sarmi |
|
(9.6.2012 20:34:35) Koupila jsem sestre sluchatka na skypovani. Byly zatavene ve folii, nedaji se bezne vyzkouset v prodejne. Dnes jsem ji je predala (darek), ale nesedi ji na usich, obe sluchatka ve spodni casti na usi neprilehaji, proste odstavaji - jsou to takove ty vetsi kolace s mikrofonem. Mam narok zbozi reklamovat, vratit, protoze nesedi? Zrejme moc sanci nemam, protoze funguji, ale nepasuji, musi si je rukama na usich pridrzovat . A i kdybych je chtela vymenit (Elektro Planeo), byly tam na skypovani pouze jedny dalsi, ale levnejsi, takove vechytky. Poradte, prosim. Diky!
|
Winky | •
|
(9.6.2012 21:06:35) hm, tak to nevím jestli by uznali. Kdybys to koupila po netu, máš 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu.
Jinak na Skype mám u stolního PC kameru s mikrofonem (taková malá věc s klipem, nasadí se na horní rám plochého monitoru)+ repráčky (standard, žádná superkvalita). A u noťasu už mám repre i kameru i mikrofon vestavěný (a to je taky docela levný šuntík ten noťas).... tak že ani sluchadla s mikrofonem nepotřebuju....
|
Majda a Kájík 07/10 |
|
(10.6.2012 7:39:22) Čauky, to bys musela narazit na někoho kdo se fajně vyspí. Jinak budou určitě argumentovat tím, že stačilo říct a sluchátka by ti rozbalili na zkoušku. Jinak moc šancí nevidím..
|
x x |
|
(10.6.2012 8:07:21) Holky neblázněte, zákazník má přece právo reklamovat nekvalitní zboží. Já bych tam normálně šla, že chci reklamovat to a to zboží, že je to krám a nesedí na uších a hotovo. Jakýpak štráchy s tím. Některé věci se nedají odhalit na prodejně. Ještě, že nakupuju na netu, pěkně vyzkouším funkce a pokud nelíbí, nesedí, do 14 dní odstoupím od smlouvy. Ale stejně, solidní firma by neměla mít problém, reklamovat máš právo vždycky.
|
Majda a Kájík 07/10 |
|
(10.6.2012 8:09:57) Žubko, asi jsi v Čechách nic nereklamovala,ne? Já mám teda taky štígro a nikdy mi neřekl nikdo že na to či to nemam nárok a ani nekupuju věci u kterých by se mohlo stát toto. Ale bohužel tak to u nás funguje a prodejce si vždy najde důvod proč to nejde.
|
Majda a Kájík 07/10 |
|
(10.6.2012 9:23:05) Jo a kdyz kupuju neco treba jako darek,nebo obleceni malemu bez neho,tak se pokazde zeptam kdyby neco tak zda to muzu prijit vratit ci vymenit. Uz pak mas argument kdyz tam pak s necim musis.
|
sarmi |
|
(10.6.2012 12:06:01) to delam samozrejme taky, ale u zbozi, ktere neni v zatavenem obalu. ale uz jsem poucena.
|
|
|
|
|
|
|
brabenec+Adélka |
|
(10.6.2012 5:59:42) Zkusila bych to. Třeba stylem, že potřebuješ jen poradit, jak na ně, aby neodstávali a že jak odstávají, tak tak moc nefungují a jestli to nejde upravit, jestli by nešlo zkusit jiné, jestli to je u všech sluchátek. Ono se stane, že jinak kvalitní zboží má mezi sebou jednoho šmejda. Já mám zkušenost, že když přijdu jako "neznalec" a chci takhle poradit (nejlépe u chlapa prodavače), tak se dobereme k výměně zboží nebo vrácení peněz. Když jsem měla období, že jsem na ně nastoupila jako "odborník", že znám paragrafy a tak, tak jsem odcházela většinou se šmejdem v tašce Ta firma je docela známá a za zkoušku to stojí.
|
|
sarmi |
|
(10.6.2012 12:07:56) a prinesla si nova sluchatka . sice se prodavaci tvarili trochu kysele, ale zbozi mi vymenili, doplatila jsem za nove stovku.
|
sarmi |
|
(10.6.2012 12:09:07) v patek jim totiz prislo nove zbozi, vcetne techto novych sluchatek, ktere tam ve ctvrtek jeste nebyly.
|
|
|
|