30.8.2015 15:48:52 Hr.ouda
a víš co by mne taky zajímalo?
jak měření IQ a celkově takové ty vnější projevy, co popisují v tom článku - tedy zájem pohcovat poznatky, informace, zpracovávat, "dobývat" svět smyly i rozumem, učit se a dávat najevo, co už vím, umím atd - prostě že si člověk řekne "to je ale chytré dítě" je dán celkovým životním pocitem a převažujícím rozpoložením - náš prostřední, ted AS, je od malička spíš negativně naladěn, svět není zase tak dobré místo k životu, tak proč si ho moc připouštět k tělu, často , fakt do raného dětství vyjadřuje pocity typu "k čemu to je", "to nemá cenu", "nic nemá cenu", jeho úplně první slova byla "ne", "neci" "nebudu" - no tak jsem pčesvedčená, že u nej měřitelné intelektuální výkony jsou tímhle nalafěním hodně ovlivněny, protože celkově si myslím, že mu to pálí možná víc než tomu staršímu .
takže jsem fak vaptrná
Odpovědět