Re: Šikana ve sprchách
Jano, neumíš si představit dítě, které na 1. stupni "má tu drzost opravovat učitele"?
Tak já se hlásím. Asi ve třetí třídě jsem řekla učitelce, že napsala špatné y/i na tabuli (měla jsem pravdu).
Hádej, jak jsem se pak u ní měla. Dávala mi to zatraceně sežrat.
Není spíš chyba v tom, že pedagog na prvním stupni sám neumí to, co své žáky učí?
Podotýkám, že když jsem na to upozorňovala, rozhodně to nebylo se škodolibou radostí, že píučka udělala chybu, ani jsem si o ní nemyslela, že nic neumí spíš jsem měla radost, že jsem na to přišla, že vím, jak je to správně, a očekávala jsem pochvalu, že jsem si toho všimla. Svou reakcí se ovšem totálně shodila.
Myslím, že hrubku může udělat i dobrý pedagog (třeba se jen "přepíše"), ale právě ten dobrý pedagog by to měl "ustát" a věřím, že by respekt žáků nejen neztratil, ale naopak ještě získal.
Jinak i kdyby dítě bylo "chytré jak rádio", tak to NENÍ DŮVOD, ABY BYLO ŠIKANOVÁNO!!!!!!!!!
Dobrý pedagog by měl naopak pracovat jak se zbytkem třídy, tak i s tímto dítětem - se spolužáky v tom smyslu, že je hnusné někoho šikanovat, s tím dítětem v tom smyslu, že přestože je chytré, není vhodné to těm ostatním dávat vyloženě "sežrat" (a tím rozhodně nemyslím, že se nemá hlásit v hodinách).
Odpovědět