| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Stálé špinění a krvácení

14.10.2013 12:44:55   saiiimona
Dobrý den,
téměř před 2 lety jsem porodila dcerku, po šestinedělí mi lékař napsal antikoncepci Cerazette, kterou jsem nějaký čas užívala a pak na chvíli vysadila. Když jsem jí začala opět brát začla jsem hodně často krvácet - špinit, 2x jsem s tím byla u lékaře, který mi vždy napsal vitamín K, který mi pomohl jen na chvíli. Napsal mi ho s tím, že mi řekl, že po porodu je nedostatek tohoto vitamínu normální, ovšem nevím, jestli se ani nepodíval, že už jsem měla po porodu přes rok a nebo je to opravdu i tak normální. Nyní krvácím - špiním přes 3 týdny, vím, že můj dr. to opět vyřeší vit. K, proto bych chtěla znát nějaký názor a radu. Moc děkuju!!!
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.