Dlask |
|
(25.1.2022 7:20:33) Juilet, přesně jak píšeš. Naproto stejná situace i s tím, že opravdu kazí všem dětem vysvědčení . . . maj třeba jen dvě dvojky jinak samé 1, a z aj 3,4
|
Tatramelka+3 |
|
(25.1.2022 9:13:25) Blesko,
můj nejstarší syn má takhle jedinou trojiku ze zeměpisu.
Teď jsem mu pomáhala s přípravou na písemku, aby opravdu obsáhl celé téma a nic ho nezaskočilo. V sobotu v neděli, každý den tomu věnoval cca 4 hod.. a já s ním po dvou hodinách.
Když přinesl písemku, kteoru měl za 3. Naznala jsem, že pro to udělal maximum. Já bych také dala dohromady tak max. 65% dotazů v hloubce v jaké byly požadovány. ...ale jemu teda o nic nejde. Je v tercii, no, tak má trojku ze zemáku, no. Tak to teda neřeším, ale určitě se na pana učitele půjdu podívat, fakt bych chtěla vědět, jak takový člověk vypadá. V loni měl syn na konci roku také za 3 ze zeměpisu. Dodal práci, kde byl jasně stanovený rozměr pro obrázek a počet slov. Syn přešvihl rozsah slov a měl špatný rozměr obrázku.
Člověka to mrzí, ale v našem případě si tedy nehodlám ztrácet čas a ničit sobě a panu učiteli karmu. Ze zemáku maturovat nebude určitě ani takové ambice nemá. Syn a jeho spolužáci by určitě vynikli v nějaké zeměpisné vědomostní soutěži, protože takové věci, které se učí, to by mě nenapadlo ani nikde hledat. 90% zemí světa znají včetně hlavních měst a 3-4 řek, pohoří a nevyšších hor a nejníže položených míst.
...tak občas dělám v práci tabulky, které níkdo nepotřebuje a nečte, ale nějaká kontrola je vyžaduje .
|
|
...j.a.s... |
|
(25.1.2022 11:18:28) Blesko, nevím, jak dalece je vaše učitelka ras, ale známka není jen finální průměr. Já třeba doufám, že takové to, v ostatních předmětech je na jedna, tak mu z toho jiného předmětu musíme dát max. dvojku, abychom nezkazili vysvědčení, je už mezi učiteli pryč. Je to demotivující pro ostatní děti a doufám, že už učitelé tímto způsobem některým žákům nenadržují. Myslela jsem, že v dnešní době se už učitel vůbec nedostane ke známkám z ostatních předmětů, pokud není třídní. Mimochodem, dotaz na učitelky, k čemu je předem domluvené zkoušení, když tam je jasné, že si to dítě na ten den nějak připravilo? Za nás se zkoušelo a psalo normální (ne pololetní) písemky bez oznamování, aby se vidělo, kdo a jak se učí a ovládá učivo i jindy než v oznámený den.
|
...j.a.s... |
|
(25.1.2022 14:01:53) Jano, já to ale nemyslím tak, že se má dítě nachytat na švestkách. Jen se zamýšlím nad tím, jaký smysl má každou marginální písemku avizovat předem. V čem je špatný systém toho, že se dítě pokud možno učí a opakuje si průběžně, protože prostě neví, zda ten den nebude vyvolané nebo nepřijde nějaká desetiminutovka? Jak je naopak motivované dítě se učit, když mu učitel naservíruje veškeré termíny, kdy se bude psát písemka? Nevede to k tomu, že se naučí jen ten výsek učiva na oznámenou písemku a zbytek dní na to dlabe?
|
Konzerva |
|
(25.1.2022 15:15:53) Nová Jano,
my psali z matiky a z AJ pětiminutovky skoro ob den. Neohlášené. A nikdo z toho stresy neměl, protože těch známek bylo tolik, když někdo uměl průběžné, tak občasná kule se v tom ztratila.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(25.1.2022 15:33:37) Ta nejlepší ? Takže když to někomu moc nejde a konečně dostane jedničku, tak mu ji škrtnou? Ještě, že už nechodím fo školy.
|
Federika |
|
(25.1.2022 15:36:26) U nás se neškrtá. Ale myslím,že mají možnost si jednou za pololetí opravit jednu známku, z jednoho předmětu. Ale ta opravená známka je navíc, neškrtá se za ni ta špatná.
|
|
|
|
|
|
|