| Přihlásit se | Nová registrace

Celkem 44 názorů.

Téma: Ledovka

(19.12.2022 20:05:20)
jak to u vás vypadá? Vylezla jsem jen vyhodit koš do popelnice a měla jsem co dělat - na chodníku cca 1-2 cm souvislá vrstva ledu. Na prochladlou zem začalo pršet. Tak jsem zvědavá, jak se děti zítra dostanou do školy, já snad pěšky do práce dokloužu. Starší má jet na trhy do Drážďan se školou.

Bydlíme kousek od Prahy. Jak to vypadá u vás?

(19.12.2022 20:13:40)
Senedro, nevím, byla jsem venku naposledy po poledni, teď tu taky trochu prší, jsem zvědavá, jestli zítra přijede autobus synovi do školy a už jsem ho upozornila, že musíme ráno vyjít o něco dřív, protože než se dokloužeme na zastávku...
 neznámá

(19.12.2022 20:15:02)
Na Vysočině to vypadá stejně.
Akorát tady je pod ledem vrstva sněhu, vše je umydlené jak kluziště.
Byla jsem s košem a na zahradě vyvenčit psy a je to na zlomení nohy.
Myslím, že ráno autobusy opět nepojedou, za posledních deset dní jezdily dost sporadicky.
Naštěstí zítra nikam nemusíme, akorát hodíme prcky ráno na základku a puberťák léčí chřipečku doma.
 Pole levandulové

(19.12.2022 20:22:41)
U nás to samý /taky kousek za Prahou/, syn se před chvílí doklouzal domů ze školy a popisoval to jako celkem obtížné pro chůzi. Bál se, aby nespadl a nezlomil si ruku, tak se prý plížil zbytky sněhu a musel na něj být pohled pro bohy. Ráno uvidíme, pokud to bude stejné, tak holt ho budu muset odvézt.
 Hanka-1978

(19.12.2022 20:26:22)
Ufff, u nás zatím nic - Frýdek-Místek. Doufám, že ráno nebudeme nepříjemně překvapeni.
 Lada2

(19.12.2022 20:26:35)
Tak u nás zatím pořád spíš závěje.
 babi_

(19.12.2022 20:37:26)
U nás kousek od Prahy před půlhodinou silnice téměř čistá, chodník pod sněhem, takže ani jedno moc neklouzalo. Prší ale jenom jemně, spíš jen padá mlha...
 Monika

(19.12.2022 20:41:41)
Začalo pršet akorát, když jsme se sousedkou vyšly na tradiční procházku. Po 45 minutách jsme se nemohly vyšplhat do kopce zpět domů, zachránily nás zbytky sněhu na okraji chodníku, tam se dalo jít normálně, ale ulici v kopci (dlažební kostky) jsme pak málem nepřešly. A na schodech jsem potkala manžela, který právě vyrážel v lyžákách na běžky - tj. nejprve pěšky do kopce na "trať" - no, zatím nevolal, že má zlomenou nohu, tak asi to vyšel a lyžuje. Teď ještě dolů ...
 K_at

(19.12.2022 20:44:41)
Sendero, kde jsou prosolene silnice a provoz, tak to jede. Ale chodníky jsou jako jednolité zrcadlo.
 perko

(19.12.2022 20:49:35)
Ustecký kraj, jedna velká ledovka. Dopoledne jsme byli na nákupech v Německu a cestou zpět začalo pršet a bylo -7. Zamrzaly nám stěrače a přední sklo, to jsem nikdy nezažila. Jen tak tak jsme dojeli domů a nákup jsme už do baráku nesli po ledovce.
Naše dítě dělá na urgentu a má noční. Prý mají plnou čekárnu úrazů a zlomenin.

(19.12.2022 21:43:38)
Potvrzuji ÚK, muž viděl jen cestou na autobus tři nehody v přímém přenosu, auta prý jela jak na klouzačce, zcela neovladatelná. Lidé popadaní. Jak v tom filmu se S. Weaver. Uvidíme, jak to bude vypadat ráno…
 angrešt

(19.12.2022 21:17:12)
Taky tu máme náledí jak sfiň. Těsně za Prahou. V půl sedmé mě ještě manžel vyzvedával u metra, to pršelo, ale neumrzalo, u nás bylo už ovšem -1 a ledovatělo nám to před domem fest. Snad nebude moc úrazů :(
 Gabi.Zlopocasna+3

(19.12.2022 22:12:29)
U nás na Dálném východě zatím ok :-). Snad to vydrží, mám v paměti situaci před 10 lety, kdy jsme takhle 4 km po čtyřech vedly s kolegyní žáky do vedlejší vesnice neb zrušili všechny autobusy, to byl pohled.... po dvou to fakt nešlo, zpátky jsem se svezla po zadku z kopecka, stalo mě to gatě, bundu a důstojnost ~:-D
 Yuki 00,03,07

(20.12.2022 8:38:26)
Dálný východ 😁

tak tady ráno cesta sjízdná, ale netroufla jsem si na žádnou velkou rychlost, většinu cesty pod 50 km/h, stejně jako ostatní
Na 30 km dost nepříjemný

Na autě byla vrstva ledu, na chodníku taky, cesta snad byla lepší, ale riskovat jsem nechtěla
 Muumi

(19.12.2022 22:17:47)
Asi v 18 hodin jsem zalezla do kavárny v centru. V 19 hodin jsem měla velké potíže ji opustit a dostat se přes náměstí (do kopce po dlažbě) k autu. Domů jsem jela hroznou oklikou, aby zahrnovala co nejméně ulic ve svahu. Největší challenge byly ovšem naše schody z takových těch kamínků v pryskyřici:) Zaprvé nevím, jak je zítra sejdu, zadruhé netuším, jestli otevřu vůbec nějaké dveře do auta. A zatřetí jestli se dokloužeme z kopce do školy, jak se dostanu zpátky:)

(19.12.2022 22:21:36)
Naši deváťáci taky jedou zítra do Drážďan a jsme kousek od Prahy ~;).

Když jsem přijela v osm domů, sice poprchávalo, ale led jsem nezaznamenala. Asi budu ráno koukat.

(19.12.2022 22:32:03)
Delete, starší má jet zítra do Drážďan taky. Jsem zvědavá, jestli se dostane aspoň ke škole. Má hodinovou rezervu...

(19.12.2022 22:36:32)
No já právě reagovala na to, že tvůj starší má taky jet do Drážďan. Docela dobrá náhoda ~;).

Já jestli ráno urvu auto od silnice (nikdo tu sníh neodhrnul, takže parkuju v rozježděné břečce), tak si rozmyslím, kterou cestou vyrazím. Klouzat to nejspíš bude všude, ale na té mé oblíbené trase bude asi menší provoz, takže i menší šance to do někoho napálit.

(20.12.2022 6:49:37)
Koukám na idos, nehlásí zpoždění autobusu, kterým dcery jedou do školy. Tak snad výlet vyjde.
 babi_

(20.12.2022 7:00:05)
U nás jsou silnice lepší než chodníky.

(20.12.2022 7:04:41)
Dojela jsem do práce úplně bez problémů. Silnice neklouzala ani mezi poli, všude okolo ještě bílo.

(20.12.2022 8:28:39)
Delete, nám dnes autobus přijel sice načas, ale do zastávky zajel poslední metry víceméně skluzem.
 Půlka psa

(20.12.2022 8:30:27)
U nás klouže strašně. Nevyjela jsem autem, pročež nejdeme ani do práce, ani do školy. Do školky teda taky ne. Z dvaceti detí tam jsou snad dvě, tak to nemá smysl ani bez ledovky.

(20.12.2022 8:26:54)
Senedro, koukám, že všichni teď jezdí do Drážďan:-), my tam byli se synovým kroužkem předminulý víkend, kamarádky dcera tam jela se školou včera :-). Jinak nám dnes v 7h přijel autobus na minutu přesně, i my jsme se doklouzali na zastávku celkem ok, ale kde to šlo, tak jsme šli po sněhu, na silnicích a chodnících to bylo z větší části jako sklo.

(20.12.2022 13:28:14)
Dcera nakonec nejela, rozbil se nasmlouvaný autobus, pojedou v jiném termínu. Tak jim profesoři dali rozchod a doporučili, ať si zajedou na trhy do Prahy ~t~ Když mi volala v poledne, tak říkala, že zrovan sedí se spolužáky na obědě.

(20.12.2022 13:31:01)
A ráno jsem se šinula do práce 15 minut místo obvyklých 6. Navíc jsem nesla plnou tašku rekvizit na besídku - a zbytečně. Chybí tolik dětí, že jsme pohádku odpískali a jen zazpíváme a zarecitujeme. Aspoň byly děti nadšené, mohly sníst buchty už ke svačině a nemusely čekat až po besídce. teď odpoledne se už šlo líp, hlavní silnice prosolená, na hodně místech krusta povolila, ale pořád si musíme dávat hodně pozor.
 Gabi.Zlopocasna+3

(20.12.2022 21:40:03)
Taková škoda ~6~
 vertigo

(19.12.2022 22:33:56)
Před chvílí jsem si šla do auta vytáhnout škrabku a rozmrazovací sprej a auto bylo v ledové krustě. Dveře ještě naštěstí otevřít šly. Severně od Brna.
 Aninabe

(20.12.2022 15:18:06)
Cca 20-30km na západ od Prahy totální klouzanda od včerejšího podvečera.
Nejmladší dítě jsem omluvila ze školy, já se do práce dostala, starší děti do školy taky. Ale tady u nás nikdo nic neposolil nebo tak, je to tu hodně kluzké ještě teď. Ještě ráno mrholilo a přimrzávala další vrstva. Sednout si tu na zadek, zastaví se dotyčný až na hlavní, máme ulici z kopce a byla uklizená = zámková dlažba je jak sklo. Tedy uprostřed silnice se už jít dá (není to teda úplně praktický ~t~), chodníky jsou krize. Centrum je prosolené, ale do a z práce to bylo náročnější, tam jsem musela vedle chodníku, pěkně po zasněžené trávě. Nutno dodat - jako většina lidí.

(20.12.2022 20:15:53)
Aninabe, tady chodníky taky jako sklo, šli jsme po sněhu, to se dalo celkem dobře, do práce i do školy jsme se dostali v pohodě, dokonce i manžel, který chodí o holi a měli jsme trochu strach, aby se mu něco nestalo. Byl rád, že to ráno dal v pohodě...ovšem když jel odpoledne domů, tak se při výstupu z metra náhle zastavily eskalátory a manžel upadl kolenem na hranu schodu před sebou (naštěstí to bylo cestou nahoru), výsledkem je rozseknuté koleno, se kterým musel na šití, rána široká asi 8 cm...ale chodit se s tím prý celkem dá, zítra jde na kontrolu, do konce týdne zůstává už doma. Doufám, že už nic horšího letos nepřijde.
Aspoň že synova třída dneska odehrála dvě představení divadla, co si připravili pro školu, hrozilo totiž, že kvůli onemocnění části souboru to celé padne. Moc nechybělo, ale nakonec to dohromady dali a prý se to moc povedlo:-)
 Rodinová

(20.12.2022 8:49:06)
Primeli jste me jit nakouknout ven ~:-D

Buranov za Prahou, terasa namrzla, dal nejdu, ale nezda se mi ...
 Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12

(20.12.2022 9:26:05)
u nás v pohodě, dveře od auta povolily po mírném tlaku, čelní sklo ochránila plachta a namrzlé bylo jen boční okýnko... silnice skoro suché - stačí se dostat na hlavní... praha taky ok... nejvíc asi kloužou chodníky... mám za sebou cestu do prahy a zpět - ráno vypadla dcerka ok, dnes měli jít do kina, v praze se jí zase udělalo zle, tak jsme se jen otočily a jely zpět - kdyby nešli do kina, nedělala by hrdinku a zůstala by doma rovnou...
 neznámá

(20.12.2022 9:19:56)
U nás je kluzko, děti nebyly schopné ani přejít terasu, rozjížděly se jim nohy. Manžel si prý cestu autem do školy užil, baví ho kalamity na silnici. Zrovna startuje traktor, aby vytáhl nějaké auto z taluty, opravdu si to celé užívá, začali mu Vánoce.~:-D

(20.12.2022 12:16:03)
Vyšla jsem z domu, že půjdu na úřad, a zase jsem pokorně zalezla. Je to z kopce a opravdu jeden led. Horší jak včera večer. Už je teda nula, ale na víc jak plus jeden to dnes asi nepůjde, takže to bude povolovat jen pomalu.

(20.12.2022 16:07:32)
Update - došla jsem na poštu, jupí. Tak 80% cesty po silnici, 10% po chodnících, kde majitelé domů rozbili krustu ledu a ten zbytek se staženými půlkami po ledu :-). Už je vidět, jak je pod ledem voda, ale taje to pomalu, tam, kde nedošlo i k mechanickému narušení.

(20.12.2022 12:36:54)
Tady, v Praze, to ráno hodně klouzalo. Už schody z baráku byly jak mejdlo. Šla jsem pěšky, částečně po silnici, částečně po kraji chdníku v to odhrabaném sněhu.
 Bouřka

(20.12.2022 16:20:44)
Překvapivě dobře, ráno jsem čekala peklo, protože když jsem se večer vracela, tak mrholilo, ale ráno to nebylo horší než obvykle a furt se to drží, sníh zůstává, je pod nulou,děti si dnes ještě užily.
 Katka a 2 výrostci

(20.12.2022 16:37:24)
Dnes jsem ráno jela z HK do Dunajské Stredy na Slovensku a dobrý. Na Vysočině docela sníh , občas jazyky, ale led nikde nebyl, chválabohu. D1, D2 od Bíteše až do Bratislavy OK.
 Stáňa *

(20.12.2022 21:53:21)
U nás pod horami docela v pohodě.
Včera odpoledne jsem měla na autě tenkou vrstvu ledu, ale šlo to dobře dolů.

Dnes jsem šla 2 km do vesnice a asi za 2 hodiny zpátky. Kus lesem, kus po polní cestě a zbytek po silnici. Šlo s2 hezky.
 Stará husa

(20.12.2022 22:35:41)
U nás taky žádná ledovka není. Zatím je sníh, neprší, pod mrakem a teplota -2 až 0°.

(21.12.2022 9:00:14)
Dneska je to ještě horší než včera, po chodníku se prakticky nedá chodit, úplná ledovka

(21.12.2022 15:02:47)
Ještě pořád? Tady teď plus tři a už to viditelně taje.

(21.12.2022 15:31:04)
Teď už to taje, ale ráno hrůza

(21.12.2022 18:30:20)
Inko, přesně, u nás byla ráno ještě větší ledovka, než včera...a navíc se odtál nějaký sníh, po kterém se předtím dali místy normálně jít, takže ráno jsme se na autobus fakt klouzali, i jenom přejít po chodníčku ode dveří k brance a otevřít ji, byl skoro nadlidský výkon...

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.