| B twiňáci | 
 |
(7.2.2025 20:59:38) Chtěla bych se zeptat, zda někomu letecká společnost Wizzair při nákupu letenky automaticky připočetla určitou částku za to, cituji:" Vzhledem k tomu, že jste byli detekovali jako online cestovní agenturu (OTA), byl k Vaší rezervaci přidán systémový příplatek". Určitě nechci platit nic navíc. Kupuji 2 letenky. S chatovacím robotem je komunikace nemožná, nabízí, že mám zaplatit a pak žádat kompenzaci. Poradí někdo, jak pokračovat s nákupem letenek? Díky za jakýkoli postřeh.
|
| Stáňa * | 
 |
(7.2.2025 21:29:00) Zkus diskuzi na Honzovy letenky. Ale bude to možná trvat pár dní, než ti odpoví.
|
|
| Vítr z hor | 
 |
(8.2.2025 2:53:03) Nekupujes to pres prostrednika, treba pres kiwi.com? Zkus primo pres stranky wizzairu a porovnej ceny.
|
| B twiňáci | 
 |
(8.2.2025 10:10:59) To ne, kupuji vždy napřímo, ale u Wizzair nyní poprvé. Už mám vyřešeno, použila jsem e-mail, který mohl být zřejmě vyhodnocen nejspíš, jak napsali, jako cestovní agentura. Používám ho stále, je můj firemní, nikde s ním nikdy nebyl problém. Zkusila jsem klasika jméno přijmení qmailový a bez problémů to prošlo. Mám tedy koupeno a můžeme frčet.
|
|
|
|