27.11.2015 22:24:12 Milá Sally...
Re: Sjednané nové životní pojištění
Cha cha, Libiku. Byla jsem v tomto oboru dost úspěšná, dělala jsem to skoro 3 roky, vydělala jsem si dost... Navíc jsem tam potkala svého manžela a kdyby nic jiného, to mi za to stálo (stojí)
Ale prostě to bylo jen o penězích, nějaké ohledy na klienty, to ani náhodou. Prostě naškolená strategie, jak nabídnout, navnadit, rychle pojistit, když měl něco jiného, to zrušit... Prostě firma (velká společnost), která měla v nabídce jen určité produkty a ty cpala jako "nejvýhodnější" každému. Opravdu mi trvalo pár let, než jsem prokoukla ten princip. Nemá to nic společného se skutečným finančním poradenstvím. To jsem pak šla dělat - přešla jsem do firmy jiné, která měla v portfoliu VŠECHNY stavební spořitelny, téměř všechny pojišťovny na našem trhu, penzijní fondy, hypotéky.... prostě tam se opravdu hledalo pro klienta to nejvýhodnější pro tu jeho danou situaci. Ale bylo to náročné po stránce školení, do toho malé děti... a už mě (nás - dělat to i manžel) nebavilo, šlo pořád jen o peníze... chtěli jsme dělat nějaký skutečný, hmatatelný produkt. A vybudovali jsme obchodní firmu s vínem a delikatesami, která je dost úspěšná, živí nás i další zaměstnance... určitě i díky zkušenostem z toho fin. poradenství. Ale rozhodně to není o dělání takovýchto podrazů. Správný postup by byl, zjistit, jak je na tom rodina se svým fin. hospodařením, co má, jak je zajištěná atd. najít to, co nemá a potřebovala by. Kdyby měla všechno, poděkovat a ozvat se za rok. Ne rušit pojistku, která byla zřejmě normálně funkční a dělat novou, navíc teď hned. Jak konkretně myslíš, že ten člověk této rodině poradil, tedy pomohl? Z toho, jak to zakladatelka popisuje, mi připadá, že jim moc radit nechtěl. Potřeboval prostě rychle něco uzavřít. Jestli to bylo jinak, poradci se tímto omlouvám.
Odpovědět