| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Zamítnutá reklamace

 Celkem 26 názorů.
 Ufonka 


Téma: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:04:16)
Zdravím na rodince,
potřebovala bych radu, jak postupovat. Dne 21. 10. jsem dceři koupila kozačky (resp. zaplatila si je ze svého kapesného). Obuté je měla jen párkrát, nebylo ani moc počasí. Dne 15. 11. jsem je zanesla na reklamaci, protože se ve spodní části zipu vytáhla nitka a začly se párat. Minulé úterý mi byly boty vráceny se zamítnutím reklamace.

Jako důvod bylo uvedeno toto: "vadu jednoznačně hodnotíme jako mechanické poškození způsobené zákazníkem při používámí obuvi a na takové vady se záruka nevztahuje."

Pravdou je, že botičky jsou odřené v ohybu, ale vůbec ne v oblasti zipu. Pokud by byly nitě prodřené, tak bych to pochopila, ale v našem případě jsou evidentně vytažené a není na nich ani známka odření.

Byla jsem velmi rozlobená a na předávací prottokol jsem uvedla, že s rozhodnutím nesouhlasím. Byla jsem odkázana na Zákon na ochranu spotřebitele a Občanský zákoník. Můžete mi, prosím, někdo poradit, co teď?
Dcera měla boty obuté párkrát a vždy jen na cestu do školky a ze školky. Přeci není možné, aby byly boty za 3 týdny vynošené!

A pokud někdo nakupujete v Pardubicích v AFI v prodejně CCC, tak toho raději nechte, protože tady boty nejspíše nevyreklamujete....

Díky za rady.
 Ori_on 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:13:31)
Já reklamovala kabelku z Galexu, též mi nebyla reklamace uznáva. Prý je obnošená..hm, za pár měsíců nepravidelného nošení těžko, na věci si dávám dost pozor, kabelek mám minimálně 6. Nedala jsem se, kabelku nepřevzala, nechala na prodejně, napsala jsem doporučený dopis řediteli společnosti. Už mám zpátky odpověď, řeší to osobně jeden člověk od nich, nechala jsem sepsat novou reklamaci. Zrovna včera :-)). Tam moc možností nemáš, buď si nechat vypracovat znalecký posudek na své náklady a pak se bránit u soudu nebo se na to vykašlat. Mně vyšli vstříc, posudek vypracovávat nemusím, nechají to posoudit jejich znalcem, co pro ně dělá, a uvidí se. Ta kabelka totiž nebyla přímo jejich výrobek (Galex), ale jiný dodavatel. Ten poslal zamítavé stanovisko. No nedala jsem se odradit. Teď čekám na výsledek~:-D~l~.
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:15:28)
no já ty kozačky převzala, ale na ten jejich canc vztekle napsala, že s tím nesouhlasím. Kamarádka radí zkontaktovat nadřízenou osoby, která reklamaci vyřizovala. Jenže já neznám jejich fígle, aby se mě zbavili.
Faktem je, že napsat řediteli společnosti můžu. Jen mě štve, že dcera si tímto způsobem boty vůbec neužije...
 Anca-Filipek4.12.2006 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:21:11)
Co zavolat a pozadat radu Ceskou obchodni inspekci?Jinak bych se taky nedala!!!
 Motýl73 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:21:31)
Tady by Ti mohli poradit:
http://www.dtest.cz/clanek-1530/telefonicka-poradna-pro-spotrebitele
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:31:59)
Azulko,
díky za tip. Zítra to zkusím, přestože dnes jsem s paní mluvila a poslala mě do háje...
 Eileenn 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:24:06)
To jsem taky zažila... vím že to není moc "správná" rada, ale než si kazit nervy před Vánoci, a tahat se s nimi soudně, s výsledkem nejistým, bych raději popadla boty, odnesla je do opravny obuvi a určitě by si s tím poradili. Dcera by alespoń boty užila. Jasně že to člověka štve, ale někdy je snad lepší blbcům ustoupit, v rámci zachování zdravého rozumu.
 a je to? 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:49:56)
Boty bych dala do opravny a modlila se, aby byly po Vánocích funkční. Do toho obchodu bych už asi nešla...věřím, že jsi naštvaná, ale jsou Vánoce. Opravdu se chceš tímhle zabývat?
 Roya 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 13:57:10)
Nějak nechápu, co to má společného s vánocemi... Jakože na vánoce musí být každý povinně v pohodě, ať se děje co se děje, a jinak během roku by bylo OK reklamovat?
 a je to? 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:06:37)
Osobně jsem přes Vánoce raději v klidu...jezdí návštěvy, je volno...než jít do obchoďáku hádat se kvůli botám, raději posedím s člověkem, kterého vidím max. dvakrát do roka a jednou z toho jsou to ty Vánoce. Hold každý to má nastavené jinak. Pro někoho jsou přednější boty a prachy, pro nás jsou přednější přátelé, rodina jak já ráda říkám: keine stres ~;)

 Mrej 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:24:07)
Vánoce jsou až za týden, to se dá ještě vyřídit spousta reklamací!
 Ori_on 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:30:50)
~t~
 Roya 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:33:46)
A já to mám ještě jinak. Pohoda s přáteli a příbuznými kdykoli po celý rok, nikoli vynuceně v přikázané datum. Pokud jde o reklamaci, tak nevím, proč by se to mělo házet za hlavu kvůli tomu, že jsou vánoce. To myslíš, že na to bude zakladatelka pořád myslet a nebude schopná konverzovat, nebo že odmítne příbuzné kvůli tomu, že musí jít do obchoďáku vyřizovat reklamaci? ~e~

Poslední věta svědčí o tom, že netrpíš nedostatkem - budiž ti to přáno ~;)
 Ori_on 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:44:34)
Mě to znovuvyřízení reklamace taky nezatížilo. Oba dopisy jsem napsala v práci (jeden doporučený a jeden e-mail), doporučený vyřídila na poště cestou z práce k autu - stálo mě to pár kaček, které ráda obětuju, na prodejnu jsem zašla v rámci pracovní doby, kdy jsem se šla naobědvat, takže suma sumárum vše v pohodě a v klidu. Vánoce s tím žádnou spojitost nemají. Zachovala bych se stejně i v létě~t~, kdykoli.
 a je to? 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 15:10:01)
Poslední věta svědčí o tom, že netrpíš nedostatkem - budiž ti to přáno ~;)

Ne, netrpím (ano, podobné věci řeším raději opravou). Mám zápal plic, v peněžence litr do výplaty a pro malou dva dárky. Třetí jsem chtěla ušít během týdne, ale bohužel to asi nedám...ano, každá z nás to má nastavené jinak. Přeji Ti pohodové Vánoce.
 Majoranka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:25:22)
Můžeš se obrátit na toto pracoviště:

http://www.itczlin.cz/spotrebitelske-reklamace.php

Požádají Tě, abys jim poslala mailem foto a když uznají reklamaci jako oprávněnou, vypracují posudek za 1600 Kč. Dost prodejců se tímto posudkem řídí, ale není to jejich povinnost. Pak už zbývá pouze soud.
 Majoranka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:27:30)
Peníze za posudek by Ti měl obchodník samozřejmě vyplatit + peníze za kozačky.
 Xantipa. 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 14:36:11)
Jo, můj známý takhle postupoval a došel až k soudu a stálo ho to spoustu času, nervů plus desítku, kterou teda pak dostal zpátky. I když boty stály původně 4 tis., tak mi řekl, že by už do toho kolotoče nešel, protože ho to stálo 2 roky života.
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:34:52)
Majoránko,
díky, paní mi sdělila, že ona to vidí takto, posuzuje se celá botka, a jestli s tím nesouhlasím, tak se mám obrátit na soud.... Holky, to je taková kr.... Jde mi o princip. Skoro šestset není málo, a platila si je Joli sama. To mě s... nejvíc.
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:43:32)
Tak jsem se koukala na odkaz a fakt nevím, jestli se mám smát nebo řvát...

Pracovník tel.: fax: e-mail:
Milan Bartošek, pracoviště Zlín areál Svit, obuv 577 523 657 577 523 657 mbartosekPostaitczlin.cz

Věříte, že to bude nezávislý člověk??? Já ne....
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:44:33)
Tak jsem se koukala na odkaz a fakt nevím, jestli se mám smát nebo řvát...

Pracovník tel.: fax: e-mail:
Milan Bartošek, pracoviště Zlín areál Svit, obuv 577 523 657 577 523 657 mbartosekPostaitczlin.cz

Věříte, že to bude nezávislý člověk??? Já ne....
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:48:16)
Tak mi příjde, že ty firmy si navzájem pomáhají.... Jedna zamítne reklamaci, druhá vypracovává posudky. A protože to není zadarmo, tak spotřebitel zaplatí a posudek výjde v jeho neprospěch. Takže spotřebitel přijde o prachy a posudkář a reklamačka se šábnou....
Takový dojem to na mě dělá a nikdo mi to nevymluví...

Jinak samozřejmě kvůli šestistovkám se soudit nehodlám, ale nepochopím to. To je hyenismus...
 štěpánkaa 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 15:48:36)
zkus se obrátit přímo na výrobce. Nedávno tu někdo psal, že tak vyřešil zamítnutou reklamaci sportovních bot, dostal zpět prachy.~6~
 perko 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 18:29:20)
Na CCC slyším hrozné věci,reklamace u nás vůbec neuznávaj.Já tam nakupuju jen obyč.plátěné kecky klukovi na písek.
 Lucka007 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 19:21:44)
Já bych to zkusila reklamovat ještě jednou, manžel takhle reklamoval a uspěl až napotřetí, kdy opakovaně nesouhlasil se zamítnutím.
Nedávno jsem v CCC reklamovala botky dcery, taktéž kozačky, vytrhl se zip, teda pár zoubků z té látky a nešly zapínat, bylo to vidět i na druhé, že tam bude to samé, trošku jsem měla obavy, protože bylo vidět, že se v tom místě napřed jakoby prohly, takže tím, to bylo víceméně způsobené, ale uznali to jako vadu a peníze vrátili.
 Ufonka 


Re: Zamítnutá reklamace 

(16.12.2011 22:39:33)
Děkuji všem za odezvu. Všechny příspěvky postupně čtu, na některé reaguji, ale děkuji za všechny!!!

Na netu jsem si našla kontakt na jistého pána, který je uvedený pod adresou areal svit, b 113. Dělal ze sebe totál blbce, že s tím nemá nic společného, že v budově je 70 firem a neví, která je ta reklamační. Když jsem trvala na tom, že na netu je uvedený pod adresou na Vyjádření k reklamaci, tak mi dal paní, co vyřizuje reklamace. Byla to ta samá baba, co mi to zamítla.... Takže ruka ruku myje. Já jsem fakt pořád naštvaná. Ne pořád, ale když se k tomu vrátím.... Prostě ccc boty už fakt ne. Já tam kupuju jen bačkory, kozačky byly první a poslední boty, které jsem tam koupila, to mi věřte. A paní Hlobilová, co ty reklamace vyřizuje, by potřebovala asi brýle!

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.