Máme to podobně, v hlavní kanceláři jsem já a jedna stálá asistentka. Když jedu na dovolenou, tak hlásím, že obtěžována chci být jen v případě vykradení, požáru nebo VELKÉHO průseru. Jede se v pohodovém režimu, čili nestahuje se datovka (aby nezačaly běžet nějaké lhůty) atd.
To, že nejde internet, není stav nouze - může být výpadek i jen u poskytovatele. To bych od moře těžko nějak napravovala, takže hlásit mi to nepovažuju za nutné. Kdyby nefungoval ani druhý den, to už bych považovala za divné a chtěla bych, aby mi to nahlásila MAILEM (který i na dovolené min. každý 2. den čtu, právě pro případ nouze).
Napsala bych jí do mailu, kdo nám poskytuje internet + kontakt na mého IT technika, aby nejdřív zavolala poskytovateli, jestli nemají nějaký hromadný výpadek, pokud ne, tak ať zavolá technikovi, ať se na to přijde podívat. A už by to spolu dořešili. V mezidobí má i tak dost práce, kterou může dělat offline - pokud tedy funguje elektrika + přístup na server, nebo min. "uklízet" v kanceláři.
Souhlasím s tím, že bych tedy 100% nechtěla, aby mi tam tahala cizí lidi, hrabat se v naší technice. Ale náš IT nám spravuje server, čistí PC atd., takže toho tam pustím i bez mé přítomnosti. Pak bych očekávala jen hlášení, že už je vše OK.
Taky bych nechtěla, aby to hlásila jako nějaký "poplach", fakt může být výpadek i mimo naši stranu. Ona občas nejde třeba i elektrika - to je teda dobrý podívat se, jestli nevypadly pojistky
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.