i cenou.Tohle nosím já.Pak ještě během dne jezdí auto, které vozí jen a jen balíky, nevozí vám dopisy.A tenhle člověk, pokud vás doma nezastihne, tak vám má vhodit do kaslíku výzvu a nedoručené balíky uložit na poštu.Tam si je přepážková pracovnice uloží do převzatých zásilek.
Vánoční praxe je ta, že náš balíkář rozveze co stihne a zbytek rovnou šoupne na poštu.Já ho nevidím, protože mám už dávno po šichtě.Ráno najdu na stole hromádku výzev s jeho prosbou, at to naházím lidem do schránek, že nestíhal.jasně, že u nás je to jiné, chodím na vesnici, takže spoustu lidí odchytím a houknu na ně, že balík mají na poště, nebo si mě odchytnou lidi sami, nebo mi třičtvrtě vesnice volá na mobil, když něco čekají a nutně to potřebují...Ale pokud bych se na milého balíkáře vybodla a ty výzvy místo něj nenaházela, jelikož on za mě nikdy žádnou práci nemůže udělat a proč bych teda já měla dělat práci za něj, tak má chlapec smůlu.
není to můj problém a s balíkovou přepravou fakt nemám nic společného.
To že mi jde o spokojenost lidí je věc jiná.A tak se mi stává, že pak po práci ještě rozvážím balíčky.
Ale prostě vždycky mě rozčílí dámy, které vůbec nevědí nic o tom, jak to na poště funguje a umí se jen rozčilovat a házet všechny do jednoho pytle....Každý má možnost si tuto práci zkusit a pak si moc rozmyslí, než bude vykřikovat.Dva měsíce visí na poště výzva, že se u nás hledá doručovatelka, protože ze zdr.důvodů končím.Sehnat u nás práci v místě je terno, ikdyž mizerně placená, tak je to práce na ranní s volnými víkendy i svátky, ideální pro ženské s malými dětmi.
Ale je to dřina a za každého počasí venku a zodpovědnost a ačkoliv jsem oslovila přes deset ženských, o kterých vím, že práci nemají a nutně potřebují, tak to nechtěla žádná...
pročpak asi..
Pozor, pošta je organizace v totálním rozkladu, sponzoruje kdekoho, ale na výplaty si musí brát úvěr, dře lidi z kůže a snižuje stavy.Takže se svého zaměstnavatele fakt nehodlám zastávat.
A samozřejmě jako všude, tak i u pošty dělají lidi různě zodpovědní.
Ale já když to tady čtu, tak mě fakt vždycky vytočíte k nepříčetnosti!!!!!!!!!!!!!!!Balíkář se neobtěžuje doručit balík a nevhodí do schránky ani výzvu, ale může za to ta blbá doručovatelka!Takže fakt ne, milé dámy, pokud to není ta samá osoba,tak za to fakt ta blbá doručovatelka nemůže, ona o vašem balíku nic neví.Ostatně na každé výzvě je i jméno odpovědné osoby...
 Mlada 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 16:03:23)
Jedna pošťačko, nebuď vztahovačná.
Já si evidentně stěžovala na systém, nikoliv na doručovatelku. Navíc je z mnoha příspěvků patrné, že jsou místa, kde to funguje. A jestli to funguje jen díky obětavým zaměstnancům, je zřejmě co napravovat.
Ale popravdě řečeno mi jako zákazníkovi může být opravdu jedno, jak to mají zařízeno. Já mám dostat zásilku, za jejíž přepravu bylo zaplaceno. Dokážu pochopit, že si dojdu na poštu, když mě nezastihnou doma. Už méně dokážu pochopit, že mě upozorní na doručování a nikdo doma nezazvoní -- stane-li se to výjimečně, v hektickém období před Vánocemi, prosím. Proč mě ale proboha obratem sekýrují, že jsem si zásilku nevyzvedla??
 Martina, 3 synové 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 14:56:10)
Před chvílí (ve 14 h, sobota) jsem zahlédla před domem pošťácké auto s balíky a doručovali. ~x~
 Dante XXI 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 15:11:54)
Chápu rozhořčení. V pondělí ráno jsem posílala balík Vánocům, dodnes nedorazil. Kašlu na sms a podobný ptákoviny, ale to, že ještě nevylezl z nějakého uzlu, mě teda fakt se*e.
Ve čtvrtek po obědě jsem přes PPL objednala něco, co jsem k Vánocům ani nechtěla a v pátek v jednu jsem to měla doma.
 Katka 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(21.12.2013 15:45:05)
Tak u pošty je to normální, už kolikrát se mi stalo, že se mi balík ztratil, musela jsem reklamovat, ležel týden na poště, ale podle paní za přepážkou tam prostě nebyl, několikrát se balík vrátil zpět a já pak musela znova platit poštovné, aby mi ho zase poslali, atd... Teď naposled jsem si šla s podacím lístkem vyzvednout balík, který už ale podle paní někdo vyzvedl, což mi přišlo divné vzhledm k tomu, že žiju sama a sousedy v baráku neznám. Na druhý den mi volala paní z depa pošty, že pan pošťák mi balík doručoval, hodil oznámení do schránky, ale zároveň vzal balík zpět do depa k dalšímu rozvozu na druhý den...
 Lída+2 


Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(22.12.2013 8:10:13)
Za posledni 1/4rok jsem odeslala 30 menších či větších balíku. Poslední do ruky v pondělí v úterý ho páni měla u sebe.
Ostatní byli též druhý den namístě, někdy nebyli zatíženy tak to vyzvali druhý den na poště.
V každým případě znali celé číslo zásilky.

A když mě přijde SMs, tak další den telefon kde jsem , že budou za 2-5minut u domů jestli tam jdeme.
Dokonce mi na jaře dovezli balík do práce, že jedou okolo, když teda nejsem doma.

Ale před 12 lety jsem na naší poštu podala tolik stížností, manžel též. Posilam z vedlejší vesnice, je to rychle na místě určení.
A na naší pobočce se vyměnilo90%pracovníků a najednou není problém.
 Petra 
  • 

Re: Česká pošta - jak rozlítit zákazníky 

(22.12.2013 10:29:17)
Nevím jak v Česku, ale v pobožném Německu kolem zrovna projelo DHL, v neděli! Čumím! Pošta se má co učit.... :-)

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.