9.6.2019 13:19:20 Analfabeta
Nechápu
Nechápu, kde se bere v zodpovědných pracovnících přesvědčení, že všechny děti jsou stejné a všechny děti lze vzdělávat stejně. Tak, jako jsou rodiče, kteří chtějí, aby se jejich děti ve škole naučily co nejvíc a dosáhly dobrého vzdělání (a třeba se jednou staly právě těmi doktory, právníky, jadernými fyziky apod.), tak jsou prostě rodiče, kterým je vzdělání jejich dětí totálně ukradené a jsou rádi, když jde dítě v 15 letech makat do kolbenky nebo vyvážet popelnice. A pokud rodiče nemají zájem o vzdělání svých dětí, že to má nahradit škola formou inkluze. A tak se ve škole setkávají děti chytré s dětmi, kterým by spíš slušela zvláštní škola, ale protože inkluze..., tak má jít i vzdělání těch chytrých do kopru, protože Pepíček ještě ve 2.třídě nerozlišuje M od A a je mu jedno, jestli 1 nebo 2? A pak se divíme, že vzniká soukromé školství, do kterého pak zodpovědní rodiče dávají své děti, aby je uchránili od dětí, kterým je nějaké vzdělání totálně u zadku, stejně jako rodičům? Jak dlouho ještě budeme číst podobné žvásty? To máme nechat chytré děti napospas podobným experimentům? Copak my nepotřebujeme chytré a vzdělané děti, to chceme, aby nejvyšším vzděláním dětí bylo povolání pastevce koz a sběračů vajglů na Hlavním nádraží?
Odpovědět