Pawlla | •
|
(7.8.2012 9:37:52) No je to jako s jinými postiženími,prostě naše školství a to i to předškolní má s tímhle problém.Malá informovanost,velká neochota,chyba v legislativě-integrace by neměla záviset na "ochotě" nebo "neochotě".Mě už to ani nebaví psát.
|
M+T 2008 | •
|
(7.8.2012 18:47:11) přesně tak, s každým postižením je to stejné, máte problém,tak vypadněte, hlavně ve školce, ta není povinná, proto to všechno je. až poslední rok ve školce nám možná toho asistenta dají. s nástupem do školy čekám další hrůzy, vyhláška nevyhláška,to si zase vyslechnu...ach jo
|
CisloPi |
|
(7.8.2012 19:31:00) Spíš asi problém systému než konkrétní školky. Hlavně nedostatek asistentů. Jak je v článku zmíněno - při vycházce se skupinou dětí, kde je epi jsou doporučeny dvě učitelky - leckde luxus, přitom i na plný stav v MŠ. Totéž i při běžném chodu - tam velmi často bývá jen jedna učitelka a při představě několika záchvatů dítěte denně (nevím, zda ta zmiňovaná holčička to již má nějak kompenzováno)asi dost náročné. I tak je učitelka furt jednou nohou v pr...u. Navíc, pokud rodiče (jejich důvody jsou sice pochopitelné, nikoliv omluvitelné) jakoukoliv diagnózu zatají, nelze předpokládat, že pak v krizi bude pedagog adekvátně reagovat.Byť je osvícen a vzdělán.
|
|
Brebina, E+M |
|
(7.8.2012 21:43:00) nejhorší je právě ta neinformovanost pedagogů. Při zápisu dvojčat do první třídy se při zmíňce, že syn má DMO - levostrannou hemyparesu lehké formy, učitelka zalapala po dechu a vytřeštila na mě oči... abych ji zbytečně neděsila, hned jsem jí řekla, že jen hůře chodí a napadá na nohu a je brzy unavený, jinak je "naprosto v pořádku" po mentální stránce dokonce víc než jeho sestřička. No evidentně se učitelce ulevilo, když jsem řekla, že stejně žádáme o odklad - to si fakt oddychla, že je mít zřejmně nebude Ona mnohdy diagnóza působí strašidelně, ale v reálu to tak hrozné není. tím ale nechci zmenšovat problémy, které diagnozy nesou, my si jich užíváme docela dost...
|
|
|
|