| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 12 názorů.

Téma: Trhání nosní mandle - nemocnice Jičín

(24.10.2013 12:01:50)
Ahoj, prosím o názory, včera jsme byli se synem na vyšetření nosní mandle. Trpí často zelenými rýmami. Má jí zvětšenou, tak nás dr z ORL zrovna objedná na odstranění. Jsou mu 4 roky. Ptala se mně, jestli chceme jít do Trutnova a nebo do Jičína. Prý, pokuď chci mít jistotu, že chci být v nemocnici se synem, máme si zvolit ten Jičín. V Tu to je podle místa a přednost mají menší děti a složitější zákroky. Chci se zeptat, kdo jste v Jičíně byl, jak to tam probíhá? Pustí nás tedy ještě ten den domů a to nějak odpoledne? Máme to kousek cesty, tak přemýšlíme, jestli už tam někde nepřespíme, abychom nemuseli vyjíždět brzy ráno z domova, prý je nástup o půl 7. Tak pokuď jste někdo i z okolí Jičína, nevíte o nějakém dobrém, ale ne předraženém penizionu nebo hotelu? Díky moc.
 Lída+2

(24.10.2013 12:14:29)
Už je to pár let....,ale v 6:15 v nemocnici a v 19h domů, kontorla kdykoliv.

Krom zákroku, pokoje po 2 i s rodiči....je možnost vyprovodit až před sál, na něm 15minut.

Na ORL si nemůžu stěžovat dole i jinde vždy příjemný až na jeden případ,ale to bylo tím, že tam bylo fakt hodně lidí.....
 Lída+2

(24.10.2013 12:15:19)
Bramar, pouší jen ty co jim to od zákroku ani nejdnou nezakrvácelo. což syn byl.

(24.10.2013 12:52:42)
Díky moc, tak to bude určitě lepší, tam někde přespat, to bychom museli vyjízdět snad o půl 5 ráno. Tak uvidíme, mě by ani nevadilo, tam jednu noc přespat, ptala jsem se hlavně kvůli času, jestli si to ubytování nezařídit na 2 noci a to asi jo. Za prvý budeme blíž nemocnici, kdyby nás teda pustili a něco se nám nezdálo a nechci ho potom vláčet 1,5 hodiny v autě a přijet domů někde po 9. Díky moc. Už aby to bylo za náma :-)
 Rekka

(24.10.2013 14:05:42)
to, jestli Vas pusti domu nebo ne zavisi na tom, jaky bude stav ditete po zakroku - nesmi krvacet a u nas to byl i problem dojezdove vzdalenosti. Nechteli nas vecer pustit, protoze dojezdova vzdalenost byla vic jak 20 minut - ale nebyl to Jicin a nevim, zda to plati obecne nebo je to jen vnitrni predpis nemocnice. Ale jinak zakrok rychly a bezbolestny, ale rekonvalescence 14 dni doma :-( nechodil do skoly
 margotka78 alias shit-roller

(24.10.2013 16:36:22)
no tak to mám radost. My máme jít do ústí nad Orlicí v polovině listopadu. Synovi je 14. Jako samozřejmě může být už doma sám, ale to teda zamešká...
Jo a nám řekli, že ho přijmou odpoledne před operačním dnem, pak druhý den zákrok a pustí ho dle stavu..

(24.10.2013 17:03:41)
Díky moc, já tam klidně se synem přespím, mě by to ani nevadilo, že by si nás tu jednu noc pohlídali :-) Ale jinak plánujeme, že stejně budeme v Jičíně ubytovaný, noc před tím a právě, i kdyby nás teda pustili, tak i tu noc hned po tom. Nechtěla bych ho někde o půl 8 naložit do auta a jet takovou dobu. Já jsem doma s druhým synem na mateřský, takže mě vůbec nevadí, že bude potom 14 dní doma. A chodí zatím do školky, tak tam to zameškání tak nevadí a navíc, pokuď mu to pomůže a nebude mít takové rýmy, tak těch 14 dní nebude nic, oproti tomu, jak byl doma na jaře ~n~
 Š.

(24.10.2013 17:52:33)
Na mandli v Jičíně byli oba kluci, za mě super, všichni strašně hodní, je to sice nějaký pátek, ale snad se to tam nezměnilo. Ráno nástup v těch 6.30, nejdřív tabletka "oblbovačka", berou děti od nejmladšího po nejstarší, na sále byli zhruba půl hodiny, po probrání se začíná pomalu čaj, k obědu nějaký pribiňáček, přesnídávka (já dostala normální oběd), pak nanuka v kantýně, k věčeři dostali namletý maso a br. kaši, změřit teplotu, dr. zkontroluje, zda nekrvácí a když všechno Ok, může se odjet domů. Jen když mělo dítě nějakou pojišŤovnu (nevím, která to byla), tak se tam muselo zůstat přes noc. Na pokoji televize, pouštěli jsme jim pohádky, do postele jsem se vešla na půl zadku k nim (větší kovová postýlka, po narkoze super, jen jednu stranu jsme měli staženou, co jsem seděla já a uklidňovala), nějaký knížky na prohlížení tam taky byly.

(24.10.2013 20:50:48)
Byli jsme dvakrát, máme to cca 100 km. Zvaž to ubytování - nechtěla jsem malé dítě stresovat ještě nocí v cizím prostředí - ve finále nás pustili dom v cca 17, podruhé ještě dříve, taakže jsme na večeři byli doma. Mám skutečně jen ty nejlepší zkušenosti, s malými dětmi jsou zvyklí pracovat. Někomu by možná vadilo, že nemůže jít skoro až na sál- dítě po oblbovačce odváží s postýlkou sami. Přiváží ho spícího. Trochu mi vadilo ( a ráda bych si třeba připlatila za samostaný pokoj) - děti byli na pokoji 3, jedno z nich hrozně brečelo - my byli teprve na řadě,na malého to mělo docela demoralizující účinky - stejně tak po narkóze - brek hrozný, spíš vyvádění (to je pochopitelný) a ty druhé dvě děti začaly natahovat taky. Ale třeba budete mít štěstí na klidné spolupacienty. Byli jsme s manželem oba, střídali jsme se v pokoji, druhý někde korzoval, jeden četl.... atd.

(24.10.2013 20:53:39)
Úsměvná zkušenost - sestřičky se fakt snaží, aby všichni mohli domů - jestli jste měli nanuka se zeptají asi 100 x a potom důrazně žádají dítko nepřikrývat, aby se nenaměřila zvýšená teplota.
 Š.

(24.10.2013 22:10:21)
Tak třeba mně vůbec nevadilo, že nás bylo na pokoji víc, než první přijel ze sálu měli ty dva další už tabletu na oblbnutí v sobě, takže s nima byla sranda, co napovídali, naopak mě uklidňovalo, že jedna maminka už tam s jedním dítkem byla a tak jsem měla info, jak to chodí, co nás čeká i od někoho jiného než od dr. nebo sestřiček. Ale každý tohle vnímáme jinak, já nejsem ráda sama v situacích, kdy se něco děje kolem dětí. A u obou kluků jsem se potkala s maminkama, s kterýma jsem si měla co říct a byly mi sympatické.

(24.10.2013 22:33:49)
No, neuměla jsem si to představit - pokud dítko, co se probudí z narkozy fakt křičí ( nahlas hodně a nejde ho nijak utišit), pak brečí i tam mamka, co je tam s ním, těžko přesvědčíš to svoje, že je to v pohodě. Navíc u nás to nějak nevyšlo, šli jsme z pokoje poslední a asi po hodině od těch dvou prvních, ale to byla chyba naší dr. že nebylo v pořádku předoperační a čekalo se na výsledky krve. POdruhé jsme byli na pokoji také 3 a v pohodě.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.