| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Výměna rozbaleného zboží

 Celkem 19 názorů.
 Peťule, Elí, Áňa 


Téma: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 17:45:26)
Ahojik nevím kam toto téma zařadit.

Pod stromeček jsem dostala od rodičů elektrický kartáček na zuby a k tomu i náhradní nástavce. Po rozbalení nástavců jsem zjistila, že nástavce na kartáček nejdou. Je možné nástavce v obchodě vyměnit jsou rozbalené, ale obal mám?? A poradíte jak postupovat?? Nástavce mamka kupovala ihned s přístrojem.

Díky za rady Petra
 ja a mimi 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:22:29)
Máš doklad o koupi???
 Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:26:59)
Podle toho, co je to za obchod. Ale většinou - pokud není závada - tak zboží vymění, ale jen v originálním obalu (nebo u oblečení s visačkou apod.). Problémy většinou nedělají velké obchodní řetězce, např. v IKEA jsme jednou reklamovali sedačku i bez paragonu a zboží nám vyměnili i bez obalu - ovšem tuším, že 30 procent z ceny šlo dolů.

Holicí strojky vím, že nevyměňují v TESCU ani nové. Jinak nevím. Záleží na prodejci.
 Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:27:28)
Tam měl být zubní kartáček - ne holicí strojek~;)
 opice... 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:29:12)
Tohle je hygienické zboží, takže rozbalené to bude asi problém.
 Peťule, Elí, Áňa 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:49:57)
doklad mám no je to kupované v datartu. :-) Mamka je z toho celá špatná protože ví že 100 procentně říkala že to chce k tomu kartáčku co kupovala ty náhradní hlavice. Achjo tak snad se na nás štěstí usměje a vymění nám to.
 X E N A 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 18:59:46)
Tak já bych jim to přesně takto řekla.
Vzala bych tam i kartáček a řekla jim, že mi to prodali oni jako náhradní hlavice k tomuto kartáčku.
Myslím, že ti to v pohodě vymění.
Teda pokud na tom nebude pasta~t~~t~~t~
 & 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:05:28)
Petule, me v dataru pred lety vymenili, rozbalenou hlavici k vysavaci. Presne rekla jsem jim typ a jejich prodavac mi vybral nehodici se.
 Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:10:03)
S tyčí od vysavače by neměl být problém. Ale vím, že se nevyměňuje jakékoli hygienické zboží od kalhotek až po holicí strojky - byť nepoužité a nerozbalené! Vlastní zkušenost. A v jednom velkém knihkupectví mi ani nevyměňili knížku - nečtenou, vrácenou dva dny od koupení, s paragonem... Prostě povinnost to není. Ale když jim řekneš, že jim to prodali jako náhradní hlavice, třeba to vymění, ale nemusí...
 zerat 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:13:10)
Popravdě, já bych osobně ty hlavice ke kartáčku v neoriginál balení nekoupila a docela bych chtěla vidět toho, kdo ano...
Ještě jsem neslyšela, že někde vzali zpět nebo vyměnili u podobného zboží s načatým obalem ~d~

Mmch můžu se jen tak ze zájmu zeptat, proč zakladatelka hned zkoušeli náhradní hlavice?
 Peťule, Elí, Áňa 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:19:02)
protoze v baleni byla jen jedna a mamka nam to dala pro celou rodinu takze se to rozbalovalo aby jsme to mohli pouzivat vsichni a ne jen jeden.
 Maky, Maťo,Víťa,Štěpi,Emma,Lui 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:28:00)
My jsme jednou v IKEA vraceli povlečení a právě nám oddělali 30 % z ceny - protože to museli dát do oddělení zlevněného zboží a říkali, že za plnou cenu nikdo rozbalené povlečení nekoupí. I když nevím, protože povlečení se běžně prodává rozbalené. Třeba je v Datartu podobné oddělení, ale nikdy jsem ho tam neviděla. Rozdělané hlavice bych nekoupila. Ale někteří prodejci to zpět vezmou a dají do defektů - do vadného zboží, aby neztratili tvář. Myslím, že uvidíš až tam, tady Ti to nikdo na sto procent neřekne~;) Teď jsem zrovna mluvila se sousedem, pracuje v Elektru - nebudu říkat kde, ale na Moravě má docela velkou síť obchodů a prý by to nazpět nevzal.
 zerat 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:28:40)
Aha, tak to je naprosto jasné :-) My právě měli u Sonicare Philipsu rovnou 4 hlavice, proto jsem právě dumala, proč... ~;)
 Peťule, Elí, Áňa 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 19:35:12)
diky za vsechyn prispevky zitra tam jedu a uvidime. Mame to vse na jednom paragonu tak snad nam to vemou a vymeni.

Mejte hezke svatky. Petra
 MÍŠA&FÍK 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 20:17:51)
Peťule, jestli to mamince takhle "blbě" prodali, tak by neměla jít vyměňovat, ale reklamovat.

U reklamace by rozbalené zboží vadit nemělo - naopak - jak jinak by zjistila, že se stala chyba, že ?
 ..maya.. 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 20:01:24)
rozbalené ti to nikde nevymění, vyměnuje se pouze zboží v originál balení, kor u tohoto zboží, obchodník by ho totiž už neprodal a musel dát do odpisů..maminka si měla nechat poradit~d~
 smajlík 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 21:28:07)
Peťuli, dej vědět jak jsi dopadla.

To je šílené - chápu jak by moje maminka byla nešťastná, protože je mi jasné že maminka chtěla kartáček + náradní halvice, sama tomu nerozumí a prodavači tomu evidentně taky nerozuměli. Držím moc palce ať to klapne, protože náhradní akrtáčky jsou dost drahé :-/. Jo a maminku bych vzala určitě sebou...
 Mirka99 


Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 22:18:10)
No ona si právě maminka poradit nechala a tohle je výsledek....
Já bych to pojala jako reklamaci - prodali jí to špatně, ona za to nemůže. Ale jak se k tomu postaví obchodník, to je o štěstí. Držím palce.
 Teri 
  • 

Re: Výměna rozbaleného zboží 

(26.12.2009 22:56:50)
toto je na reklamaci ne na výměnu, mají na to 30 dnů

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.