| • |
2.6.2011 12:18:14
Dobrý den,
jsem na rodičovské dovolené a začala jsem svého syna učit angličtinu sama. Používám k tomu knížky s říkankami, obrázky, DVD pro nejmenší děti s pohádkou i s nenásilnou výukou, CD s anglickými písničkami a pomalu začínáme i s jednoduchými anglickými hrami. Asi po dvou měsících, co ho učím, už vidím výsledky. Jdeme na vycházku a on mi začne sám zpívat jednoduchou anglickou písničku. Ano, některá slova mu vypadnou, ale to i v češtině. Když už na něm vidím, že je unavený a má všeho dost, přestávám i s angličtinou. Učím ho v průběhu dne, jak si vzpomenu a jak máme chuť. Nejsem žádná učitelka, ale myslím, že když je snaha, tak se hravě dá naučit. Materiály, které k tomu používám můžete najít na www.anglictinadeti.cz. Tento obchod jsem založila s cílem učit své děti anglicky z materiálů, které jsou podle mého názoru ideální pro hravou formu výuky dětí. Hezký den Andrea |
renny2 |
|
17.10.2010 12:13:01
Myslím, že se nemusíte obávat, pokud Vaše dítě nemá žádné základy z MŠ. Děti, které měly (záměrně píši měly - jakoukoli formou) cizí jazyk před zahájením výuky na ZŠ, nemají žádné "tempo" - jejich výhodou je, že už mají cizí jazyk v "uchu" a také mají zkušenost, že se mluví i jinak, než jsou zvyklé z okolí. Kromě případů přirozeného styku s jazykem od rodilého či vysoce kompetentního mluvčího (anglické školky apod.), znalost několika desítek slov, říkanek či písniček neznamená žádný významný předstih. Jelikož se i na ZŠ dnes začíná s angl. poměrně brzy a navíc jsou často od 1. či 2. třídy nepovinné kroužky, děti tento náskok velmi rychle doženou. Co je podle mě hlavním problémem, je kvalita učitelů a výuky. Vím, o čem mluvím - také jsem se zpronevěřila a neučím , ač jsem vystudovaná jazykářka, děsila bych se, co mé děti ve škole čeká.
|
|
|
15.11.2008 18:55:31