| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Nedostavení menstruace, obezita a štítná žláza

7.3.2011 13:46:05   Maminaaa
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda-li může nějak souviset nedostavení se menstruace z důvodu obezity a užívání tablet na štítnou žlázu. Menstruaci jsem neměla nikdy pravidelnou, stávalo se, že jsem jí měla třeba až za dva měsíce, pak v měsíci třeba dvakrát. Antikoncepci neberu už 7 let, mám skoro 3leté dítě. Těhotenský test negativní. Naposledy jsem měla menstruaci 29.12.-2.1.2011 a předtím jsem měla menstruaci 29.10.-2.11.2010. Teď stále čekám, u doktora jsem zatím nebyla. Občas mám náznaky, že menstruaci dostanu, ale pak nic. Myslím,že to je právě práškama na štítnou žlázu(Euthyrox).Předem děkuji za odpověď.
Názory k dotazu (1 názorů)
nedostavení menstruace,štítná žláza Evča 22.3.2011 20:50

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.