| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názor k článku Dojemná vánoční reklama ukazuje důležitost rodinných tradic

14.11.2020 18:35:43 Filip Tesař

Re: A neměli bychom se vrátit do jeskyní?

viděl jsem v tý reklamě hlavně zdůraznění jedinečnosti svátků a toho, že ta jedinečnost spočívá mimo jiný v tom, že je trávíme s našima blízkýma. Plyšák je v tom zástupná věc. Polínko s uhlákem i jeskyně mi přijde mimo, nemám pocit, že by tam někdo volal po návratu do minulosti. Reklama je reklama, slouží ke podpoře prodeje, Mickey Mouse je Disneyho hlavní symbol, to mě neuráží. Je to ale na reklamu podaný s nebývalým citem a opravdovostí.
Odpovědět
Názory k článku (4 názorů)
A neměli bychom se vrátit do jeskyní? Holka modrooká 12.11.2020 11:48
*Re: A neměli bychom se vrátit do jesky... Filip Tesař 14.11.2020 18:35
**Re: A neměli bychom se vrátit do jes... Tulka. 14.11.2020 20:50
babička dodávala drogy vnukovi susu. 13.11.2020 7:40

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.