| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Otěhotnění při antikoncepci

7.9.2010 9:12:41   Anna
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné otěhotnět při užívání hormonální antikoncepce. Brala jsem několik let trisiston a lékař mi před rokem dal Jennine. Nyní jsem normálně vysadila v pauze a menstruace se mi neobjevila. Po váhání jsem si udělala těhotenský test a byl pozitivní(3 testy). Nemusí to nic znamenat, ale pokud budu těhotná, chtěla bych vědět, zda nehrozí miminku žádné riziko a zda jsou nějaké testy, které to potvrdí. Připadám si divně, když výrobce antikoncepce uvádí 30x větší jistotu jak s prezervativem a zrovně mě by se to podařilo vyvrátit. Je to tedy možné? Děkuji Anna 24 let.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.