21.11.2011 12:22:53
Jo
|
21.11.2011 12:17:18
Jeg liker Norge
|
21.11.2011 11:43:48
Pokud je dobry ucitel, muze rozvijet dite i v "normalnich" podminkach. Ja nevim, mne se trochu prici predstava nechavat deti rozhodnout, co se chteji ucit. To podle mne predpoklada jistou zralost. A co deti, co cilene rusi, chteji si porad jen hrat na honenou nebo je bavi jen matika? Jak se v takovem prostredi aplikuje disciplina? Kolik deti ma ucitel na starost? Mne osobne se ruzne -ismy ve zdelavani prici, protoze zakladem je podle mne ucitel, jak umi zaujmout, jaka je osobnost on/ona atp.
|
21.11.2011 11:28:31
Jo, ale lepší je Finsko.
|
21.11.2011 11:27:44
To je právě to, že náš stát to nechce. A přiznejme si, nechce to ani většina rodičů. Ti chtějí, aby děti a) měle jedničky, b)dostaly se na gympl a na vysokou, c)měly v dospělosti moc a prachy.
|
21.11.2011 11:25:23
Ne, to není nadsázka, to je bohužel smutná pravda. U nás jsou funkční alternativní školy Montesorri a waldorfské, ale skutečné, ne ty "s prvky, ale po našem..".
Intuitivní pedagogika je skvělá, ale bohužel princip plně nedochází ani soudruhu Mlezivovi, obávám se. |
qwerty |
• |
21.11.2011 11:23:43
A pak prijde ucitel a rekne:
-jenze SCIO testy -jenze prijimacky -jenze ministerstvo atd. A jsme zase u biflovani. |
21.11.2011 11:22:10
Binturong, to je možné. Aniž bych se nad tím takto explicitně zamyslela, rovnou mi připadalo reálnější, že se přestěhujeme než že by tady mohlo v dohledné době něco takového fungovat
|
21.11.2011 11:20:36
Tak tak, bohužel.
A nutit děti hodinu a půl ležet? To je snad dneska už protizákonné (nebo minimálně je dáno nějakou vyhláškou MŠMT, že je to nepřípustné), ne? |
radka |
• |
21.11.2011 11:19:31
nějak mi uniká, v čem se liší popsaná intuitivní pedagogika od pedagogiky waldorfské? Vše, o čem se v článku píše, waldorská pedagogika obsahuje taktéž...
|
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.