Lída+2 |
|
(9.1.2017 4:35:44) Kratší případně v týdnu vyměnila, pokud nemusíte mít potvrzení o seřízení.
A ty to stihneš do rána odborně seřídit? Po Vás škola nevyžaduje papír ze servisu? U nás kdo neměl aspoň trochu čerstvý seřízení nejel.
|
Z+2 |
|
(9.1.2017 8:08:58) Tý jo co je na nastavení dle váhy odborného, to by snad měla zvládnout pologramotná opice. Tohle je úplně dojemný. By mně zajímalo co si představujete, že v tom servisu dělají.
|
margotka78 alias shit-roller |
|
(9.1.2017 8:16:34) Nevím. My dali kdysi do servisu a pak se synovi na lanovce uvolnila lyže z vázání, naštěstí byl tak šikovný, že lyži dokázal chytit a držel ji pak v ruce. Jinak to někoho mohlo zabít. Nakonec jsme zjistili, že to bylo nastaveno na 25 kg namísto na 45... Naštěstí u nich na lyžáku nikdy žádný papír mít nemuseli.
|
|
culík +1 |
|
(9.1.2017 9:17:53) Ano, seřídit si to umí každý, ale v případě nějakého zranění nebude pojišťovna plnit, protože nebyly lyže odborně seřízeny. Není k tomu ten papír o seřízení odborníkem.
|
Lída+2 |
|
(9.1.2017 9:22:40) Culík přesně z tohoto důvodu to po nás škola chce.
a že asi občas úrazy na lyžích jsou.....
|
|
|
. . |
|
(10.1.2017 11:00:17) Zetko, " By mně zajímalo co si představujete, že v tom servisu dělají."
Vydávají papír pro pojišťovnu.
|
|
|
Líza |
|
(9.1.2017 8:12:30) Po klíční kost jsou hrozně krátký, tam jde už i o to, že je prošlápne, nebudou držet směr, bude se točit jak káča. Po nos by bylo OK u mírně pokročilého lyžaře, jestli je "falešný začátečník", tak cca po bradu je velikost akorát. Takhle krátký lyže, jak píšeš, bych nedala. To už spíš ty delší a holt se trochu víc nadře.
|
Z+2 |
|
(9.1.2017 8:27:27) Lízo, jsem bytostně přesvědčený, že tvrdíš naprostý nesmysly, Kratší lyže u 6 letky prakticky nedávají žádnou možnost k prošlápnutí. Řešit délku současných lyží dle nějakých pravidel z minulého století je hrozně hloupé a nefunkční. Když bude lyžovat správně a využívat hrany, tak jakkoliv krátké lyže budou držet směr.
|
20.1malaopickaa17 |
|
(9.1.2017 8:34:11) My byli nedávno v bazaru a servisu lyží a pán se tam ptal, jestli může jeho šestiletá dcera mít ještě lyže, které jí byli po prsa. Myslela jsem si, že mu řeknou, že to rozhodně ne. A on se zeptal, jak umí lyžovat, když slyšel, že jednou sjela kopec, tak říkal, na ten týden to letos ještě jde. Jinak když jsme byli v obchodě, tak tam byla tabulka s tím, že lyže mají být o 20 cm kratší než výška člověka.
|
Z+2 |
|
(9.1.2017 9:17:07) Ty tabulky v obchodech jsou úlet. Současné lyže se dělají dle zcela jiných pravidel a daleko víc než na délce, záleží na poloměru vykrojení. Proto je třeba řešit délku lyže zcela individuálně dle toho jak dítě lyžuje, jak chce lyžovat, jak je těžké a až poslední a nejméně relevantní informace je jak je vysoké. Já si skvěle zalyžuju na 120cm funkárvech i na 220cm dlouhéjch obřačkách a oboje jsou lyže pro mně. U dětských lyží to platí podobně. A osobně jsem přesvědčený, že pro využití potenciálu souasných lyží by dítě mělo dostat co nejvykrojenější a rozhodně kratší lyže než jen o 20 cm kratší než je ono. Řešit lyže podle podobných tabulek je špatně bez ohledu na vývoj, který v posledních dvaceti letech v lyžování proběhl a dát na podobné rady není rozumné. Přestože se nic strašného nestane, současné lyže odpustí často i nevhodný výběr, ale při rozumném výběru si dítě i dospělý užije víc a je víc tlačen do způsobu lyžování, který z lyží dostává to nejlepší co v nich je.
|
Azia a 3 ryzova zrna |
|
(9.1.2017 11:39:14) Z+2, platí toro i u běžek, nebo jsou jiná kritéria. Jde o začátečníky. Díky
|
Z+2 |
|
(9.1.2017 11:48:53) U běžek je to jiné. Tam jde o to co děti budou dělat. Záleží jestli se kupuji klasické turistické kombinované běžky, nebo běžky na bruslení případně na klasiku. Různí výrobci mají různé tabulky, většinou dle váhy, protože ta je i u běžek důležitější než výška postavy. Váha rozhoduje o tom, kdy dítě lyži prošlápne, tak aby se záběrová část pod nohou dostala do kontaktu s sněhem a aby se při nadlehčení nadzvedla. Při nákupu, bych tabulku od výrobce k dané lyži chtěl vidět a dle toho se rozhodoval.
|
|
|
|
|
|
|
|