(11.10.2013 18:19:26) Čistě ze zvědavosti - nevíte prosím, kdo nese náklady za opravu mobilního telefonu v záruční lhůtě? Jde to na vrub prodejci nebo snad dokonce výrobci (kterému to třeba prodejce může následně přeúčtovat)? Díky. P.
(11.10.2013 18:40:38) Zákazník uplatňuje reklamaci tam, kde telefon koupil. Jak to má prodejce zařízeno se svým dodavatelem (to nemusí být ještě vůbec výrobce), záleží na jejich dohodě. Pokud by šlo o výrobní vadu, tak samozřejmě v konečné fázi nejspíš náklady doputují až k výrobci, ale pokud "jen" o vadu, která se projevila v záruční době, záleží na smlouvách mezi obchodníky. Jak je to v praxi netuším, jsem jen teoretik
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.