| Přihlásit se | Nová registrace

terapeutka

Téma: Dovolená se psem

(2.2.2020 17:52:48)
Ahoj, jezdíváte někdo na dovolenou (léto, v rámci ČR) se psem? Letos nás čeká premiéra, fenka bude mít rok, představa je zatím taková, že si pronajmeme chatu někde v Českém ráji a odtama budeme i se psiskem vyrážet po výletech. Ovšem ne všude se psem dostaneme, jak to řešíte v takových případech? Co se týká nákupů, to není až takový problém- psa pohlídají děti nebo jeden z nás před obchodem, ale co třeba návštěva kina, koupaliště, hrady a zámky... ? Necháváte psa v ubytovacím zařízení nebo se striktně vyhýbáte místům, kde vás doprovázet nemůže? Nemám problém třeba s koupáním v přírodě- pokud nebude voda jako brčál, ale děti občas uvítají i nějaký ten tobogán nebo jinou atrakci. Pes je retrívr, bude mít v létě určitě kolem 30kg.
P.S. nemáte zkušenosti s nějakým připojištěním na škody způsobené psem? Pro případ, že by v ubytovacím zařízení třeba něco rozkousala...
 K_at

(2.2.2020 17:57:12)
No, to je snadný... Buď jdeme tam, kam může pes, nebo je někdo se psem. Na pokoji ji necháme třeba v době jídla. Ale jinak ne. Já bych šla s dcerou na koupák, manžel šťastný se psem na výlet.
 jaruša

(2.2.2020 18:40:51)
psa (tiež retríver) mám temer vždy pri sebe, samotného ho nechám max. na cca hodinu v ubytovacom zariadení až po niekoľkých dňoch pobytu, keď si na dané miesto zvykne a berie to, že je doma - to vidím podľa toho, že nevyskočí okamžite, keď sa pohnem, aby šiel so mnou - pár prvých dní v cudzom prostredí behá za mnou aj z miestnosti do miestnosti, chcel by ma sprevádzať aj na záchod
 Fern

(2.2.2020 19:18:47)
pojištění na škody způsobené psem - tohle ti ošetří pojištění odpovědnosti,které se sjednává s poj.domácnosti.Stojí to nějakou tu stovku a je to tuším na 4mil.Kč škodu.
Ale neni to všespásné,jak jsem taky četla,že pokud není pes na vodítku a způsobí škodu,třebas se připlete cyklistovi do cesty,tak ne každá pojištovna bude plnit - pes nebyl zajištěný; já teda to poj. pro jistotu mám u Koop.,ale pojištovny spíš mají snahu se zevšeho vykroutit.

Jezdíme už spoustu let na dovču s pesanem,máme něm.stř.pinče, když třeebas letíme k moři dáváme ho do psího hotelu,nemá problém.

Jinak třeba zámky - manžela to baví,tak jde na prohlídku a já kroužím se psem kolem po okolí,jednou jsme měli privátní prohlídku menšího zámku v rakousku,kde mohl jít i pes a dokonce si tam syn mohl zahrát na klavír v jedné expozici...Ale mě to tak nebavilo,jenže jsem se koukla na psa,že i ten trpělivě stál a posloouchal,že jsem si řekla,že to přeci musím těch cca 30 minut tedytaky vydržet~t~

Psa berem i na rozhledy,pěkně si ho manžel vezme nakrátko,má postrojo,v Domažlicích byly nakonec i šikmé docela příkré schody v té známé věži,no apesan musel taky makat,i když moc nadšen z toho nebyl a když jsme se konečně po těch všech schodech vykutáleli ven všeci 3,tak z toho byl chvílku přešlý~;)

Není problém ho vzít sebou i na lanovky,když to není vyloženě kabinka,tak ho mám bud na klíně nebo vedle sebe,ale je to středák a ne tele jako ten váš.

Nákupy-psa necháváme v autě,má v kufru přepravku,ale v létě je to problém,tam to chce trochu improvizace. Když není vyhnutí a je něco na programu kam pes nemůže,zůstává sám na pokoji,neni s tím problém.
 Scarlett O´Hara

(2.2.2020 19:33:42)
Jezdíme i do zahraničí. Aktivitu volíme podle psa (ale na dovolené jsme v kině teda nebyli, ani když jsme psa ještě neměli). Pokud pes někam nemůže (třeba zámek), tak s ním někdo jde na procházku a prohlídku oželí. Když je to hodně atraktivní místo, tak se rozdělíme a prohlídku absolvujeme na dvakrát.
Na pokoji ji necháváme samotnou maximálně když jdeme na snídani nebo večeři.
 sylvaina

(3.2.2020 8:35:10)
Jezdívali jsme s psicí. Klidně do termálů nebo k moři. Těch ubytování, které to umožňují, je docela dost. Byť se nám taky stalo, že v hotelu byli zvyklí na kabelkové psy a dorazil 40 kilový labík. Nicméně zkousli to také. Nechávali jsme jí přes den v ubytování, dávala to dobře. Ale byla to starší dáma, se štěnětem nevím. S sebou jsme jí brávali vždycky až večer.
 Stará husa

(3.2.2020 9:06:10)
Dcera má fenku, je jí už 9 let. Jezdíváme s ní na dovolenou v Česku běžně. Bereme ji s sebou na výlety a necháváme ji na pokoji, když jdeme na jídlo. Jakmile si zvykne, necháme ji třeba i na odpoledne na pokoji a jedeme na nějaký hrad, zámek nebo do bazénu. Neničí nic. Ale ona je celkově klidná a moc hodná.
 Gladya, bývalá dasa,

(3.2.2020 9:32:20)
Se psem jezdíme i do zahraničí.

Když máme program, u kterého psa mít nemůžeme, zůstane v pokoji. Samozřejmě, ne na celý den. Ale tři hodiny, co jsme na pláži, klidně
Chce to vyzkoušet a pejska zvykat, znám případ, kdy panička nemůže psa nechat na pokoji ani když jde do hotelové restaurace na snídani.
Na výlety psa bereme.
Oproti tobě máme výhodu, my máme jorkšira, sice přerostlého, ale do tašky se vejde. Takže když je potřeba, je v tašce a někdy i vysloveně rád.

S připojištěním zkušenosti nemám, ale možná se na to může vztahovat normální pojištěni odpovědnosti.

libik

(3.2.2020 9:58:23)
Jezevčíky jsme tahali, na ubikaci jsme je nezavírali, většinou jsem s nimi čekala před barákem (hrady, zámky, muzea), ale já to prostě mít nemusím.
 caira (Vojta1/03,Mates11/04)

(3.2.2020 11:04:36)
Já psa nemám, bohuel jsme dva alergici. Ale kamarádka je majitelkou psího hotelua jejích služeb využívá hodně lidí v okolí. Můj taťka také,a to má jezevčici. Prý je to mnohem pohodlněkší pro oba. Fenečka má veškerou péči a tatí nemůsí řešit tebou zmiňované.
 DasaH

(5.2.2020 8:48:18)
Dovolená je čas, kdy můžete být se psem hodně spolu. Psi to milují. My dovolenou často řešíme podle psa. Jezdí s námi i do ciziny a moje zkušenost je, že čím lepší hotel, tím pravděpodobněji tam může pes. Ale vždycky to záleží na konkrétních lidech a situaci. Budeš překvapená, kam všude se dá se psem jít. Často i tam, kam bych to vůbec nečekala. A to máme velkého psa. Pokud se tak stane, jsem za to vděčná, dávám pozor aby pes nic nepoškodil, a hodně moc těm lidem děkuji. Takhle s námi byl pes na prohlídce dolů v Jáchymově, v muzeu, v lanovkách na různé hory, jel na vleku sněžného skůtru, byl na prohlídce hradu a na dalších místech. Nikdy to nevyžaduji, někdy se zkusím zeptat, někdy to nejde, někdy ano. V restauraci leží pod stolem, obvykle mu prinesou misku s vodou. Opravdu je to o lidech a samozřejmostí je slušně vychovaný pes.

Psí hotely jsou výborná služba pro případy, kdy je téma dovolené opravdu pro psa nevhodné.

Držím palce, ať si to užijete.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.