ypsilon ypsilon |
|
(9.10.2016 12:29:32) Mě od této značky naprosto odrazuje bezpečnost těchto vozů. Nestojí podle mě (ani) za ty peníze, které za ni chtějí. Raději mírně ojeté, ale bezpečnější auto. Ačkoli na podobné téma, jen o Fiat Multipla, jsem před časem tady s někým debatovala, a neshodly jsme se, každý to vidí trochu jinak.
|
Z+2 |
|
(9.10.2016 12:36:38) Bezpečnost při testech je pofiderní hodnota. Současná auta jsou optimalizovaná pro zkušební nárazy a hodnoty jsou naprosto falešné a v realných nehodách nefungují. Dacia Logan je bezpečná svým konceptem a slabším motorem. Ve skutečnosti bude těch mrtvých v 5 hvězdičkových BMW daleko více než v těch nebezpečných Daciích. Už díky tomu jak rychle a jak se v těch autech jezdí. Bezpečnost stoupá s každým kg váhy auta.
|
aky |
|
(9.10.2016 12:54:09) ... je bezpečná svým konceptem a slabším motorem. Akoze najbezpecnejsia je odstavena na parkovisku? Alebo ked ide pomaly a narazi do nej BMW, tak ti v BMW maju smolu? Alebo o akyze ''koncept'' sa jedna?
|
Z+2 |
|
(9.10.2016 14:56:16) Tak čelní srážka je naprosto vyjmečná nehoda. Je jich míň jak 5 procent ze všech nehod.
Díky vlasnostem auta, se Loganem prostě nejezdí rychle. Jezdit pomalu je bezpečnější než jezdit rychle. Chápeš?
|
aky |
|
(9.10.2016 15:05:41) ...Díky vlasnostem auta, se Loganem prostě nejezdí rychle. Jezdit pomalu je bezpečnější než jezdit rychle. Chápeš? To je faktor vodic, ciste subjektivny - niekto jazdi predpisovo v BMW, iny ako blbec v Dacii. Objektivne su potom testy bezpecnosti. Ty si kup aj cinsku 2 kg bakelitovu napodobeninu BMW, ale nespochybnuj testy bezpecnosti. Testy su standardizovane a robia sa pri rychlosti 60 km/h, pokial mi je zname. Takze si mozes odpustit aj kecinky o naraze v 200 km rychlosti, lebo rychle auta idu rychlejsie.
|
Z+2 |
|
(9.10.2016 15:15:38) Problém současného testování, že je systematizované a tak se automobilky při honbě za hvězdičkami auta upravují pro ty testy a ne pro skutečný provoz. Takže hodnocení o bezpečnosti v provozu řiká relativně hodně málo.
|
aky |
|
(9.10.2016 15:30:41) ... Takže hodnocení o bezpečnosti v provozu řiká relativně hodně málo. Na rozdiel od Tvojej teorie o uzasne bezpecnom 30 kg aute, ktore jazdi maximalne 40-kou. Od dnes prestavam verit ADAC.
|
Z+2 |
|
(9.10.2016 15:36:36) Logan lehké auto není. Jinak zrovna ADAC kromě standardizovaných testů dává hvězdičky za spoustu elektronických serepetiček, které by nehodě měli teoreticky bránit. Ve skutečnosti umožňují zdánlivě bezpečnou rychlou jízdu a výsledkem jsou horší důsledky pro pasažery takových aut. Drahé značky ne náhodou brání zveřejńování statistiky s důsledky nehod dle značek a tipů...
|
|
|
|
|
Marika Letní |
|
(10.10.2016 10:36:06) "Jezdit pomalu je bezpečnější než jezdit rychle. Chápeš?"
Aha, tak tenhle "koncept" máš na mysli. Jak ti pomůže jet pomalu, když ten v BMW jede rychle a rozstřelí tě? Schválně si všímám, když jsou zprávy o tragických nehodách, že celá rodina mrtvá. Obyvkle jedou v malém, méně kvalitním autě a zabije je právě někdo s velkým silným autem. A ten obvykle přežije.
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 21:40:17) Asi čtu jiné zprávy, ale čtu VĚTŠINOU o smrťácích, kde figuruji rychlá auta nebo nezkušený řidič. Nebo obojí.
|
Slonisko |
|
(10.10.2016 22:05:24) Lassie,souhlas, já se pak ke konci dost bála v starý prorezlý feldě s 1.6 motorem, tam nebyl problém dostat se na dost velkou rychlost a hlavně to nikdo nepředpokládal, a všude ve zprvách jsem viděla takovýhle plechovky po havárkách totálně našrot. V naší nový Dáčii se cítím líp a budím větší respekt.
|
|
|
|
Lída+4 |
|
(10.10.2016 10:44:57) Jezdit pomalu NENÍ vždy bezpečnější než jezdit rychle. To by sis měl uvědomit.
|
Z+2 |
|
(10.10.2016 10:48:06) Obecně to je bezpečnější. Fyziku neoklameš a nárazy v menších rychlostech jsou prostě méně nebezpečné.
|
Lída+4 |
|
(10.10.2016 10:51:11) To je ale jen jedna strana problému. Pokud hrozí průšvih, z většiny takovejch situací tě dostane spíš schopnost rychlý akcelerace a manévrovatelnost než co jinýho. V tomhle jsou slabý auta strašně nevýhodný.
|
|
Z+2 |
|
(10.10.2016 10:58:10) To není pravda. Do většiny situací kdy hrozí průšvih tě dostane, výkon motoru a pocit dobré manévrovatelnosti auta. Horší a slabší auto tě nutí jet defenzivněji a to je daleko bezpečnější a nikdy způsob jízdy nenahradí cokoliv co v autech pro zvýšení bezpečnosti je. To jsou lži pro hloupé lidi co prodávají drahá auta. Proto také nejsou k dispozici statistiky nehod a jejich následků dle značek. Typická smrtelná nehoda u nás je náraz do stromu. U něj prostě jde v první řadě o nárazovou rychlost a až daleko za ní je vše ostatní od deformačních zón po množství airbegů.
|
Alraune |
|
(10.10.2016 10:59:25) V první řadě jde o to, jak ten strom trefíš.
|
Z+2 |
|
(10.10.2016 11:03:46) Ne, v první řadě je to o rychlosti. Pak až o způsobu trefení.
|
|
|
|
Lída+4 |
|
(10.10.2016 11:22:25) Tys to ale vůbec nepochopil. Jde o to, jak se dostaneš z riskantní situace, kterou "vyrobil" někdo jinej.
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 21:37:14) Lído, pokud nemyslíš čelní náraz, pak připočti ještě zkušenosti řidiče a strážného anděla. Někdo tomu říká štěstí. Já mám sice verk auto, ale nečetla jsem ještě o masakru, kde by figurovala multipla.
|
Lída+4 |
|
(10.10.2016 21:45:35) Multipla není auto. Sorry, to jsem si nemohla odpustit. Kolega ji má, a utahujeme si z něj pořád.
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 22:07:21) Vždycky jsem si říkala, kdo si tak ošklivý auto může koupit. Dokud mě nesvezli kamarádi. Vznikla z toho láska, jsem multiplář tělem a duší. A jelikož je to šestimístné - tři místa vepředu a tři vzadu, jezdíme pravidelně na výlety i s babičkou. Který auto je vystavený v muzeu umění v New Yorku? Ha!
Jinak - má to tah. Jezdí to jak drak. Je to 1.9.
Ale mě vůbec nevadí, že se nelíbí - aspoň se dají levně koupit. A parkuje se s tim skvěle - je to kratší, než oktávka. Navíc to má řadící páku na palubce, takže mi kolie může ležet vepředu a druhá vzadu. A kočár byl v kufru
Říkám, velká láska to je. A je jich dost. Češi jsou praktický a tohle je praktický auto.
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 22:19:23) Nejlepší je nic nehledat a to pravé samo přijde. A držet se toho osvědčeného. Já jsem s manželem 14 let, kolii mám 14 let, mám 17-ti letý auto, bydlím v domě ze 30. let. Osvědčený není třeba měnit. Chce to hýčkat, pohladit, respektovat chybky a dostaneš sladkou odměnu.
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 22:26:44) Ten dům muž opravil. Komplet. Sundal střechu, krov, prakticky z něj zbyly jen obvodový zdi. Radši jsem odjela na půl roku do Skotska a vrátila se, až když to vypadalo míň depresivně. To už měl i okna a střechu, když jsem se vrátila
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 22:48:59) Souznění duší Vše je tam, kde má být. Teď se dělá pergola - terasa s venkovní kuchyní. Já do toho Skotska jela pracovat. Barák je bezedná studna.
|
|
Lassiesevrací |
|
(11.10.2016 6:30:31) Navíc - na rekonstruci jsme potřebovali projekt a na tom jsme dělali společně. Byl hotový, než jsem odjela. Kuchyně se zařizovala až když jsem byla zpátky, kachláče se taky stavěly později. Patro se dělalo o několik let později, dlouho jsme bydleli v přízemí. Ale ta hrubá stavba, nový krov atp. - tam bych stejně byla prd platná. Bylo zbytečný se tu chlapovi motat, když jsem mohla přivézt nějaké peníze. On měl na to navíc klid, přijel z práce a šel makat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassiesevrací |
|
(10.10.2016 22:08:37) Lído, a co o ní kolega říká? Já fakt musim napsat, že kdo jí má, ten si jí chválí. Té naší je 17 let a mám ji moc ráda. Předtím jsme měli nového Renaulta, to se nedá srovnat.
|
Lída+4 |
|
(11.10.2016 10:48:28) Lassie, kolega si multiplu jedině chválí, nedá na ni dopustit. Jenže ono je to tak ošklivý auto...
|
|
|
|
|
|
|
|