| Přihlásit se | Nová registrace

Téma: Penzion Vysočina ve Škrdlovicích - ubytování rodin s dětmi

(25.5.2010 9:12:20)
Ahoj všem,

nemáte prosím někdo zkušenosti s tímto penzionem, nejlépe z poslední doby, loňský rok a nejlépe úplně v poslední době.
Jde mi o kvalitu ubytování, vybavenost pokojů, možnost nějakého salónku pro větší skupinu, vyžití pro starší děti cca od 4 let., ochotu personálu. Potom jestli tam je nějaké venkovní hřiště pro děti a tak dále.
Podotýkám, že nám by se jednalo o sraz více rodin s miminky a většinou i sourozenci ve věku 3 roky+.
Díky za názory.
 hankuba/Kubík06/Eliška09

(25.5.2010 9:30:19)
Do toho penzionu jedeme s naší srpnovou diskuzí v termínu od 4-6.června-tak pokud to vydrží podáme info potom :-)
 hankuba/Kubík06/Eliška09

(25.5.2010 9:32:32)
Jinak co mají psané na stránkách tak venku Ve velké oplocené zahradě děti mají
DŘEVĚNÝ HRAD SE SKLUZAVKOU,
houpačky pro různé věkové kategorie,
dvě pískoviště a různé hračky na příjemně strávené
chvíle s rodiči
a
Pro pobyty s dětmi máme vybavení:
LEDNIČKA: na chodbě u pokojů.
MIKROVLNKA: na chodbě u pokojů.
VARNÁ KONVICE: na chodbě u pokojů
KOČÁRKY: bezpečná úschova kočárků v salónku
Myslím si,že pro pobyt s dětmi ideální
 Bea111

(25.5.2010 9:33:11)
ahoj,
byly jsme tam několikrát...a je to takové něco za něco, paní nám umožnila ubytování po jednom (matka + dítě nebo děti),když jsme vybrali termín který měla prázdný. má někuřáckou jídelnu s dětským koutkem..poměrně slušně vybaveným a za tím i menší sál,který otevřela,když bylo hodně ošklivě.Zahrada je super oplocená se skluzavkou,pískovištěm atd. Naše děti se tam poměrně vyblbli...ale to jim loni byly 2. Pokoje mají ale starší vybavení a v některým byl cítit smrad ze spodní hospody...paní nebyla vždycky úplně příjemná,ale to se dalo zkousnout. Na druhou stranu večer se dalo sedět venku i uvnitř,takže třeba já jsem spokojená byla

(25.5.2010 9:34:04)
pak bych možná volila penzion U Hrocha - stejný místo , víc čisto, pokoje lepší větší, jídlo chutnější,personál v poho.uazvřený hřiště tam taky je , u toho je letní zahrádka. jídelna je veliká (sice tam není dětský koutek ale každý dítě s sebou má stejně nějaký hračky). V tý vysočině jsme byli loni a letos U hrocha takže srovnání máme. Třeba se sem vyjádří i ostatní holčiny od nás. nás bylo myslím 30 dětí + děspěláci.
 Romisek+Vojta07+Madlenka09

(25.5.2010 10:05:19)
Ahoj,
my jsme tam byli o velikonocích. Mě teda penzion vůbec nenadchnul.
Paní byla sice příjemná a snažila se, vybavení pokojů starší, spíš jak v ubytovně, ale poměrně čisto a jídlo normálka, ovšem přišlo mi to že to neodpovídá ceně, kterou za to požaduje. Herna v jídelně taky dobrý, venkovní hřiště taky.
Co jsem ale nemohla kousnout byl ten smrad cigaretového kouře z hospody. Do nekuřácké části (jídelny, kde je i dětský koutek) se chodilo přes začouzený lokál - smrděli jsme všichni kvalitně, začouzeno tam bylo už od rána, když jsme procházeli na snídani, cítit to bylo i na chodbě. Asi mi to víc vadilo, že jsme měli s sebou i 10 měs. mimino. Takhle si rodinný penzion nepředstavuju.
 Romisek+Vojta07+Madlenka09

(25.5.2010 10:10:17)
Tady se mi líbilo mnohem víc. Je to teda v Orlických horách.

(25.5.2010 10:12:08)
u toho Hrocha se nekouří
 Jitk@

(25.5.2010 10:18:15)
S mojí mateřskou diskuzí jsme tam byla zpátky asi tři roky. Já byla bez dětí, takže celkem spokojenost, nejsem náročná, ale pro rodinné srazíky bych rozhodně volila jinde.
V penzionu nepožadovali zálohu, což bylo plus pro případné odpadlíky, cena přijatelná, uklizeno bylo jakž takž, vybavení typu ubytovna.
Zahrada mi přišla malá pro větší počet dětí. Navíc v době, kdy jsem tam byla, nebyla zcela uzavřená (výjezd od penzionu nebyl zavíraný a vedle hned vedla silnice). V areálu jsme se proto moc nezdržovali a dělali výlety. Pěšky třebas na Dářko, autem do nedaleké Polničky, tam to bylo pro děti bezvadný.
Velkým mínusem byl ten smrad z hospody, i to, že do jídelny jste prostě museli přes ní. Počasí nám přálo, takže jsme naštěstí uvnitř moc nebyli.
Pro další srazíky jsme volili jinak.
 Mojička+Monča03/00+Kubík08/07

(25.5.2010 10:23:46)
My jedeme s naší diskuzí teď ve čtvrtek, to jste mě moc nepotěšily :-( No uvidíme, jak to dopadne :-)

(25.5.2010 10:30:31)
loni chodila paní venčit na tu zahradu psy a tak tam holky sbíraly výkaly aby tam děti mohli pobíhat

třeba se to změnilo :-)
 bibianna

(25.5.2010 11:36:40)
Mojičko, dej mi, prosím vědět, jak to vypadalo. My jedeme na totéž místo hned další víkend po vás. Děkuju - mail je lucako-zavináč-seznam.cz
 Mojička+Monča03/00+Kubík08/07

(25.5.2010 11:41:59)
Mail jsem si uložila a napíšu :-)
 Emko+2 cácorky

(25.5.2010 10:45:39)
Tak já tam byla na jednom srazu se svojí diskuzí a i když to je tři roky zpět, za sebe říkám NE!!!! ~Rv~Rv~Rv Děs a hrůza!!!!! ~:( Hřiště dost maličké a nebylo celé uzavřené - vchod / východ hned u hlavní silnice. Pokoje byly totální katastrofa - plesnivé závěsy u sprchy, špína.... Já měla pokoj pravděpodobně all inclusive - noční stolek vybavený - vlasatý hřeben, polívky v pytlíku, kapesníky (látkové posmrkané)... takové chuťovky! :-© Byla jsem tam dvě noci a rozhodně nemůžu říct, že bych se vyspala - říkala jsem si, že když je bordel ve stolku, jestli vůbec čistě povlílky a už fungovala fantazie kdo že v té posteli asi spal. Pan vedoucí říkal, že nějaký dělníci odjížděli na víkend domů.....
A další bonus u nás na pokoji - na půl urvaná lampička na stěně, lezli z ní holé dráty a bez i žárovky. Představa, že tam holka strčí prsty.... brrr! ~:(
Za sebe fakt už NIKDY i kdyby se to tam sebe víc zlepšilo! ~l~
 bibianna

(25.5.2010 11:37:30)
KikiH, já bych tohle ale řešila - zašla bych za majitelkou a řekla, že takové ubytování jsem si neobjednala, že jdu na procházku a očekávám, že to za cca hodinu dají do pořádku...~Rv
 Andrýsek1 + 2

(25.5.2010 11:54:27)
Holky díky za vyčerpávající info a za další typy na ubytování.
Pro mě je teda nerozchoditelný ten cigaretový puch, to prostě ne ~l~
 Jitk@

(25.5.2010 12:04:59)
K tomu puchu si ještě přidej šedý mlhu při průchodu tou hospodou :-(
 Janynka+M/98+A/05+O/09

(25.5.2010 13:03:55)
určitě se přidávám k názoru Terky, byli jsme vloni v hotelu Vysočina a letos U hrocha.
naprosto neporovnatelné, dá se říct na stejné ceně, ale Hroch byl supr.
Vysočina - malé kamrliky a světe div se všude prachu - pod postelema, v záclonách...
sbírání psích ee jsem se neúčastnila, přijeli jsme dýl.
jinak kuchyně byla dobrá, dětský koutek taky.

příště určitě jeďte ke Hrochovi, bezva pokoje, hlavně tam nejdeš do restaurace pro nekuřáky přes tu kuřáckou, tahnout malé děti přes dýmovnice.. no nic moc.

ale vlastně - bylo tam taky super, hodně záleží na tom, s kým tam jedeš~R^ my měli bezva partu takže~x~
 papandrea

(25.5.2010 13:35:16)
Je na rodince někdo,kdo byl v tomhle penzionu spokojený???
Máme tam jet za 14dní a ráda bych slyšela,že to není tak hrozný~n~
 Janynka+M/98+A/05+O/09

(25.5.2010 14:30:17)
není to tam vůbec hrozný! já byla nadšená!! ale pak jsem poznala za stejný peníz něco jinýho (Hrocha) a bylo :)
 Lilly+Helenka05,Hedvika08

(25.5.2010 14:49:23)
My tam byli vloni v říjnu (s dubňátky 2008). V jídelně je takový ten hrací hrad se skluzavkou a děti se tam úžasně vyřádily. Jídlo bylo moc dobré a bylo ho opravdu tolik, že se do nás porce nevešla, ani když jsme se dělily s mladší derou. Pokoje nejsou nijak luxusní, ale žádná tragédie. Paní vedoucí teda všem nesedla, ale to se stává. To venkovní hřiště je docela malé a pískoviště mini ~d~ Ale celkový dojem byl myslím docela dobrý ~x~
 irlev

(25.5.2010 14:49:26)
My tam byli spokojený, jak píše Bea výše, je to něco za něco - paní neměla problém s ubytováním maminky a dětí na zvláštních pokojích, nevadilo jí, že jsme měli vlastní pití na večer, vnitřní koutek i hřiště zcela ok (byli jsme tam loni v létě a na podzim, hovínka sbíral pán a ochotně :), vjezd byl taky pořád zavřený.
To kouření v hospodě je nepříjemný, ale v létě jsou stejně furt otevřený okna, nahoru do pokojů jsem nikdy necítila nic.
Děti si hrajou na oploceným pozemku, to je v málo penzionech za takovou cenu a v tak šikovné lokalitě.

(25.5.2010 18:20:26)
jasně že to není tak hrozný, mně tam vyhovovalo, že je tam ta oplocená zahrada a tak můžu být relativně klidná - jedete dýl než jsme tam byli a to bude už teplo a tak stejně budete stále venku :-) hlavu si s tím nelam. my jsme tam třeba po večerech sedávali na chodbě u pokojí a pili svoje pití a pohodadžez. ale prostě o toho nečekej super krásný veliký pokoje. Paní byla občas nepříjemná ale nic hroznýho. taky nám otevřela tu zadní místnost,místila písničky, sehnala dort apod.
jen kdybych si měla teĎ vybrat tak jedu k Hrochovi:-)

(25.5.2010 18:22:26)
jen to chce pro děti co lezou po kolenou tmavý tepláky :-) jsou tam starší koberce a je to pak znát

(25.5.2010 18:22:53)
ale paní byla ochotná, dokoupila pro nás jídelní židličky aby se pro každýho dostalo apod
 papandrea

(25.5.2010 21:17:48)
takže,pro nás nenáročné by to mohlo stačit~R^díky~x~
 Andrea

(30.10.2012 15:04:23)
Je mi líto, ale za mě NE. Škoda, že jsem si nepřečetla diskuzi dřív, než jsme se tam, vydaly. 200 km a narychlo jsme sháněly něco jiného. Smrad, zima, špína. Ten nafocený dětský koutek je jen součást té jídelny, která je zkrátka prokouřená také. Paní nám vrátila zálohu, což se cení. Bylo mi jí spíš líto, fakt nepříjemná situace. Nicméně, děti mají přednost, a my si ani bundu nesvlékly. A položit na zem batole, nemyslitelné. Navíc špatná shoda okolností, zahrada i ulice rozježděná a všude bagry, což si myslím. že by bylo fér sdělit, když jsme se tam chystaly s partou maminek a dětiček.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.