| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Zánět

27.11.2011 19:55:33   May
Dobrý den pane doktore,
před týdnem mi začalo velké svědění, pálení a štípání v okolí vulvy, výtok jsem měla pouze malý, bilý. Koupila jsem si krém Canesten, zaváděla si jej cca 7 dní, nepomohl. Nyní jsem si koupila Rosalgin, protože potíže i přes léčbu neustoupily. Tento přípravek používám druhý den, ale potíže stále nemizý. Ke svému gyne. se momentálně nedostanu, má dovolenou. Myslíte, že se může jednat o něco vážnějšího? Můžu navštívit i jinýho obvodního lékaře? Nebo mám dále pokračovat ve výplachu a koupit si nějaké tabletky na závádění?
Předem děkuji za jakoukoli odpověď.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.