Gladya, bývalá dasa, | 63023 |
18.7.2023 20:36:12
Soukromá školka nemusí být lepší než státní. Ale měla by nabízet něco navíc, kvůli čemu jsou rodiče ochotni platit školné.
Ovšem někdy jde jen o to, kde je volné místo. |
Inka ..|-.|-.-|.- | 141843 |
18.7.2023 20:28:01
To záleží na každý konkrétní.
|
Kaipa | 98564 |
18.7.2023 18:22:17
Zufi, to má tedy kolegyně štěstí, protože obecně jsou platy ve veřejném školství vyšší.
|
K_at | 121378 |
18.7.2023 17:49:44
TaJ, myslím si, že u MŠ bude ta variabilita možností mnohem větší, než u ZŠ.
A nerozumím komentáři, že pedagog má sledovat, co se kde děje? Jako jak? Co přesně sledovat? Můžu sledovat různé odborné diskuse, změny, návrhy, ale pokud budu chtít vhled a zkušenosti (navíc do vedlejšího oboru), budu se ptát mj. Uzivatelů, případně zaměstnanců - když budu chtít pracovat třeba v soukr.ZŠ. |
babi_ | 48341 |
18.7.2023 17:46:30
Prarodičům našich dětí nevadilo slovní hodnocení, jen chyby v textu na vysvědčení. Jejich mírná nedůvěra v instituci, kde se začíná v devět a během výuky se ozývá ze tříd dětský halas byla těmi chybami podpořena.
|
TaJ | 81121 |
18.7.2023 17:36:12
Kosatko, to je teda důvod...
|
TaJ | 81121 |
18.7.2023 17:33:00
Zufi, no jo, ono to bude asi individuální, i rodiče jsou různí a podle toho mají různá očekávání co a jak by mělo být. Já mám zkušenost jen s takovou miniškoličkou, spíš dětskou skupinou, kam syn chodil rok předtím, než nastoupil do té speciální školky. Chodil tam jednou týdně, někdy dvakrát (mohli bychom ale klidně každý den), bylo to jen na dopoledne, svačinu si nosili s sebou, bylo tam jen asi 5 dětí, ale většinou méně. Dělali všechno možné, jako ve školce - nějaké pohybové aktivity, tvoření, hodně montessori činností, vyprávěli si, četli...bylo to v přízemí rodinného domku, bývali na zahradě, občas šli na procházku někam mimo, ale většinou byli ve třídě, nebo na zahradě. Synovi bylo tenkrát 3,5, začínali jsme chodit na logopedii, prakticky nemluvil, ale chodil tam moc rád a ohromně ho to posunulo dopředu. Bylo to tenkrát štěstí, že zrovna v té době, kdy jsme řešili, kam s ním, tak tam paní tu školičku otevřela. Běžná školka v té době vůbec nepřicházela v úvahu. Ta speciální pak byla v pohodě, ale bylo tam cca 12 dětí (takže reálně většinou tak 7, vždycky byl někdo nemocný).
|
kosatka2 | 89902 |
18.7.2023 17:27:14
Já jsem tchyni zase nedovedla vysvětlit, že dítě ve škole známky nemá. Tři roky se ho pokaždé ptala: už máš nějakou jedničku? A pak si rodiče v alternativní třídě prosadili známkování, mimo jiné proto, že Evička Marušce odvedle závidí ty jedničky, babičky se ptají, atd.
|
TaJ | 81121 |
18.7.2023 17:17:21
Kosatko, no, je fakt, že tchán měl kdysi taky silnou nedůvěru a pořád se něčemu divil a pochyboval, když jsme syna dali do té malé logo třídy. Bylo mu divný, že je jich tam tak málo a že dělají tohle a tamto jinak. A měl pocit, že z něj děláme blbečka, pořád si myslel, že je to zvláštní škola, nebo co... Ale on se tedy se školou setkal naposledy, když do ní chodil manžel . Od pedagogů bych spíš čekala, že sledují, co se kde v jejich oboru děje a jak to kde chodí. A nemyslím to vůči Zufi nijak zle, to vůbec ne, jen mě to trochu překvapilo...
|
Zufi. | 52220 |
18.7.2023 17:16:48
Se školkou zkušenosti nemám.
Myslela jsem osobní zkušenosti rodinkářek. O soukromé základce mám info přes dvě bývalé kolegyně, jedna je nadšena-15 dětí ve třídě, asistent pedagoga, plat o cca 25 procent vyšší. Druhý nevidí žádné výhody. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.