kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 2:01:54) Nemá prosím někdo zkušenost s reklamací bot z oficiálních stránek Nike.com?
11.6. jsem synovi objednala vytoužené boty Nike Air Force. Za mě naprostá zbytečnost, ale syn je v pubertě a teď je to nejspíš móda. Mluvil o nich přes rok a nakonec si na ně našetřil. Po objednávce mi nepřišly žádné informace do e-mailu. Čekala jsem, co se bude dít. 14.6. byly boty doručeny. V krabici byl pouze štítek pro zpětné odeslání. Faktura ani nic dalšího u nich nebylo. Uběhl asi měsíc, kdy jsem rovnala v chodbě boty a zjistila v jakém jsou boty aktuálně stavu. Upřímně v takovém stavu jsem snad boty ještě neviděla. Oloupané, popraskané, rozsypané za patou (velikost sedí, syn si tkaničky rozvazuje) a obě podrážky prošláplé (syn je hubený). Syn je čistil pouze ručně (jemným kartáčkem na obuv, hadříkem nebo vlh. ubrousky). Sledoval videa na internetu s radami, jak se o tyto boty starat. Ten měsíc je, ale nosil denně a bydlíme na vesnici. Přesto si myslím, že boty za takové peníze by měly vydržet. Chtěla jsem boty odeslat na reklamaci, ale vypadá to, že k tomu asi nedojde. Fakturu tedy nemám. Mám ofocený objednávkový souhrn s číslem objednávky, potvrzením platby, ... Na jejich stránkách je uvedeno, že pokud dojde k poškození po více než 30 dnech, musím je nejprve kontaktovat. Uvedena mají telefonní čísla s komunikací pouze v angličtině. E-mail uveden není. Objednávala jsem bez registrace.
|
Žžena |
|
(21.8.2023 6:56:36) Fakturu nepotřebuješ. Číslo objednávky by Ti stačilo, plus jsi to platila, tj. další důkaz máš ve výpisu z účtu Nezadala jsi chybně mailovou adresu? Překlepy se stávají. To by byl důvod, proč Ti nebyly doručeny žádné infomaily.
Spíš jde ale o to, odkud je to objednáno. To vypadá na nějaký zahraniční obchod. A tam záleží na tom, kde je.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 12:45:24) E-mailová adresa byla zadána správně. Když mi nepřišel e-mail ofotila jsem si stránku s potvrzením objednávky, kde je vidět i e-mail, který jsem kontrolovala.
Jedná se o oficiální internetový obchod značky Nike, který je určen pro český trh - https://www.nike.com/cz/ Bála jsem se za ty peníze napodobenin. Na štítku pro vrácení je uvedena jako provozovna - Cycleon-Recare CZ s.r.o., Dukelská 1262, Rokycany 337 01. Štítek bude nejspíš určen pro vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodů do těch 30 dnů.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 12:47:24) No a máš někde prodejnu? Nebo zkoušela jsi jako první krok volat na tu linku, třeba tam normálně česky komunikují?
|
vlad. |
|
(21.8.2023 12:50:53) Slunce, zavolej na info linku, napiš mail - popros někoho, pokud by to bylo v angličtině, zajdi se zeptat na prodejnu...nevzdávala bych to
|
Liaa |
|
(21.8.2023 12:53:29) Jde o to, že oni tam žádný mail nemají. Může jim leda zavolat nebo s nimi chatovat.
|
|
|
|
Liaa |
|
(21.8.2023 12:52:30) Teď tam mají, že lhůtu na vrácení dočasně prodloužili na 60 dnů.
You can return most items for any reason within 60 days of an online order delivery or a store purchase. Please note the 60-day return period represents a temporary extension of our return policy. Even after 60 days, you can still return items if they’re unworn and unwashed.
|
Federika |
|
(21.8.2023 13:25:51) Lioo, jo, ale v tom případě musí být ty boty nenošené. Na reklamaci ale normálně dva roky.
|
|
|
|
|
Beruška78 |
|
(21.8.2023 7:40:45) Ty jo a není to nějaký fake? Dcera je má už třetí rok, taky puberťák, takže je nosí celý rok, včetně léta i zimy. Ty už toho přežily. Stály teda kolem trojky, jsou i dražší. S reklamací bohužel neporadím, ale překvapilo mi to, jsou to držáky, co vím i u jejich kamarádů, co je nesundají
|
vlad. |
|
(21.8.2023 9:09:51) Co to bylo za obchod? Taky si říkám, jestli jsou opravdu originál...
|
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 12:52:04) Jsou ze stránek https://www.nike.com/cz/, tedy oficiálních stránek Nike. Kupovala jsem tam právě proto, že jsem se bála napodobenin. Nike je prezentuje pomalu jako věčné, tak mě to překvapilo. Jsou roztrhané i v místě mezi látkou a kůží. Absolutně netuším od čeho. Kamarádku napadlo od tření nohavic kalhot, ale syn kalhoty v létě nenosí. Navíc synovi boty normálně vydrží dlouho. Jinak kupuji levné. Třeba ty nejlevnější z Decathlonu a i přes nošení každý den včetně sportu mu vydrží celý rok. Boty Adidas jsem kupovala použité. Potom je nosil syn a teď já a pořád jsou perfektní.
|
|
|
Termix |
|
(21.8.2023 9:19:59) Obávám se, že tohle jsou jakési praktiky levného čínského obchodu a ty boty nejsou vůbec originály. Moje dcera jedny má a po roce a praní v pračce vypadají pořád velmi dobře. A ona je určitě nešetří.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:06:05) Jsou z oficiálních stránek obchodu Nike - https://www.nike.com/cz/ Jde mi o reklamaci právě u nich.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 13:11:45) Tak tam prostě zkus zavolat. Podle mě česky mluvit budou (i když třeba fakt jenom v sobotu:). Problém je ale asi trochu v tom, že bys měla reklamovat okamžitě potom, co s tou věcí nastane první průšvih, ne až když je úplně na hadry (což by samozřejmě nemělo nastat po pár týdnech nošení).
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:18:24) Byla jsem s druhým synem v lázních, takže jsem neměla možnost mu boty kontrolovat a myšlenky jsem měla vůbec úplně jinde. Sám mi to neřekl.
|
|
|
|
|
Cimbur |
|
(21.8.2023 9:48:13) Neregistrovala jsi se třeba jako na Zalandu? Pak by jsi všechno potřebné našla ve svém profilu. Jinak sportovní boty normálně peru v pračce. I ty za 4 tisíce. Tohle mi udělaly jen nějaké shuntyod Deichmanna... Sportovní obuv jedině přes Best4Run nebo Top4Running, Asicsy od Ondry Němce. Ani ze Zalanda nechodí kvalitní boty.
|
|
DaVinci |
|
(21.8.2023 10:05:16) Fakturu najdeš buď na eshopu ve svém profilu nebo v emailu. Ale také se přikláním k možnosti, že jste koupili fake
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:25:26) Nakupovala jsem bez registrace, protože jsem chtěla udělat pouze jednorázový nákup a do e-mailu mi nic nedorazilo. Fake by mi mohl poslat jedině oficiál Nike obchod, kde bylo zakoupeno a počítám, že to by si nedovolili.
Nakupuji převážně na internetu, protože se nikam nedostanu a takové problémy jsem nikdy neměla. Jde mi spíš o to, jestli už někdo reklamoval na e-shopu a měl s tím zkušenosti. Uvedená mají pouze telefonní čísla a komunikace pouze v angličtině. Moje angličtina je na to opravdu hodně slabá.
|
|
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 10:05:45) Dívala ses do spamu a hromadné pošty? Nám zatím přišla faktura vždy v mailu a ještě v tom balíku. Někdy to je součást té nálepky na vrácení. V každém případě i tady jsou uvedené potřebné údaje pro reklamaci. Boty bych zabalila a poslala zpět na ten kód. Reklamační formulář najdeš kdekoliv na internetu. Nebo zkus zajet přímo do prodejny Nike a zeptej se.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:30:45) Kontrolovala jsem všechno a když nikde nic nebylo, tak jsem si alespoň vyfotila tu stránku s potvrzením objednávky. Fotografii mám kvalitní - je to sken obrazovky. E-mail tam mám uvedený správný.
V krabici byly jen boty a nálepka. Přemýšlím, že boty zabalím a odešlu s tou nálepkou zpět. Přibalím fotografii té objednávky a případně potvrzení o platbě (hradila jsem kartou). K tomu přidám aspoň anglicky přeložený dopis s vysvětlením. Boty jsou stejně na vyhození, tak myslím, že není co ztratit. Prodejnu máme příliš daleko a myslím, že by mi tam stejně nepomohli.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 13:32:59) Asi pořád nerozumím tomu, proč nezkusíš zavolat na to číslo, co tam uvádějí jako oficiální reklamační postup, kde by ti řekli, jak máš postupovat dál?
|
TaJ |
|
(21.8.2023 13:41:36) Muumi, vždyť to Slunce předtím psala...že angličtinou moc nevládne a že komunikace je tam jen v Aj, byla bych na tom podobně...
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(21.8.2023 13:42:06) Asi protože neumí anglicky. Kdybych já někam takhle volala, tak i kdybych něco vykoktala, vůbec nebudu rozumět tomu, co mi odpoví.
|
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 |
|
(21.8.2023 13:44:26) no s ohledem na formát čísla bych to prostě minimálně zkusila, zase tolik ten hovor nestojí, aby to případně zase položila, ne?
|
Muumi |
|
(21.8.2023 13:45:58) No právě, vždyť se uo tváří jako normální český callcentrum...
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 14:09:47) Zkusila jsem tam volat. Je tam automat, který mluví anglicky. Rozumím jen poslední větu. Zatím zkouším sehnat někoho, kdo umí dostatečně anglicky.
|
Federika |
|
(21.8.2023 14:10:09) Aha, automat
|
|
|
|
|
Muumi |
|
(21.8.2023 13:45:25) To psala, ale stejně by podle mě stálo za to vyzkoušet, jestli tam nemluví česky. Případně zavolat na jakoukoliv českou prodejnu? Já bych to teda zkusila, než pošlu boty do neznáma.
|
TaJ |
|
(21.8.2023 13:49:09) Muumi, jo, asi bych se taky zkusila zeptat na nějaké prodejně, jak postupovat...jestli by to teda věděli 😉
|
|
|
|
|
Federika |
|
(21.8.2023 13:38:06) Koukla jsem do mejlů a mám tam potvrzení platby a pak další mejl s názvem: "Zde je tvůj přehled plateb za objednávku ..."
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 14:05:51) Taky si myslím, že to jen přehlédla. Nemusí to být nutně z adresy Nike. Už se mi stalo, že jsem rozklikla něco co jsem nevěděla co je a bylo to potvrzení s fakturou
|
|
|
|
|
L+ 2m |
|
(21.8.2023 10:43:58) Hodne divné je, že chtějí kontakt pouze telefonicky. Není uvedený mail, to je dneska fakt podezrele. Zase jestli je to skutečně Nike.com a ne něco převlečeného, s reklamaci by neměl být problém. Jinak ze zkusenosti, podle mě, je fatální rozdíl kvality bot u velkych prodejců jako Zalando, About you, Sportisimo a botami přímo ze speciálek nebo malých obchodu, které berou přímo od vyrobce. Konkrétně Air Force kupované na Zalandu nevydržely ani čtvrt roku denního nošení. Tytez boty koupené přímo v outletu Nike drží už 2 roky ( noha už neroste). Totéž tenisové boty Babolat, ze Zalanda po dvou zápasech rozedrena pata. Další koupené v lokálním sportu v Alpách a drží už druhou sezónu intenzivního nošení.
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 11:11:22) Zrovna Zalando považuji za velmi nekvalitní, i když se tváří značkově. Tam už bych nic neobjednala. About You jak co. Mají rychlé dodání a bezproblémovou reklamaci. Obecně všechno co mi přišlo z netu bylo nekvalitní. Raději nakupuji v kamenných prodejnách.
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:06:16) Lenko, já ze Zalanda objednávám pořád, i drahý značkový věci, Ještě nikdy jsem neměla problém. Jednou jsem reklamovala boty, u kterých jsme utrhla koženou šňůrku vzadu, vrátili celu částku, bez problémů.
|
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(21.8.2023 12:11:28) Ponejvíc nakupuju na ZOOTu
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:16:02) Je to jedno, Zalando, About you, Answear,Breuninger, ze zahraničních Yoox, Farfetch, nikde nemám špatnou zkušenost, v kamenných obchodech téměř nenakupuju. To není jejich vlastní zboží a co se týče servisu, je to plus mínus stejné.Vrátit se dá všechno snadno.
|
|
|
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:10:21) Nike.com objednávám taky, vždycky dostanu fakturu, s podrobnými podmínkami reklamace. Je divný, že nepřišla mejlem faktura. To nebudou oficiální stránky.
|
|
|
Muumi |
|
(21.8.2023 11:08:41) Zeptám se jako pitomec - to jsou nějaké speciální boty, co se u nás nedají koupit? Nebo to v zahraničí vyjde levněji? Já jdu vždycky cestou nejmenšího odporu a snažím se nakupovat tam, kde to budu případně moct snadno vrátit/reklamovat (jedinou výjimku jsem teda učinila u švédské litinové pánve, co jsem koupila na německém Amazonu, protože u nás to prodávají za nehorázné ceny). Ale možná teda o něco přicházím, tak budu ráda za vysvětlení. Jinak si myslím, že by jim snad možná stačilo i ty boty nafotit a poslat mailem s číslem objednávky? Třeba je ani fyzicky nebudou chtít vrátit. Pokud je to teda slušný obchod. P.S. Aha, mail není? To ale fakt trochu vypadá jako podvod...
|
Muumi |
|
(21.8.2023 11:13:35) https://www.nike.com/cz/help/#contact
No, podle tohoto to vypadá, že v sobotu 9-18 mluví česky:). Fakt divně napsané. Zkoušela jsi tam teda volat?
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 11:42:33) Nebo si může vybrat nejbližší prodejnu a zajet přímo tam Hlavně když nechci komunikovat v angl. tak si neobjednám nic v obchodě, který má url adresu com. Najdu si to v ČR.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 12:01:11) No na prodejně ji pravděpodobně pošlou do pr..., ,protože nevyřizují objednávky z eshopu. Každopádně fakt hodně divný stránky, to bych to radši koupila třeba na tom Zalandu (tam jsem teda dost nahodile koupila 2x Vansky a pak nějaké klučičí košile od Nextu, a žádný rozdíl v kvalitě jsem teda nepozorovala?).
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 12:15:09) Proč by se jí na prodejně nevěnovali? Je to normální reklamace v záruční době.
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:16:44) Protože prodejna nemá s tím internetovým obchodem nic společného?
|
Liaa |
|
(21.8.2023 12:18:41) No ale na stránkách (www.nike.com) píšou:
How do I return an online order? Nike Members and guests can return online orders at most Nike stores or ship their return back to us.
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:20:52) Jo, s dokladem o zaplacení. Ona nemá žádnou fakturu nic, psala, ne?
|
Liaa |
|
(21.8.2023 12:29:46) Píše, že má číslo objednávky, což by mělo stačit:
For orders placed on Nike.com or in any of the Nike apps, just have either your order barcode or order number ready at the store.
|
Federika |
|
(21.8.2023 12:38:36) Tak potom jo, já myslela, že nemá vůbec nic. Jen pozor, ty firmy mají dneska dobrý právníky, často reklamaci zhodnotí tak,že nebyly používány správně a hotovo.
|
|
|
|
vlad. |
|
(21.8.2023 12:45:19) otázka je, kde to objednala
|
|
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 12:43:24) Reklamuji i vracím na prodejně (pokud je k dispozici) bez ohledu na to, jestli zakoupím zboží v eshopu nebo ne. Nikdy se mi nestalo, že by to nešlo. Všechny eshopy co mají současně kamenné prodejny toto umožňují. Dokonce to mají vždy na stránkách napsané, že lze vracet i reklamovat na prodejně. Často se stane, že je zboží dostupné pouze online (výprodej), ale pořád je to jejich zboží.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 12:46:17) Tak on může být problém v tom, že zahraniční e-shop a české kamenné prodejny jsou úplně oddělené entity a třeba se k té objednávce na eshopu ani nedostanou a vyřídit to nemůžou. Pokud to teda na Nike jde, tak je to samozřejmě lepší varianta...
|
|
Stáňa * |
|
(21.8.2023 13:10:36) Lenko, reklamovala jsi i něco koupeného v online Lidlu na jejich kamenné prodejně? Jestli ano, tak jsi dobrá, protože tady tě rovnou odkážou na jejich online shop. V prodejně se těmito reklamacemi vůbec nezabývají.
Takže alespoň, co vím, tak to není 100% pravidlo.
Mně na jaře zamítl reklamaci Rieker. Skoro nenošené boty, úplně prošlapaná podrážka.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 13:13:15) Jojo, zrovna Lidl mě napadl, tam se to nedá reklamovat, ani vrátit (nebo v Tchibu taky nelze všechno vrátit na prodejně, třeba židli nebo botník jim tam donést nemůžeš).
|
|
|
Federika |
|
(21.8.2023 13:28:38) Tak třeba Next taky nemůžeš reklamovat neb vracet na prodejně, pokud objednáš online. Více obchodů nemá s internetovým obchodem nic společného.
|
|
|
|
|
Liaa |
|
(21.8.2023 12:16:55)
|
|
|
|
|
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:15:42) Vložila jsem fotografie bot - https://www.instagram.com/p/CwNGFA_o0b2/?img_index=1 ke mě na instagram. Potom je zase smažu. Nevěděla jsem kam je dát veřejně.
|
Silvie+dva kluci |
|
(21.8.2023 13:27:27) Tak ty vypadají fakt hodně zničeně. Syn je má vic jak rok a jsou skoro jako nové. Zkus v mailu ve složce hromadné nebo spam, třeba bude faktura tam. Pustila bych se do reklamace.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 13:49:01) Nebyla. Všechno jsem kontrolovala. Ptala jsem se kamarádky a té dorazila normálně. Ona kupovala po registraci. Zkusila jsem se tedy po objednávce dodatečně registrovat, že se e-mail propojí a objednávka se zobrazí, ale to taky nic. Napsat jsem jim taky nemohla. Pouze telefon s tou angličtinou. Všichni synovi kamarádi, co je mají s nimi problém nemají. Nepočítala jsem, že bych musela tohle řešit.
|
Lenka Pražanda |
|
(21.8.2023 14:36:26) Slunce, já si právě vždy jako první představím co když to budu muset vracet nebo reklamovat a pídím se po prodejně a kontaktu. Jakmile je to složité, raději koupím jinde, i kdyby to mělo stát víc. Vím, že teď ti to nepomůže Ale vadný kus může poslat i prověřený obchod. Tak proto.
|
|
|
|
L+ 2m |
|
(21.8.2023 13:28:05) Ty jo, po měsíci. Kdo by to byl řekl o botech za 4 t. Jestli tě to utěší, syn na tom byl stejně po 3 měsících. Úplně se mu rozklebil sev mezi kůži a látkou a koukal ven molitan. Nám reklamaci na Zalandu uznali. Teda několik mailu proběhlo, ale nakonec uznali. Přes moje výhrady si koupil totozne o číslo větší přímo v Nike prodejně v Rakousku. Ty už má dva roky, nosí je léto/zima pořád. Tam má teda lehce prochozenou podrážku, ale odpovídá intenzitě nošení.
|
|
VčelkaMája |
|
(21.8.2023 15:00:41) Nejezdí syn na skejtu? Takhle zrasi boty moje dite za 1 den 😥 a je uplne jedno z jakyho jsou obchodu...
|
Stáňa * |
|
(21.8.2023 22:23:47) Možná si tě pletu s jiným nickem, ale nejsi z T.? Pokud ano, mohla bych ti pomoct zavolat na tu linku.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(22.8.2023 11:18:32) Ano, budu to já. Jen teď bydlíme ve vesnici kousek od T, ale určitě bych dojela a moc by mi to pomohlo. Samozřejmě bych se revanšovala.
|
|
|
|
|
|
Monika |
|
(21.8.2023 13:50:52) Na stránkách Nike.com vidím (v češtině) dole odkaz na "vrácení zboží" s návodem, jak to udělat (včetně toho, jak se dostaneš ke své objednávce). To jsi četla a zkoušela?
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 14:07:34) No, tam je dlouhé povídání o vracení zboží do 30 dnů a potom u použitého, které máme více než 30 dnů je uvedeno, že je třeba je předem kontaktovat a když kliknu na ty kontakty, tak tam jsou pouze telefonní čísla a uvedeno, že komunikace je pouze v anglickém jazyce.
Na sledování objednávky v režimu hosta se po uvedení čísla objednávky a e-mailu dostanu, ale nic závratného tam není. Pořád stejný výsledek.
|
Federika |
|
(21.8.2023 14:09:53) Tak tam zkus zavolat.Je to číslo s českou předvolbou, ne? Uslyšíš hned, jestli mluví česky, pořád můžeš říct,že anglicky se nedommluvíš. Nebo ať to vyřídí syn, ten určitě anglicky umí.
|
kdyzsluncenesviti |
|
(21.8.2023 14:18:37) Syn anglicky umí, ale teď jde do 9. třídy, tak nevím. Na tak vysoké komunikační úrovni to podle mě ještě nebude. Navíc je nedoslýchavý a ten automat mluví tak rychle a blbě, že by podle mě ani nerozuměl. Čekala jsem nějakou nabídku, že se proklikám k někomu živému, ale nic.
|
Muumi |
|
(21.8.2023 14:25:25) K živému člověku se obvykle doklikáš tak, že ti automat několikrát po sobě nebude rozumět, tak to vzdá a přepojí tě. V horším případě ukončí teda hovor:(. Zkusila bych na milého automata mluvit česky, třeba to zafunguje.
|
|
|
|
|
|
kája+dva |
|
(21.8.2023 21:43:05) https://www.nike.com/cz/help/ Tady je uvedené české telefonní číslo.
|
Federika |
|
(21.8.2023 22:03:37) No to je to, na které volala, komunikace anglicky, s automatem.
|
|
|
Esthelle |
|
(21.8.2023 22:59:55) Tipla bych si, že je synovi někde někdo vyměnil za starý ošoupaný…škola, trénink, bazén….Ma je každý druhý puboš. Takto boty po dvou měsících nemůžou vypadat, pokud jsou z ofiko obchodu.
|
LadyP |
|
(22.8.2023 7:51:28) Esthelle, to je dobrý nápad, taky se mi nezdá pravděpodobné, že by takhle vypadaly.
|
Vítr z hor |
|
(22.8.2023 8:49:09) Kdyz si clovek boty vyrazne nepodepise (staci jedno pismeno nekde uvnitr), tak je vymena zcela bezna
Zazili jsme i vymeneny destnik v italske opere (samozrejme nam tam zustal orvany, i kdyz ten nas byl uplne novy).
Nebo backory - nove nepodepsane backory ditete si omylem vzal kamarad s vetsi nohou, ktery mel stejne, ale stare. Jeho maminka ty zjevne nove dokonce vyhodila, protoze mu prece byly male
Dcera kamaradky si stezovala, ze jsou ji nove boty po par tydnech male. Ukazalo se, ze si je nekde na navsteve vymenila s kamaradkou.
(Jinak zakladatelce dekuji za tema, zrovna patram po botach pro deti a nemam nervy na narocne reklamace - je dobre vedet, kde nekupovat.)
|
Federika |
|
(22.8.2023 10:08:44) Nedovedu si představit, e by si v tomhle věku boty vyměnili a nevšimli si toho. Měl jsem tady desítky puberťáků, polovina z nich měla obyčejný černý vansky, byla toho plná předsíň. Smáli se, přehazovali, ale k. výměně nedošlo, každej je má jinak vyšláplý,jinak daný tkaničky,poznají si je. A těžko si je někdo v tomhle věku podepisuje, ani tím jedním písmenem ne.
|
Esthelle |
|
(22.8.2023 21:22:25) No ja mam zkušenosti opačné, syn dela kolektivní sport, zápasy většinou ve školních telocvicnach, kde je nutné se přezouvat, do toho rodiče, skupiny co hrají před námi/po nás….každou chvíli se řeší, že na nekoho zustaly cizi boty. Někteří experti jsou schopni odejít i v malých botech. Naposledy na jednoho tatínka zbyly tenisky Nike o 2 čísla menší….jedná se o hochy 14-16.
|
|
|
|
L+ 2m |
|
(22.8.2023 9:18:47) Záměně bych věřila třeba ve školce, ale u puberťáka asi ne. Navíc máme také negativní zkušenost, synovi se je podařilo podobně odrovnat po 3 měsících. Nosil je jen do školy, na noze je měl max 3 hodiny denně. Zřejmě se některá šarže nepovedla.
|
|
|
kdyzsluncenesviti |
|
(22.8.2023 11:26:00) Jezdila jsem z lázní na otočku domů během víkendů a vím, že 5.7. mi přijela syna hlídat mamka s bratrem, který má boty stejné (jen s jinou barvou znaku) a dívala jsem se na synovi a už na nich měl nějaké odřeniny. To jsem si říkala, že asi moc tlačí při ručním čištění a nechala jsem to být. Od toho začátku července to jsou tedy určitě ty samé a zbytek se rozsypal později. Mě jde tedy hlavně o tu podrážku. S ní už je nenosí a tak dva týdny už leží v botníku než mi bylo divné, proč je nenosí a zkontrolovala jsem je.
|
|
|
Balbína |
|
(21.8.2023 23:11:52) Divala jsem se na jejich stranky. Poznamku o komunikaci v anglictine maji PO-PA. Vypadalo by to, ze v sobotu je tam i cestina? Pripadne at vola syn. A nebo at zajde do prodejny Nike a zjisti tam postup. Dale mi take pripada divne, ze by ti neprisla faktura. Dala bych do vyhledavace v e-mailu cislo objednavky. Zkus dohledat. Nike by ale dle cisla objednavky take meli dohledat. Drzim palce!!
|
|
|