Peťule, Elí, Áňa |
|
(26.12.2009 17:45:26) Ahojik nevím kam toto téma zařadit.
Pod stromeček jsem dostala od rodičů elektrický kartáček na zuby a k tomu i náhradní nástavce. Po rozbalení nástavců jsem zjistila, že nástavce na kartáček nejdou. Je možné nástavce v obchodě vyměnit jsou rozbalené, ale obal mám?? A poradíte jak postupovat?? Nástavce mamka kupovala ihned s přístrojem.
Díky za rady Petra
|
ja a mimi |
|
(26.12.2009 18:22:29) Máš doklad o koupi???
|
|
Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui |
|
(26.12.2009 18:26:59) Podle toho, co je to za obchod. Ale většinou - pokud není závada - tak zboží vymění, ale jen v originálním obalu (nebo u oblečení s visačkou apod.). Problémy většinou nedělají velké obchodní řetězce, např. v IKEA jsme jednou reklamovali sedačku i bez paragonu a zboží nám vyměnili i bez obalu - ovšem tuším, že 30 procent z ceny šlo dolů.
Holicí strojky vím, že nevyměňují v TESCU ani nové. Jinak nevím. Záleží na prodejci.
|
Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui |
|
(26.12.2009 18:27:28) Tam měl být zubní kartáček - ne holicí strojek
|
opice... |
|
(26.12.2009 18:29:12) Tohle je hygienické zboží, takže rozbalené to bude asi problém.
|
|
|
|
Peťule, Elí, Áňa |
|
(26.12.2009 18:49:57) doklad mám no je to kupované v datartu. Mamka je z toho celá špatná protože ví že 100 procentně říkala že to chce k tomu kartáčku co kupovala ty náhradní hlavice. Achjo tak snad se na nás štěstí usměje a vymění nám to.
|
X E N A |
|
(26.12.2009 18:59:46) Tak já bych jim to přesně takto řekla. Vzala bych tam i kartáček a řekla jim, že mi to prodali oni jako náhradní hlavice k tomuto kartáčku. Myslím, že ti to v pohodě vymění. Teda pokud na tom nebude pasta
|
|
& |
|
(26.12.2009 19:05:28) Petule, me v dataru pred lety vymenili, rozbalenou hlavici k vysavaci. Presne rekla jsem jim typ a jejich prodavac mi vybral nehodici se.
|
Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui |
|
(26.12.2009 19:10:03) S tyčí od vysavače by neměl být problém. Ale vím, že se nevyměňuje jakékoli hygienické zboží od kalhotek až po holicí strojky - byť nepoužité a nerozbalené! Vlastní zkušenost. A v jednom velkém knihkupectví mi ani nevyměňili knížku - nečtenou, vrácenou dva dny od koupení, s paragonem... Prostě povinnost to není. Ale když jim řekneš, že jim to prodali jako náhradní hlavice, třeba to vymění, ale nemusí...
|
|
zerat |
|
(26.12.2009 19:13:10) Popravdě, já bych osobně ty hlavice ke kartáčku v neoriginál balení nekoupila a docela bych chtěla vidět toho, kdo ano... Ještě jsem neslyšela, že někde vzali zpět nebo vyměnili u podobného zboží s načatým obalem
Mmch můžu se jen tak ze zájmu zeptat, proč zakladatelka hned zkoušeli náhradní hlavice?
|
Peťule, Elí, Áňa |
|
(26.12.2009 19:19:02) protoze v baleni byla jen jedna a mamka nam to dala pro celou rodinu takze se to rozbalovalo aby jsme to mohli pouzivat vsichni a ne jen jeden.
|
Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui |
|
(26.12.2009 19:28:00) My jsme jednou v IKEA vraceli povlečení a právě nám oddělali 30 % z ceny - protože to museli dát do oddělení zlevněného zboží a říkali, že za plnou cenu nikdo rozbalené povlečení nekoupí. I když nevím, protože povlečení se běžně prodává rozbalené. Třeba je v Datartu podobné oddělení, ale nikdy jsem ho tam neviděla. Rozdělané hlavice bych nekoupila. Ale někteří prodejci to zpět vezmou a dají do defektů - do vadného zboží, aby neztratili tvář. Myslím, že uvidíš až tam, tady Ti to nikdo na sto procent neřekne Teď jsem zrovna mluvila se sousedem, pracuje v Elektru - nebudu říkat kde, ale na Moravě má docela velkou síť obchodů a prý by to nazpět nevzal.
|
|
zerat |
|
(26.12.2009 19:28:40) Aha, tak to je naprosto jasné My právě měli u Sonicare Philipsu rovnou 4 hlavice, proto jsem právě dumala, proč...
|
Peťule, Elí, Áňa |
|
(26.12.2009 19:35:12) diky za vsechyn prispevky zitra tam jedu a uvidime. Mame to vse na jednom paragonu tak snad nam to vemou a vymeni.
Mejte hezke svatky. Petra
|
MÍŠA&FÍK |
|
(26.12.2009 20:17:51) Peťule, jestli to mamince takhle "blbě" prodali, tak by neměla jít vyměňovat, ale reklamovat.
U reklamace by rozbalené zboží vadit nemělo - naopak - jak jinak by zjistila, že se stala chyba, že ?
|
|
|
|
|
|
|
|
..maya.. |
|
(26.12.2009 20:01:24) rozbalené ti to nikde nevymění, vyměnuje se pouze zboží v originál balení, kor u tohoto zboží, obchodník by ho totiž už neprodal a musel dát do odpisů..maminka si měla nechat poradit
|
smajlík |
|
(26.12.2009 21:28:07) Peťuli, dej vědět jak jsi dopadla.
To je šílené - chápu jak by moje maminka byla nešťastná, protože je mi jasné že maminka chtěla kartáček + náradní halvice, sama tomu nerozumí a prodavači tomu evidentně taky nerozuměli. Držím moc palce ať to klapne, protože náhradní akrtáčky jsou dost drahé :-/. Jo a maminku bych vzala určitě sebou...
|
|
Mirka99 |
|
(26.12.2009 22:18:10) No ona si právě maminka poradit nechala a tohle je výsledek.... Já bych to pojala jako reklamaci - prodali jí to špatně, ona za to nemůže. Ale jak se k tomu postaví obchodník, to je o štěstí. Držím palce.
|
|
|
Teri | •
|
(26.12.2009 22:56:50) toto je na reklamaci ne na výměnu, mají na to 30 dnů
|
|
|