| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Máme doma prvňáka

[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 107 [Dalších 67 >>]
21.8.2008 19:20:04
liatris - prosím tě, neber to špatně, ale už delší dobu se chci zeptat, co to znamená "... na sedmnácti měsících znal....". Teď jsem to zahlédla u tvého příspěvku a chci se zeptat: co to je za formulaci "...na pěti letech...", "...na patnácti měsících..." a pod. Je to krajové? Tedy používá se tato vazba v kraji, kde žiješ? Mně to zní strašně divně, ale je pravda, že když můj muž poprve řekl "... přijdu dýl...", tak jsem také nevěděla, co tím chce říct.
Díky za odpověď a ahoj. A máš moc šikovného kluka!!! Já si taky myslím, že když se sám ptá, tak je nutné a nemůže být škodlivé mu odpovídat...
Simča
Lída+2
21.8.2008 17:02:09
Proč to hrotit u Luka ve třídě četla jedna slečna a slabikář vůbec nedostala a četla knížky!
prostě jí učitelka uměla zabavit...jinou prací...nenudila se.

Syn zase prozměnu sčítat a odčítat do 25 a prostě do konce 2.třídy..měl práci navíc a rozhodně se nenudil......
Chce to najít školu....a úču....
Katka,kluci 5 a 9
  • 
21.8.2008 16:19:37
Gratuluji všem zde přítomným matkám malých geniů, to bude za 30let Nobelovek !! :))
21.8.2008 14:09:23
Nášemu Davídkovi budou v říjnu tři roky.Na sedmnácti měsících znal 9 písmen a čisla do deseti.Teď umí z přehledem celou abecedu,o číslech nemluvě,přečte i trojmístná čísla,ne všechna ale tak přes stovku,prostě to co zná.Do hlavy mu to nevtloukáme,ani ho nenutíme si to opakovat.Pokud přinese knížku a chce si říkat písmenka,nebo čísla stránek,nebudu přeci dělat,že to nevím,nebo ho jinak omezovat,když ho to zajímá. S plyšáky si nehraje a písmenka vidí i vlese na zkřížených kořenech,spadlých větvičkách atd.
Já jsem uměla číst před nástupem do školy a nevidím v tom problém.To spíš že v té školičce si asi nebude umět s dětmi hrát...No nvím...tolik moje zkušenost...
Mějte se fajn a mějte ze svých broučků radost.
Danča a Viki ( 01/04) + 16týd.
  • 
21.8.2008 13:11:24
Děvčata, nebojte se komunikovat s učitelkami. Proč čekat na třídní schůzky-máte-li problém, musíte jít hned. Každá z nás ocení upřímnou komunikaci z očí do očí ane z doslechu typu: "jedna paní povídala..." Já už teď od září do práce bohužel nejdu a musím říct, že děti i rodiče byli smutní. I mně se bude stýskat.
Barča, 2kluci
  • 
21.8.2008 9:51:14
Já si právě už dopředu zjišťovala něco o paní učitelce (byly ten rok 3 první ročníky) a vybrala si podle mě tu nejlepší. Náš mladší má LMD a je prostě "svůj". Za ty dva roky neměl problém s chováním ani s učivem. Pokud mu něco nešlo tak jsme byli upozorněni na co se máme soustředit. Ono je trošinku těžší učit se s dítětem s poruchou soustředění, protože se kolikrát stalo, že mě ani nevnímal. Naštěstí mu stačí výklad učiva ve škole, doma se píšou úkoly a opravdu jen, když něčemu nerozumí tak si o tom povídáme - nějaké biflování u nás nepřipadá v úvahu. Po hrozných zkušennostech s jednou p.učitelkou (jen jednou a měl ji naštěstí jen poslední rok) v mateřské školce jsem se prostě více zajímala, kdo bude mého syna učit. Udělala jsem dobře, ve škole neměl vůbec žádné problémy - letos začne třetí třídu a bude mít novou paní učitelku, tak uvidíme.
Taodvedle
21.8.2008 8:42:18
Mela jsem ( teda mam porad, ale uz je to mazaka a chodi do 2 . tridy) bystrou holku. naucila se cist v 5 letech, ne plynule a rychle a cetla si pomalu a sama. samozrejme se me ptala jak se co cte a rika. jelikoz vyrusta dvojazycne, rikala jsem to v cestine a doufala ze se ve skole nebude nudit. udelali jsem chybu a nedali jsme ji do skoly o rok driv,je rijnova. strasne se nudila prvni 3 mesice, nez se prestala stydet a zacla s ucitelkou spolupracovat a brat si navic ukoly, nebo si sama rekla kdyz byla drieve hotova. nastesti ma skvelou pani ucitelku a ta se takovym detem umi venovat a je podporovat. ted je tam stastna. posledni rok se ale ve skolce hodne nudila a byla agresivni, ja se ji nemohla tolik venovat jak to potrebovala , meli jsme rocni zivou dcerku k tomu.
katka+katka
  • 
21.8.2008 7:38:33
Věř mi, že odpověď NIC není ještě tak hrozná. Mě to Kačka říká taky (pak z ní většinou během večera vypadne něco sdílnějšího), nicméně jednou jsem chtěla trošku konkrétnější odpověď během cesty ze školky a Kačka mi začala vyprávět, že Tomášek dneska kýchnul na procházce, neměl kapesník, byl celý od nudlí a Péťa, se kterým šel za ruku to měl i na bundě. V tu chvíli se mi začalo dělat špatně a litovala jsem, že jsem vůbec chtěla něco vědět
luca
  • 
20.8.2008 23:41:38
No já se právě trošku bojím, aby dcerka nebyla v nevýhodě, pokud nebude umět trošku číst a počítat při nástupu do školy. Hodně dětí právě toto umí, navíc mají odklady (dcerka půjde nejspíš v 6 letech + 2 měsíce) a když to tak sleduju u známých, tempo ve škole je dnes vražedné. co myslíte?
20.8.2008 21:44:42
Tak Molly,
podle tvých měřítek se zřejmě dcerce také dostatečně nevěnuji.
Doteď mě totiž nenapadlo, že kritériem je to, zda nacvičujeme držení nůžek a podobné, s prominutím, krávoviny.
Dcerce se věnuji tak, že odpoledne stávená spolu vzájemně "protlacháme", případně se zabavíme jinou nenáročnou činností a je nám dobře :).
Hele, a představ si, že i přes takto zanedbávanou péči umí moje čtyřleté dítě kupříkladu sčítat a odčítat čísla do desítky (já ji to teda cíleně neučila).
[<<Předchozích 30] Příspěvky 3140 z 107 [Dalších 67 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.