Lily+3 |
|
(7.1.2012 11:13:23) Dobrý den, asi v listopadu jsem synovi kupovala hračku určenou na jeho narozeniny - má je 26.12., neodzkoušela jsem -no a že nefunguje jsme zjistili až po rozbalení. Jenže já nejsem schopna nikde najít účet. Mám šanci na reklamaci? Podle krabice je jasné, že jsem výrobek určitě kupovala v jejich prodejně - májí tam cenovku s pohádkovou cenou ( jen u Dráčika), platila jsem kartou a výpis bych našla, ale není tam o jaký výrobek jde. Dárek stál kolem 1000,- takže to chci zkusit nějak vyřešit. Myslíte, že mám šanci???? Máte někdo podobné zkušenosti? Díky
|
zerat |
|
(7.1.2012 11:16:49) Co vím, tak to normálně jde. Stačí když tam přijdeš s výpisem z účtu a oni by měli být schopní to v tom datu na prodejně dohledat. Mám pocit, že takhle říkali v černých ovcích, že stačí si pamatovat, kdy jsi to či ono koupila.
|
Veroničák |
|
(7.1.2012 11:20:12) V tescu jsem vyměňovala vánoční dárek bez účtenky a nebyl problém, za zkoušku fakt nic nedáš Taky si myslím, že případný výpis z účtu by měl stačit, pokud by ho chtěli, třeba ani ten potřebovat nebudou
|
zerat |
|
(7.1.2012 11:22:22) Podle mě ale na to má vyloženě ze zákona nárok. Možná bych ještě pro jistotu zavolala na ČOI, ale jsem si skoro na 90% jistá, že opravdu stačí vědět přibližnou dobu nákupu a když má v ruce výpis z účtu, tak to je podle mě dostačující. Ověřit bych si to ale opravdu ověřila.
|
Lída,3 kluci a holka |
|
(7.1.2012 13:48:12) Nárok na to má, stačí NĚJAK doložit, že jsi to u nich skutečně koupila a kdy. Třeba si dovedeš svědka, se kterým jsi to kupovala.
|
|
|
|
|
Molly. |
|
(7.1.2012 11:44:09) Ano, jde to. Nemusí být ochotní, ale když budeš na svém trvat, vyměknou.
|
|
|