| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku O pitíčku, penízkách a Indkách

 Příspěvky 110 z 15 [Dalších 5 >>]
Janka K.
  • 
7.4.2005 16:29:01
Nebojte se romů,
studuji školu se zaměřením na romskou "problematiku".Polovina třídy jsou romové.
Opravdu pocházejí z Indie mají velice zajmavé dějiny i zvyky.Samořejmě jsou mezi nimi problémoví, ale to v majoritě také.
Mám 7 měsíční dceru až bude větší tak chceme požádat o svěření romského dítěte do pěstounské péče. Jsou to děti jako každé jiné a potřebují stejně ne-li trochu více lásky.
Mnoho štěstí všem odvážným.
  • 
6.4.2005 19:06:17
článek je moc prima. Ale html hlavička první stránky asi nebude standartní, protože třeba v Mozile se první stránka neukazuje správně česky (v IE je to v pořádku), tahle, kde to piši už je v pořádku i v Mozile. :-))
6.4.2005 12:40:59
Danielko,
moc krásnej článeček, děkujeme Ti za něj. Moc Vám třem držíme palečky a hrozně Vás obdivujeme, jste prostě statečnej trojlístek. Taky jsme žadatelé o NRP a romčátko už máme pevně rozhodnuté, i přes to, že se na to zbytek rodiny tváří dost nesmlouvavě a vytrvale nás zásobuje vtipy o Romech a hrůzostrašnými historkami, kde koho jaký Rom okradl:-(
Nicméně se v duchu těším na to, že naše romče jednou "rozmrazí" ty jejich negativní postoje, protože bude mít veliké, čisté a upřímné srdíčko a bude rozdávat lásku těm, kteří ho mají rádi a těm ostatním, aby se to konečně naučili... Jako to umí právě Leonka...:-)

Děkuji Vám, že jste se našli... Hrozně ráda bych Vás všechny jednou poznala osobně:-)

Přejeme hodně sluníčkových úsměvů do příštích dnů a let:-)

Ewcia + broučci a beruška
5.4.2005 14:49:10
Krásný, fakt. Není nad to, se jednou za čas zamyslet nad hodnotama, nad trápeníma očima dítětě, pro nějž je "pitíčko dar se kterým spí 10 dní". Danielo, děkuju
Claudi
5.4.2005 9:28:49