jana38 |
|
(26.5.2009 9:33:57) Nemám ráda tyhle reklamy, co se tvářej jako zážitek maminky - "Včera jsem byla s dětmi blablbla, já jsem se bavila, bylo to úžasnéééé blabla.....". Velmi silně pochybuju, že kdyby nějaká maminka opravdu s dítětem navštívila divadlo, které ji zaujalo, tak by o tom psala článek, kde by navíc uváděla celé kontakty na divadlo, včetně toho, kdy se hraje příště a že je divadlo klimatizové.
Proč prostě nenapíše mangement divadla normální pozvánku na představení? To si myslí, že jsou matky s dětmi takové slípky, že je nutno se je snažit oblafnout? Mě takovýhle přístup akorát znechutí:-(((
|
Veronika | •
|
(26.5.2009 12:20:24) Osobně myslím, že to vůbec nemusí být skrytá reklama. Vím to podle sebe, když jsem na nějaké zajímavé akci, tak o tom chci informovat ostatní.. A je logické, že jim tam pak napíšu všechny informace, tj. včetně toho nejdůležitějšího - kontaktu na provozovatele akce apod. Chápu, že máš možná špatné zkušenosti, ale úplně zbytečné, všechno nemusí být dneska skrytá reklama. Osobně jsem pár takových zážitků pro různé servery, vč. rodina.cz psala a nikdy nešlo o skrytou reklamu
|
|
ELISa 4 | •
|
(26.5.2009 13:59:57) Jéje to mě vážně mrzí, žr vÁS ZNECHUTIL MOU POPSANÝ ZÁŽITEK:))) Není o reklama managmentu divadla, ale moje soukromá jako maminky. Já jsem tuto"recenzi" napsala hned po představení plná zážitků a dojmů,a prOtože si myslím, že o tomto divadélku moc lidí neví, klidně mu ráda takto reklamu poskytnu. Takže věřte nevěřte, je to opravdu tak, že to psala maminka, která má 4 děti a byla prostě jen nadšená:)))) Alice
|
Veronika | •
|
(26.5.2009 17:49:36) Mě jste tedy určitě neznechutila, mám to stejně jako vy - s těmi zážitky :o)) ale vidím, že někdo to má jinak .. Veronika
|
|
Pett* (děti 2004, 2006, 2010) |
|
(26.5.2009 22:35:43) Elis, mě jste teda také neznechutila, naopak velmi děkuji za tip. Přesně jste to vystihla, máme doma "Harryho" a k němu i "Hermionu" A vlastně těm znechuceným také děkuji aspoň máme, my mimopražští, větší šanci se na takové představení dostat i když nemůžeme hned zítra běžet do předprodeje.
|
|
Pan Inkognito | •
|
(27.5.2009 0:58:51) Maminky, pozor ! Že ono to množství překlepů má jen vytvořit zdání autentičnosti ?! Ona to přeci jen bude skrytá reklama ...
|
Elis a 4 |
|
(27.5.2009 7:23:36) ale to není skrytá reklama, vždyť jsem to psala, že jim klidně ráda reklamu udělám A překlepy...klekl mi pC a píšu z noťasu dcery, já to s tou prťavou klávesnicí moc neumím, no Ale co, kdo bude chtít, tak si bude myslet něco o skryté reklamě a příjde o úža zážitek a kdo bude chtít, tak se dojde přesvědčit a uvidí sám. Alice
|
|
Elis a 4 |
|
(27.5.2009 7:28:28) A taky jsem se konečně zaregistrovala abych měla stejný nick.... Alice
|
|
|
|
Tereza s Adámkem 4 roky | •
|
(31.5.2009 8:06:40) Ach jo, jak jednoduché je kritizovat, co? Ale napsat nějaký nápad pro maminky s dětmi, to né. Jen pomlouvat ty, co se se svou radostí, chtějí podělit i s ostatními a dát jim třeba tip na super výlet. Má kamarádka také byla na tomto představení a byla tak nadšená, že mi přinesla letáček z divadla. Vzala ho tam sama, aby nám vnukla nápad na super odpoledne. Nikdo jí ho nedával, jako reklamu. Tak příště si kritiku nechte pro sebe a nekažte to těm, kteří jsou nadšeni, že někdo s radostí chce poradit, jak zvládnout s nádherným zážitkem nedělní odpoledne s dětmi. S pozdravem Tereza
|
|
|