| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Léky v začátku těhotenství

4.6.2013 14:07:26   Bylinka
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat ohledně léků v začátku těhotenství.
Má poslední menstruace byla 1.5. Plodné dny mi podle menstruačního
kalendáře vycházejí na 12.-16.5. Takže v této době jsem nejspíš otěhotněla.
Netušila jsem, že jsem těhotná, těhotenství je neplánované, jedno dítě už mám
(syn 4 roky). V této době jsem ale měla nějaké zdravotní komplikace, takže
jsem užívala nějaké léky. V týdnu od 20.-23.5., tedy následující týden po plodných dnech jsem měla nějaké střevní problémy, takže jsem užívala černé uhlí 3xdenně,2x jsem užila Ibalgin a 2x Endiaron. Problémy byly toho rázu, že jsem měla křeče v břiše, až později mě napadlo, zda to nemohlo být způsobeno otěhotněním? Ale léky už jsem bohužel užila. Další týden se mi přidal začínající zánět oční rohovky, takže jsem kapala kapky Opthalmo-Septonex a oční mast Maxitrol - to jsem brala asi týden(poslední aplikace 31.5.). Při začátku bolestí v břiše - toho 20.5. - jsem vysadila léky na pylovou alergii Xados.
Teď mám strach, že těch léků bylo moc a chci se přeptat, zda můžou nějak poškodit plod:(
K dnešnímu dni je to týden od vynechání menstruace.

Děkuji moc za odpověď.

Uživatelka (34let)
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.