Re: K reklamě
Hele, Sysyno, já jsem si třeba před 2 roky, rovněž na základě tehdější kampaně Avonu, řekla, že se fakt chci nechat v rámci prevence vyšetřovat odborníkem a že se zkusím i dohodnout na nějakých pravidelných preventivních prohlídkách (mnou placených), abych se tedy chránila dopředu. Já si totiž při samovyšetření prsou tam nenajdu vůbec nic. Nevím, co mám vlastně hledat, co je normální a co už ne, podezřelé mi přijde úplně všechno. Takže jsem asi týden pátrala na netu a telefonicky, kam se obrátit, zajistila si hlídání tehdy asi půlročního prcka, štrachala se odpoledne k Dr., 2 hodiny čekala v čekárně (byla jsem objednaná na konkrétní hodinu) a pak se mnou milý pan Dr. vyplnil dotazník, zadal si mě do PC, a asi po 5 min rozhovoru mi sdělil, že jsem nízkoriziková skupina a že tady mám letáček, jak si dělat samovyšetření a tím, že se mnou končí.. Já jsem vzteky ani nemohla mluvit. Tak jsem se tam s ním ještě chvíli dohadovala, že si představuji něco jiného no a skončilo to tak, že jsem práskla dveřma. A od té doby jsem samozřejmě jinde nebyla.. Já vím, že jsem blbá, že jsem to kvůli jednomu pitomcovi vzdala.
Ale krucinál, od koho by ten impuls k prevenci rakoviny prsou měl především vycházet, než od lékařů? Jsem nasr..ná, že díky přístupu takovýchhle pitomců musí spousty ženských procházet tím, co ty. Avon, ačkoli to jeho starost vůbec není, dává každoročně prachy na reklamní kampaň za prevenci a pak přideš k doktorovi-odborníkovi, který působí přesně opačným směrem. My taky ve firmě dáváme našim klientům proaktivně avíza, na co si dát pozor a nečekáme, až za námi sami přijdou s problémem (i když jsme placení právě za to poskytnutí řešení). Tak sakra očekávám stejný přístup i ve zdravotnictví. Ach jo. Drž se.
Odpovědět