| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Vítej Vítku aneb čtvrtorození

 Příspěvky 110 z 121 [Dalších 111 >>]
Mirka,2děti
  • 
5.11.2011 22:25:06
Rozumím Ti v tom, že je potřeba porod neuspěchat a nechat pracovat vlastní tělo a ne porodní asistentky.
První porod jsem nechala v rukách odborníků, protože jsem nic jsem nevěděla a ani nic neřešila, porod byl rychlý, super, ale ty následky. Rychle rychle, nastřihnout (hooodně), zatlačit na břicho a u šití jsem poslouchala, jak výjde císař levněji a že je ta jehla tupá, kde jsou sakra jiné... Tři dny po porodu jsem zkolabovala na celkové vyčerpání. V klidu jsem si sedla na spodek asi až po měsíci a další následky přetrvávaly ještě tak půlroku.
Na druhý porod jsem se připravila, sice jsem musela ustát boj s PA v nemocnici - s hláškama kdybyste přijela dřív..., kdybychom píchli oxytocin..., kdy bychom píchly vodu... měla byste dávno odrozeno, jestli nezačnete do deseti minut rodit, půjdete na křivku... Porod byl o dost delší, ale ještě ten den jsem seděla a normálně fungovala.
leli
2.11.2011 13:12:14
Tak tvůj porod nebyl normální přinejmenším díky tomu, že jsi si zaplatila nadstandard, v podstatě by šlo říct, že jsi zpovykaná matka, která ohrnuje nos nad běžnou, skvělou nemocniční péči a chce cosi navíc. Zjevně si tak nepřijdeš, ale odsuzuješ ...
BludickazBC
1.11.2011 21:41:43
Článek na zamyšlení http://www.zdn.cz/clanek/priloha-lekarske-listy/prirozeny-porod-144713
31.10.2011 23:05:47
Dokonce to celé s velkým zájmem čtou mmámy porodivší již v dávné minulosti.
Rigmor
31.10.2011 22:15:31