| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Benjamin - spisovatel, ano/ne?

 Celkem 8 názorů.
 caira (Vojta1/03,Mates11/04) 


:-D 

(10.4.2006 9:53:15)
Teda... jestli chces, abychom se po ranu umlatili smichy.. piste dal! Ty i Tvuj syn.
On se jednou rozepise..
 Martina, Dita 7m 
  • 

Re: :-D 

(10.4.2006 10:18:08)
Nezoufej, chyba jak se zdá není na vašem "vysílači"... U nás v rodině se zase traduje historka jak z bratránka nemohli za žádnou cenu dostat barvičky (aby je pojmenoval). Vždycky když se snažili a ptali se "tak jaké je to autíčko?" jediná odpověď byla "HEZKÝ". Dneska je to dospělej chlap a nijak opožděnej není :-)))))))
 Píďalka jablečná, 3 holky 16,15 a 7let 
  • 

Re: Re: :-D 

(10.4.2006 11:11:23)
To mi připomíná mou nejstarší dceru, když jsme trénovali barvy: ,,jaká je tohle barva?" ,,Jako sluníčko." ,,A jakou barvu má sluníčko?" ,,Nevim, je za mrakem." Případně o pár let později, když ve škole probírali geologii. Po půlhodinovém vysvětlování rozdílu mezi nerostem a horninou mi holčička na otázku, co je to žula, s bohorovným klidem odtušila: ,,No to je takovej šutr."
 caira (Vojta1/03,Mates11/04) 


Re: Re: Re: :-D 

(10.4.2006 11:21:40)
Pokud se timto stylem vyjadrila na ZS, tak to jde.. Stejnou vetu pouzil muj spoluzak na VS pri zkousce z Geologie :-)) Pravda, mel den pred tim narozeniny, ale to pan docent netusil :-))
 Vali + 4/2003 + 4/2006 
  • 

Re: Re: Re: Re: :-D 

(10.4.2006 12:40:44)
ale ono to s ním může být takové, jako se mnou u maturity z RJ: Otázka Náša simjá (Naše rodina). První, co mne napadlo, když jsem se podívala na naši třídní, tak co jí a té komisi je vlastně do toho. A vcelku jsem toho moc neřekla. Nakonec jsem odrecitovala kousek z Pismá Ólge a to mne asi zachránilo, takže za 3 :-))
Prostě se Benjovi nechce povídat, co je komu do toho, co si myslí. Tohle bych chápala :-)
 veronika 
  • 

co je komu do toho 

(10.4.2006 21:37:15)
Ono se to snadno řekne, co je komu do toho, co si dítě myslí. Ale učitel chce něco slyšet, nebo číst. Zkuste naučit Benjiho mluvit a psát tak, jak to učila moje češtinářka na ZŠ. Nikdo ze třídy neměl pak už nikdy se slohem potíže. Každý měsíc bylo téma, napřed se týden nezkoušelo, jen pokud někdo chtěl hned po zadání tématu, to se psaly jen jedničky. Témata byla různá a každý mluvil, o čem chtěl. Třeba BUDÍK. Někdo popsal vzhled, jiný funkce a nebo vztah k budíku. Od druháčka bych nečekala zázraky, třeba vypotí dvě tři věty, ale příště možná víc. A možná po čase doplní staré práce o slova nebo věty. Musí se totiž naučit slovní zásobu používat. A pak pochopí, že učitelku nadchne, když napíše do slohovky, že se v trávě třpytily krůpěje rosy (jako můj bratr s komentářem: když to chce...). V
 Markéta, syn 4 r. 
  • 

U vás doma 

(10.4.2006 21:43:39)
U vás doma musí být velmi veselo a je to o to hezčí, že tu srandu dělají samí krásní lidé.
 L+2 
  • 

Re: U vás doma 

(24.4.2006 18:52:59)
Ja bych mozna mohla doporucit samostatne vypraveni podle obrazku - ukazat obrazek a poprosit dite at rekne, jaky pribeh se tam odehrava. Nebo at prevypravi obrazkovou knizku samo. To alespon docela funguje s myma holkama, a nekdy si vytvareji velmi barvite pribehy (mnohokrat se u toho docela nasmejeme).

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.