Markéta.. |
|
(24.4.2012 16:40:30) U synových nových bot se po jediném obutí utrhl suchý zip, druhý má nakročeno na totéž. Nebyly to levné boty. Šla jsem je reklamovat, byly poslány na reklamaci k dovozci, který to prý nechá opravit. Já mám však obavu, že se vada bude opakovat ještě 3x (počet suchých zipů) Někde jsem četla, že pokud reklamuji boty do půl roku od koupě (já tedy týden od koupě), mám nárok na vrácení peněz. Nevím však, o jaký konkrétní zákon se jedná, kde ho mám hledat. Pokoušela jsem se najít to tady v diskusi (určitě jsem to četla zde), ale bohužel bez úspěchu. Nevíte někdo?
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(24.4.2012 17:30:41) nám se na každé boty rozpáral jeden suchý a opravili radši rovnou všechny,bylo to asi 14 dní po koupi
|
|
štěpánkaa |
|
(24.4.2012 18:04:05) bohužel jen pokud jde o neoprAVITELNOU VADU. pOKUD TO PŮJDE SPRAVIT, VRÁTĚJ TI BOTKY OPRVENÉ A TAKTO SE TO BUDE OPAKOVAT, DOKUD SE TO NESTANE 3X, PAK SNAD MÁŠ PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY
|
Markéta.. |
|
(24.4.2012 20:06:27) No tak to je skvělý - bohužel mne na místě nenapadlo nechat pro jistotu pojistit všechny zipy. To abych šla rovnou koupit další boty
|
lipoo |
|
(25.4.2012 9:18:24) no,tak na reklamaci mají třicet dnů-takže bosky asi chodit nebude..taky jsme se tak jednou spálili...míval jedny boty-druhé fakt jen "na zahradu" a dali jsme reklamovat-a tudíž jsme zákonitě MUSELI koupit boty další
|
|
|
|
|