18.5moudrost16 |
|
(25.10.2011 14:23:45) prosim reklamoval jste nekdo v A3 sportu??? chci reklamovat po pul roce boty - reebook asytown - nechodila jsem v nich kazdy den - boty jsem rozvazovala i nandavala lopatkou na boty - stejne se me u paty rozedrel vnitrek na obouch botach..... boty reklamuji poprve - vubec nevim na co se pripravit....
myslite ze mam vubec sanci na vymenu?? ty boty mam rada a nechci menit....
|
7kraska | •
|
(25.10.2011 15:21:42) stalo se mi totez! ten vnitrek mi pripada nejaky zranitelny, tenka latka
ale boty jsem mela extremne rada a chtela jsem v nich chodit, tak jsem misto reklamace sla k sevci a nechala to opravit, vylepit kuzi, jak jsem to s botama udelala uz mnohokrat predtim...jenze kuze je tvrda a nepohodlna, tak je nakonec moc nenosim
|
7kraska | •
|
(25.10.2011 15:22:30) hodlam tu kuzi nejak zmekcit a nosit je dal
|
|
|
Inka | •
|
(25.10.2011 15:36:15) Stejnou vadu vyhodnotili jako opotřebení, tudíš reklamaci neuznali. V jiných obchodech to uznali. V A3 už nenakupuju, bylo to ve Floře.
|
|
Ivka3 |
|
(25.10.2011 15:42:12) teď čekáme na vyjádření k reklamaci na synovo kopačky, mám z toho docela obavy, neslyším na ně dobré reference.
|
18.5moudrost16 |
|
(25.10.2011 16:02:21) vratila jsem se pani k temto duvodum jeste napsala ze se odlepuje spicka - a ted budu 3 tydny cekat :(((
|
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 16:21:29) Taky čekáme, po měsíci urvaná vnitřní podšívka (jeden syn), už to tam je 3. týden, syn je bez bot na sportování - fakt super. Včera se ukázalo, že na stejných botách u druhého syna se stalo totéž po 2 měsících nošení (je brankář, tolik toho nenaběhá). jsou to Nike. Navíc tak strašně smrdí, už jsem tu o tom psala.....
|
Ivka3 |
|
(25.10.2011 18:02:45) jj, syn sice hraje, ale stejně, od toho to jsou kopačky, ne? V bačkorách nehraje. V A3 už nikdy nic kupovat nebudu,jsou tam strašně nepříjemní mladí lidé, dělají z člověka vola. Ještěže má kluk starý kopačky, sice už mu jsou menší, ale nedá se nic dělat. Měla jsem hned trvat na vrácení peněz, do půl roku to prý možné je.
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 20:18:28) vážně? je možné trvat na vrácení peněz? Tak to abych šla se synem a došlápla si na ně. Mladí byli, ale při prodeji byli OK, tka jsem zvědavá, jak to dopadne s tou reklamací a podle toho budeme nebo nebudeme reklamovat ty druhé
|
|
|
|
|
Chrysantéma |
|
(25.10.2011 17:39:18) S reklamacema bot je problém = manžel reklamoval boty po půl roce nošení a bylo mu řečeno,že špatně chodí.Přitom to byla vada materiálu. Známá zase reklamovala boty,že se jí rozlepily a bylo jí řečeno,že má příliš agresivní pot...
|
Eileenn |
|
(25.10.2011 17:44:41) Mně také neuznali - ve Stivalu - zevnitř rozedřené paty, po 4 měsících... verdikt - Nadměrně nošená obuv
|
Ivka3 |
|
(25.10.2011 18:11:19) já už snad budu nakupovat jenom u Deichmanna...tam jsme problém nikdy neměli a peníze hned na ruku.
|
|
|
|
klikli |
|
(25.10.2011 20:30:59) V A3 sportu jsem reklamovala boty Nike. Poprvé mi napsali, že jde o módní obuv, že se nesmí používat denně, že ta bota není na takovou zátěž stavěná atd. (po půl roce nošení jsem měla odlepenou podrážku od svršku a teklo do nich). Tak jsem se nedala a poslala jsem mírně nasertivní email přímo do jejich ústředí na reklamace s tím, že mě nikdo neupozornil, že jde o módní obuv, že je na lístku k botě napsáno, že je to obuv vycházková, že mě tedy oklamali atd. Do měsíce mi přišla složenka. Takže pokud první reklamaci odmítnou, zkusila bych to znovu stejnou cestou.
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 20:36:51) díky za tip. když jsi psala na to ústředí, tak kde byly boty? Koupili jsme je jako boty na sálovou kopanou, tak doufám, že se nedozvím, že nebyly na fotbal určeny
|
klikli |
|
(25.10.2011 21:03:01) Oni mi je vrátili se zamítnutím reklamace. Takže jsem napsala mail na to ústředí a paní mi obratem napsala, ať boty pošlu k nim, bylo to do Plzně, tuším, že to znovu přezkoumají. Takže jsem ofotila všechny dokumenty - účtenku, lístek, co k ní přicvakávají, reklamační protokol atd., abych měla něco v ruce a oni taky a poslala jsem to. Boty mi samozřejmě už nevrítili, došel dopis s reklamačním protokolem, na něm nepřibyla ani čárka, a složenka.
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 21:22:16) tak díky za rady, jsi úžasně asertivní. Jim jsi poslala kopie těch dokladů?
|
klikli |
|
(25.10.2011 21:30:32) To už nevím. Já jsem jim je poslala naskenované mailem a asi ty kopie přímo s botama. Asertivní jsem musela být. Potřebovala jsem v něčem chodit a nechtělo se mi utrácet peníze za další boty kvůli vyčůranosti druhých.
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 21:32:22) díky, chystám se do boje. Už to, že tam ty boty jsou měsíc na posouzení, které kdoví jak dopadne
|
klikli |
|
(25.10.2011 21:35:05) Doufám, že uspěješ.
|
štěpánkaa |
|
(25.10.2011 21:40:43) dala jsi mi naději
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kamila | •
|
(23.11.2011 17:25:47) Mám ten stejný problém,budu teprve boty reklamovat,mám je od března,přes léto jsem v nich nechodila,jsou velice pohodlné,ale také mám prodřenou podšívku na obou botách a není to nesprávným používáním
|
Irena | •
|
(5.4.2012 12:41:19) Zdravím, po pár měsících nošení a běžného používání mám u Easytone také protrženou zevnitř patu, chystám se reklamovat (Plzeň)...nějaké nové poznatky, kdo už jste reklamoval?
Díky
|
|
|
elenka | •
|
(30.11.2011 19:50:09) Tak já mám easytony od konce května, po necelých 5 měsících ne moc častého nošení jsem taky zjistila,že se ve vnitř trhají. Reklamaci mi zamítli s tím, že nejde ani o vadu materiálu ani o výrobní vadu, prý mám buď špatnou velikost nebo divný nohy, nebo je nerozvazuji, nezavazuji, nepoužívám lžíci....Tak jsem to nafotila a poslala mail do ITC Zlín a jsem moc zvědavá, co mi napíší. Pokud mi dají vědět, že je reklamace oprávněná, tak si nechám vypracovat posudek a půjdu do prodejny znovu. A když ani tak necouvnou, půjdu k soudu. A v A3 Sportu už nikdy nic nekoupím. A říkám to každému, kdo je ochotný poslouchat.Taková reklama určitě potěší.A to ještě uvažuju, že napíšu přímo firmě Reebok, ale co jsem zatím zjistila, tak se k zákazníkům chovají úplně stejně ve své oficiální prodejně, tak asi nemám velkou šanci na úspěch. Zajímalo by mě, jestli by šlo u soudu napadnout to, že prodávají zmetek a vědí to, protože reklamací se stejnou vadou jsem na netu našla pár desítek a všechny zamítnuté
|
Maja | •
|
(29.1.2012 14:22:26) mě se to na patách taky prodřelo navíc jsem zjistila,že na jedné boťě mi jako by praskly ty balanční polštářky protože už nejsou vypouklé a to je nemám ani rok,taky je chci zkusit reklamovat ale bůh ví co si vymyslí aby mi nemusely vrátit ani korunu a nemůže to být špatným používáním když to je jen na jedné botě?!Tchýně měla štěstí její boty na reklamaci byly zrovna ve skladě který vyhořel tekže ji vrátitili peníze :-D
|
dana72 | •
|
(2.5.2012 8:51:05) mam taky prodřenou patu,ale co horšího,taky se mi vyfoukly polštáře na jedné noze.Jak dopadla Tvoje reklamace?U jiných bot nemam problémy ani s prodřenýma patama.Chodila jsem v nich dohromady tak 4 měsíce.Vážim 56 kilo,takže přetěžování by snad taky hrozit nemělo.
|
|
|
|
Šárka | •
|
(13.7.2012 8:06:21) Tak já mám úplně stejnou zkušenost s A3 sportem a reebokama easytone.Prasklé a vyfouklé, prošoupaná pata, odchliplá kůže a to vše po roce od koupě a to jsem je nenosila ani v horkém létě ani v zimě:-(( Přemýšlela jsem o znalci, ale to jsou další peníze a jelikož jsem na mateřské, tak šetřím každou korunu. I ty boty jsem si koupila za peníze k narozeninám:-(( Napsali mi, že se jedná o machanické poškození z titulu opotřebení a nesprávné udržby- takže plác, plác, všeobecné kecy. Už jen Adidas, těch mám několik, mám je léta a jsou pořád super. Šárka
|
Jana | •
|
(18.8.2012 21:45:48) dobrý den,mám tu samou zkušenost, boty jsou prochozené na podrážkách a bylo mi sděleno, že jsou poškozené mechanicky.
|
|
|
Majka | •
|
(28.8.2012 19:20:41) Ahoj,tak já jsem koupila boty Redbook dceři a stalo se to sámé co jsi psala,měla je 3 týdny a ještě jí to odralo paty,Dnes jsem vyzvedávala reklamaci a boty mi vrátili zpět,že se na to reklamace nevztahuje.Stáli 11OOkč a vím,že už nekoupím značku Redbook.
|
Pavel Kříž |
|
(4.9.2012 15:03:38) v každém případě u A3 SPORT již nenakupovat. odlepená podrážka vznikla nesprávnou údržbou . dle slov Hanka Simulíková *A3 Sport,s.r.o.* reklamační oddělení reklamace@a3sport.cz ,simulikova@a3sport.cz, když jsem ji poprosil zda mi dá kontakt na oficiální zastoupení značky PUMA, že se obrátím na ní bylo mi odepsáno Nejsem kompetentní podávat tyto informace. Prostě paní Simulíková na správném místě. Za čas se určitě dostane i do politiky . Strohá odpověd a nebo, že nemůže... Hold jsem vyhodil 990Kč, ale oni příjdou o více. I když asi jeden člověk je nezajímá...
Takže A3 budu jen a jen obcházet....
|
|
|
Pavel Kříž |
|
(4.9.2012 15:00:53) v každém případě u A3 SPORT již nenakupovat. odlepená podrážka vznikla nesprávnou údržbou . dle slov Hanka Simulíková *A3 Sport,s.r.o.* reklamační oddělení reklamace@a3sport.cz ,simulikova@a3sport.cz, když jsem ji poprosil zda mi dá kontakt na oficiální zastoupení značky PUMA, že se obrátím na ní bylo mi odepsáno Nejsem kompetentní podávat tyto informace. Prostě paní Simulíková na správném místě. Za čas se určitě dostane i do politiky . Strohá odpověd a nebo, že nemůže... Hold jsem vyhodil 990Kč, ale oni příjdou o více. I když asi jeden člověk je nezajímá...
Takže A3 budu jen a jen obcházet....
|
|
Sport A3 nenakupovat | •
|
(1.10.2012 14:11:30) Ahoj všem, reklamace u A3 Sport je horor. Koupil jsem si boty Puma, po prvním obutí mi odpadl jazyk a po bližším. Reklamoval jsem to a po půl roce jsem nic nevyreklamoval. Prostě neomalené jednání a hroší kůže. Jinak než přes soud to asi nepůjde.
|
Šárka | •
|
(19.10.2012 13:56:32) Tak jsem se nakonec dostala až k majitelce A3 sportu v ČR a ani ta mi reklamaci neuznala:-((( V A3 nekoupím už ani ponožky!!
|
|
|
|