Marie ( syn,1,5 roku) | •
|
(16.5.2001 8:01:13) Dobrý den, mohl by mi někdo poradit, jestli můžu nějak nesouhlasit s tím, že revizní lékař neschválil potřebnou pomůcku? Manžel dostal poukaz na pomůcku od ortopeda a i když je hrazená, tak nám ji revizák nepodepsal. Dá se s tím něco dělat? Revizák nám řekl, že proti jeho rozhodnutí není odvolání. Není to divné? Díky za pomoc Marie
|
Jitka (2 kluci) | •
|
(16.5.2001 14:35:29) Milá Marie, můžete s manželem dát podnět k přezkoumání postupu revizního lékaře. U VZP se podnět, nebo chcete-li stížnost, podává na ústředí VZP v Praze, lze využít i web VZP (www.vzp.cz). Aby Vaši konkrétní situaci posoudili, potřebují rodné číslo a jméno klienta. Trochu problém bude v čase, pomůcku obvykle potřebujete teď a ne až pojišťovna vyřídí stížnost a případně ji uzná za oprávněnou. Pokud si pomůcku mezitím uhradíte sami, stížnost na postup je bezpředmětná. U ostatních pojišťoven bude postup obdobný, ale to nemám potvrzeno. S VZP jsem již v obdobném sporu komunikovala – nechtěli nám uhradit součásti rehabilitačního kočárku (v sazebníku uvedené jako plně hrazené) pro synka s DMO. Podotýkám, že neúspěšně – vybavení kočárku jsme si uhradili sami. Sice to moc hezky „okecali“ a dokonce poděkovali za mou stížnost, ale to, co jsme chtěli, jsme nezískali, snad jen ještě větší nevraživost revizní lékařky. Takže Vám přeji hodně štěstí, případně napište, jak jste dopadli. Jitka
|
|
|