| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace drobné elektroniky v Lidlu

 Celkem 11 názorů.
 Minie1 


Téma: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:13:21)
Zajímalo by měl, jak to praktikují u malých věcí jako konvice, mixér apod. do 1000 Kč - jestli to někam posílají, tam posuzují a až po určité době případně vrací peníze, nebo stačí prohlásit, že to nefunguje s paragonem, nikdo nic nezkoumá a vracejí rovnou peníze?
Jde mi o to, jestli mám radši nevelkou položku odepsat kvůli průtahům v reklamaci, nebo se o reklamaci snažit.
 Xantipa. 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:26:20)
Když reklamuji, tak si věc vezmou s tím, že dají vědět SMS. Do měsíce vždy přišla SMS a peníze. Tisícovka je dost na to, abych nad tím mávla rukou.
 Martina, 3 synové 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:35:30)
Nemávnu rukou ani nad relativně malou položkou - když je to na reklamaci, reklamuju. Pokud vyřízení nějakou dobu trvá, nevadí mi to, ale peníze za nepoužitelný výrobek chci zpět. ~k~
 štěpánkaa 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:42:55)
jednou jsme vraceli nefunkční váhu asi za 200 kč, ale bylo to hned druhý den, už ji neměli, vrátili peníze~;)
 Xantipa. 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:53:49)
Ale to je něco jiného - tys koupila nefunkční výrobek, což je na výměnu ihned a nebo vrácení peněz, to není reklamace~;)
 štěpánkaa 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 14:02:41)
fungovala 2 hodiny~;)
 boží žena 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 13:53:06)
pokud vím, tak rovnou vrací
 withep 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 14:51:04)
Mně v Lidlu vrací peníze hned, pořádně si to ani neprohlédnou. Ale je fakt, že buď to byly potraviny očividně zkažené nebo jsem to vracela, že jsem si to rozmyslela - tj. nebyla žádná vada.
 karku 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(11.1.2013 15:00:59)
Když to vracíš hned, dávají peníze. Teď se holce po 2 měsících rozpadly boty, takže prý posouzení a lhůta 30 dní, musela jsem pochopitelně koupit nové boty a doufám, že mi za ty staré vrátí peníze, další boty ve stejném čísle už fakt nechci. Nemile mě to překvapilo, čekala jsem, že u zkevně vadného výrobku vrátí peníze jako třeba Deichmann.
 KoproFka 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(12.1.2013 14:30:14)
Měnili jsme teď 3 dny po ježíškovi dárek - vrtulník na dálkové ovládání za cca 700,-- Kč. Vždycky mu to bez problémů vyměnili za nový, ani to prý neprohlíželi.

Manžel tam byl nakonec 2x - ten, co ho přivezl poprvé, nefungoval prozměnu vůbec.
Nakonec ten poslední třetí, lítá nejlíp - ten od Ježíška nešel pořádně směrovat, tenhle už jo.

Takže jo, funguje to dobře.~R^
 Nováková Jana 


Re: Reklamace drobné elektroniky v Lidlu 

(31.1.2019 10:08:30)
Já musím říct, že v Lidlu jsem nikdy problém neměla, všechno hned přijali a vrátili peníze. Hodně super!
Ale jestli si můžu maličko vylít srdce, tak TS Bohemia mi teda zvedla mandle. 3x jsem reklamovala notebook a i potřetí mi odmítli vrátit peníze. Přitom to byla reklamace jedné a té samé vady už 3x. Dokonce mi jeden pracovník řekl, že jsem si neměla kupovat takovej šunt! No to mi bouchly saze, protože to ucho si asi neuvědomilo, že oni mi ten šunt prodali. Všechno zamítali a dokonce mi smazali i recenzi na jejich obchod..
Brácha ale někde na netu našel tuhle společnost https://www.vasenaroky.cz/ - Vaše nároky, protože kamarádka měla dobré zkušenosti. Za 2 měsíce jsem dostala peníze zpátky. Jen si odečetli provizi 25%. Takže jestli má někdo stejný problém, můžu jen doporučit.
Jen mě štve, že samotné se mi to nepodařilo? To opravdu funguje jenom razítko advokátní kanceláře?

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.