magrata1 |
|
(12.1.2023 21:41:02) Dceři spadl mobil do hořčice a nejde jej nabít. Mobil je ještě v záruce, ale nechce se mi hledat papíry. Kupovaný přes net, do obchodu by se musel poslat. Myslíte, že může být problém s případnou reklamací (kdyby se s ním třeba něco stalo samo), když ho nechám opravit v místní opravně? Místní prodejna by byla nejpohodlnější.
|
sovice |
|
(12.1.2023 23:02:07) Myslím, že Magrátě jde o to, jestli by opravou v místním krámku porušila záruku pro případ jiné závady.
|
Monika |
|
(12.1.2023 23:07:40) No,jestli ten mobil byl něčím "namočený", tak stejně nikdo nebude chtít nikdy žádnou záruční opravu udělat. A nebo to opraví tak,že to nikdo nepozná a pak to nepozná ani ten prodávající...
|
|
magrata1 |
|
(13.1.2023 7:22:15) Ano, nejde mi o záruční opravu tohoto problému, toto samozřejmě není reklamovatelná závada. Jde o případné budoucí potíže. Jinak mobil funguje naprosto v pořádku, pouze nenabíjí, takže by mělo stačit vyčistit tu hořčici.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(13.1.2023 7:32:19) Jestli zjistěj, že se v tom někdo šťoural, žadnou reklamaci neuznaj.
|
|
|
|
|