Na základce možná ještě ne, tam je ten všeobený přehled přínosný, ale všeho s mírou. Na SŠ, tedy gymplu, už mi to smysl postrádá, aby se do takových detailů učili VŠECHNY předměty.
Třeba v Anglii si studenti na SŠ vybírají tři předměty, kterým se chtějí věnovat, a to z velké škály možností, včetně uměleckých směrů. K tomu mají jeden všeobecný předmět zahrnující angličtinu, literaturu, dějepis, občanku, prostě základní důležité věci. Mají tedy 4 ! předměty a učí se je hodně do hloubky (ne jako u nás - 1.ročník SŠ 14 předmětů). Odpoledne mají sportovní a kulturní vyžití vrámci školy - dobrovolné, ne hodnocené jako u nás.
Nehledě na to, co si z našeho vzdělávacího systému člověk skutečně zapamatuje do dospělých let. Ale je to o tom, jak to člověk vnímá. Já si prostě nemyslím, že by člověk měl být chodící encyklopedie, to není smyslem našeho života.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.