Re: Jak udělat distanční výuku pestřejší?
Nečetla jsem diskusi, omlouvám se, ale po inspiraci únikovkami na Učitelé+ na FB, na které nemám čas ani asi dovednosti, jsem začala na asynchronní hodiny dělat takové hooooodně jednoduché "online hry". Na learningapps.org si vytvořím úkoly, je tam dost šablon a už vytvořených interaktivních pracovních listů z různých předmětů. Dá se vyhledávat právě i podle předmětu. A pak člověk jen klikne, že chce vytvořit podobný list, otevře se mu šablona, jen do toho nadatluje vlastní obsah a je to. Používám to na jazyky, nejvíc teď na hravější dril nepravidelných sloves. Zatím, až na jeden negativní ohlas, jsou všichni rádi, baví je to a slovesa uměli skvěle, teda zatím 1. várku. A je super, že některé aktivity i "mluví", je to sice taková ta strojová mluva, ale pořád lepší něco než nic. Dělala jsem i pexeso do ruštiny s barvičkami, které taky mluvilo, a osmáci si řekli o pokračování. Když těch aktivit/pracovních listů mám k tématu víc, tak si udělám v google prezentaci - jen jednu stránku, vložím tam pozadí, nějaké objekty, k těm objektům přiřadím odkazy z learningapps a už to frčí. Ještě jsem zkoušela další stránku na ty online aktivity, ale tam to pro mě bylo složitější. Po správném splnění každé aktivity děcka uvidí kód, takže mi pak pošlou jako výsledek kód o x znacích a líp se mi to kontroluje. A kdo ten kód od někoho zjistil a jen opsal, u toho to stejně brzy poznám.
Odpovědět