| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Kuličkové deodoranty

13.12.2016 13:00:30   Radka, dcera 14 let
Paní doktorko, má dcera (14 let) hodně sportuje a tak již několik let používá kuličkové deodoranty na podpaží, hodně se potí. V poslední době se jí dělají v podpaží červené, občas vysušené fleky, které ale nesvědí. V lékarně mi říkali, že příčinou by mohly být kuličkové deodoranty. Chtěla jsem, aby je zkusila nepoužívat, což trvá asi 10 dní, ale fleky nemizí. Může to být tedy alergie?
Děkuji Vám za odpověď.
Radka
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.