Vali | •
|
(20.2.2005 20:46:02) Trampolínu jsem jako dítě zbožňovala, ale protože to byla legrace a jak se píše v článku legrace užitečná, tak na trampolínu na základní škole nikdo nesměl. Za 4 roky, co jsem na té škole byla, jsme trampolínu využili 1x. To si pamatuju, protože jsem si taky hupla...
|
Adelheid |
|
(20.2.2005 22:00:35) Přesně tak, asi proto, že to bylo tak atraktivní, jsme se k trampolíně nesměli přiblížit - hlavně visela provokativně na stěně - no a co kdyby na nás spadla? Myslím, že jde o skvělou myšlenku, ale přivítala bych lidštější a laičtější popis toho, jak probíhá taková hodina s trampolínou. Ačkoli jsem vysokoškolsky vzdělaná a ledacos si dovedou "přeložit", je ten článek dosti odlidštěný. Tak s trampolínou do nás a do dětí! Adéla
|
Mgr. Toupalová | •
|
(21.2.2005 23:48:27) Vážení,
dovolte mi pár vět. Budu stručná, neboť je už velmi pokročilá hodina...
Předně bych chtěla říci, že pro trampolining mám ve škole skvělé podmínky. Máme v jedné učebně trampolínu, kterou můžete vidět na obrázku. Jde o kruhovou trampolínu o průměru 4,30 m. Do této učebny chodíme na hodiny českého jazyka a matematiky. Ve třídě jsou kromě trampolíny také čtvercové stoly, u kterých děti pracují. Hodina na trampolíně začíná rozcvičkou. Děti stojí kolem trampolíny. Přehazujeme trampolínu míčem a při odhození děti odříkávají třeba násobilku. Pak jdeme na trampolínu - k tomu, aby se děti mohly věnovat výukovému obsahu /vyjmenovaná slova, násobilka, slovní druhy../ musí nejdříve zvládnout základy skoků. Vypracovala jsem takovou malou metodiku, jak zvládnout své tělo na nestabilní ploše. bohužel nemám příliš mnoho času to zde dlouze rozepisovat. Některé podrobnější informace i obrázky jsou v časopise Moderní vyučování č. 6/2004. Jen na závěr mohu zodpovědně říci, že děti cvičí s radostí, i když se jedná o výuku. Navíc jsou touto aktivitou stimulovány k vědomé korekci svého chování. Prostě v normální učebně se hodně snaží, aby se mohly jít učit na trampolínu...
Pro děti s různými problémy je to vynikající cvičení. Ale to se musí vidět..Přijďte a vyzkoušejte to. Na Dni otevřených dveří skákali i někteří rodiče. :-))
Všem přeji pohodový den, týden...
B. T.
Omlouvám se, ale nemám čas na korekci textu. Díky.
|
Mirka Vobornová | •
|
(14.6.2009 17:50:24) Ahoj, mám šestileté dítě a sháním pro něj trampolínu. Narazila jsem na nabídku http://www.insportline.cz/trampoliny, ale nevím jaká by byla pro něj vhodná. Můžete mi prosím někdo poradit? Díky Mirka
|
Iveta,Kuba 03,Kaja a Verca 05 |
|
(29.8.2010 9:52:29) mrkněte na www.megatrampoliny.cz , je sice velká - 4,30 m, ale super a řekla bych, že i za nejlepší cenu máme ji už dva roky a děti na ni skáčou celoročně, v létě v zimě
|
gaba |
|
(30.8.2010 7:42:56) Taky doporučuju tento odkaz. Koupili jsme ji na začátku léta a je super. Za 8900 Kč máte plnou výbavu (trampolína 4,3 m, ochranná síť, krycí plachta, schůdky, ukotvení a kapsář).
|
gaba |
|
(30.8.2010 7:45:01) Tak koukám, že to nejdůležitější tam nemám Dporučuji www.megatrampoliny.cz a teď mají i dárek.
|
|
|
MAkok |
|
(29.10.2010 15:07:29) Dobrý den.Z vlastní zkušenosti vím že trampolína rozměru 4.30 jse dá na internetu pořidit levněji. Ješte se ujístím a napíši.
|
Makok |
|
(13.1.2011 19:35:07) Zdravím tak jsem jsi pořídil trampolínu pod stromeček. Dlouho jsem brouzdal po internetu a nakonec vybral. Trampolína byla za super cenu , levnější jsem opravdu nesehnal a ješte jsem dostal dárek :) Pro zajímavost kopil jsem jí tady : http://www.hawaj.cz/ Trampolínu máme postavenou ve stodole. těším se až bude lepší počasí a budem moct jít skákat ven. Mějte se
|
|
|
|
|
|
Michaela, 2děti | •
|
(22.2.2005 13:47:18) Ďobrý den všem, článek i reakce jsem si se zájmem přečtla. I já si moc nevzpomínám na to, že by se tramolína na ZŠ nějak využívala. Se svými dětmi chodím cvičit a vždy si ráda na trmapolíně poskočím. Něco na tom tedy asi bude. Michaela
|
|
|
Adelheid |
|
(20.2.2005 22:00:40) Přesně tak, asi proto, že to bylo tak atraktivní, jsme se k trampolíně nesměli přiblížit - hlavně visela provokativně na stěně - no a co kdyby na nás spadla? Myslím, že jde o skvělou myšlenku, ale přivítala bych lidštější a laičtější popis toho, jak probíhá taková hodina s trampolínou. Ačkoli jsem vysokoškolsky vzdělaná a ledacos si dovedou "přeložit", je ten článek dosti odlidštěný. Tak s trampolínou do nás a do dětí! Adéla
|
Jana 3kluci ,nejstarší 3roky | •
|
(21.2.2005 19:09:24) Já jsem si tedy ještě nikdy neskočila a mrzí mě to ještě dnes.Teď ale už téměř rok chodím s kloučkama na cvičeníčko pro děti a tam mají možnost.Jsou z toho bez sebe a touží po trampolíně i domů.Zatím to jen s manželem zvažujem,máme 1+1 a vešla by se sem jen ta nejmenší a ještě jen možná.Přejí si ji už dlouho, tak nevím, nevím...
|
|
|
Mgr. Toupalová | •
|
(21.2.2005 23:34:14) Program pro děti se SPUCH
program je určen dětem se specifickými edukativními potřebami
OD KDY: březen 2005
KDY: čtvrtek od 14,00 – 15,00 hodin
KDE: ZŠ Na Korábě 2/350, Praha 8, vchod z ulice Krejčího blízko Nemocnice Na Bulovce. JAK: po telefonické dohodě na čísle 777 264 868 – Mgr. B. Toupalová nebo e-mail: bohumila.toupalova@seznam.cz
Organizace programu: Cvičení bude organizováno ve třicetiminutových blocích. Ve skupině cvičí 6 - 10 dětí. Kurzovné na měsíc /4 lekce/ činí 200,- Kč. Součástí trampoliningu je i tramporelaxace s výraznými antistresovými účinky. Cena jednorázové 30ti minutové lekce je 60,- Kč.
Obsah programu: Program je zaměřen zejména na reedukaci specifických poruch učení a chování formou trampoliningu – tedy programově vedeného cvičení na trampolíně. Jde o moderní přístup v pojetí vnímání vlastní tělesnosti s úzkou vazbou na psychiku. Jedná se zejména o rozvoj nervosvalové koordinace, senzomotorických dovedností, prostorové orientace, rytmizace, sociálního vnímání a prožívání. Pohupující se plachta trampolíny má navíc významně stimulující antistresový účinek. U dětí se SPUCH je proto trampolining víc než opodstatněný. Při cvičení dochází k významnému rozvoji koncentrace, paměti, vůle, kázně, sebekázně, schopnosti soustředit se, tedy těch předpokladů, které jsou potřebné k úspěšnému zvládnutí učebních strategií formou posilování sebevědomí a efektivního sebehodnocení.
Na setkání u trampolíny se těší autorka metody trampoliningu Mgr. Bohumila Toupalová.
|
Radka u | •
|
(24.2.2005 8:52:45) Mohla bych mít na Vás, paní Toupalová, prosím, dotaz? Lze v tomto směru využít trampolína i pro malé děti, např. cca od 3let. Mohlo by mít dobrý vliv skákání spolu s říkankou nebo něco podobného? Nebo jak jinak by se dala trampolína využít v tomto směru pro takhle malé dítě? Mohla byste mi, prosím ,poradit.Děkuji.
|
Toupalová | •
|
(24.2.2005 19:22:51) Vážení paní,
trampolína je úžasným prostorem pro pobyt i malého dítěte. Trampolína je nestabilní plocha, která "nutí" mozek k vyhodnocování změn polohy těla. V důsledku toho se rozvíjí rovnováha, koordinace, prostorová orientace. Průměrně nadané tříleté dítě dokáže reagovat na určité podněty vhodnou motivací. Přítomnost blízké osoby poskytuje pocit jistoty a bezpečí. Na trampolíně není nutné dítě podněcovat ke skákání. Na trampolíně se dá velmi účinně cvičit, relaxovat, číst i spát. Trampolína, kterou můžete vidět na obrázku, je celoročně venkovně provozovatelná. Trampolínu můžete vyzkoušet v naší škole - viz letáček v příspěvku výše.
Zdraví B. Toupalová
|
|
matu |
|
(27.8.2009 14:35:52) Dobrý dne, chci se zeptat od kolika tel je trampolína vhodná:Můj syn ji miluje jsou mu 2 roky, ale nevím co to dělá s tím malým mozečkem uvnitř. Existuje přece nějaký syndrom kdy se s dětmi nesmí moc třást, ale do kolika let? Nikde nemůžu nic najít. Děkuji Martina
|
|
|
|
|